Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere egentlig?

 

"Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."

 

 

~C. S. Lewis

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med at appen fryser etter at man treffer en pokemon med en pokeball? I så fall noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Er serveren som ikke svarer, tror jeg. Opplever det når det har vært litt kluss med å komme meg på så hvis det stemmer er det nok ikke noe å gjøre enn å vente til det offisielt kommer ut og trafikken blir fordelt skikkelig mellom regionale servere

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med at appen fryser etter at man treffer en pokemon med en pokeball? I så fall noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Ja, både med Nexus 6P og Moto X Style, den ene med Android 6.0.1, den andre med Android N. Så det er nok et generelt problem pga enten appen i seg selv eller serverne.
Lenke til kommentar

Tror det er serverne som er problemet, var ikke tilsvarende problemer med Ingress. Men de hadde nok ikke forutsett den enorme pågangen, kombinert med at folk laster ned spillet i deler av verden det enda ikke er lansert.

 

Synes hittil det er ganske underholdende. Men det blir som Ingress litt ødelagt av de som spiller det ekstremt mye. Der jeg bor så er det en dude som er lvl 24, og da har de fleste ikke sjans til å ta gymene han tar...

Endret av blured
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Testa på Android for noen dager siden, men i dag ble jeg lei av å vente og lasta ned til iPhonen som jeg har mobildata på. 1 mil senere er beina mine klare til streik. To timers tur kl 5 om natta, da var serverne MYE mer stabile, noe som egentlig var motsatt av det jeg ville trodd - så kanskje vi spiller på euroservere selv om det ikke er lansert? D

 

Uansett, gjennomsnittsalderen har vel vært over myndig på de jeg har møtt. Kl 5 om natta er det fortsatt aktive lures med folk på. Tok en runde langs vannkanten og hanka inn en del. 

Lenke til kommentar

Vær i nærheten av lette og prøvde å lokke til meg en Gyrados i 2,5 timers i dag uten å få den -.-'

Fanget en i går! Serverne var helt potet og jeg datt ut 2-3 ganger.. Heldigvis holdt han seg rolig til alt ble stabilt igjen. Brukte både Razz Berry og Great Ball for å fange den (CP 504). Tror fremdeles jeg kommer til å ha et langsiktig mål om å samle nok Magicarps til å utvikle en selv! :)

Lenke til kommentar

 

Hvor gamle er dere egentlig?

 

...Now that I am fifty I read them openly...

 

~C. S. Lewis

 

 

Tviler sterkt på at C.S. Lewis hadde brukt tiden sin på Pokemon Go hadde han vært her, hehe  :wee:

 

(Hadde bare alle som spiller slike no-brains spill lest bøkene hans...)

Lenke til kommentar

Fanget min første Pokemon i felten etter "tourtial" pokemon`en i går. Hadde med meg barna, så det var jo de det var gøyest for... men som geocacheren og gameren jeg er var det ganske så artig (selvom jeg nok satt å smugrøykte og drakk øl da pokemonbølgen tok barna med storm på 90-tallet...og egentlig ikke har noe kjenskap til Pokemon fra før)...

 

Gikk bare helt random rundt etter de "nearby" pokemonene som dukket opp... Ettervært traff vi på en Caterpie :rofl: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...