Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-405938

 

Tar et halvt minutt før spillet er igang hos meg! Er det likt på alle enheter? Eller er det mobilen min som er treg?

Først står Niantic-logoen der en stund og så tar det ofte litt tid før den logger seg på. Noen ganger må jeg trykke på "Retry" før den logger seg på også.

 

Jeg har hatt litt problemer med at nettbrettet går i dvalemodus veldig fort, så jeg må taste koden for å låse opp igjen flere ganger. Jeg fjernet haken for batterisparing i spillet og mulig det hjalp?

. Ok, er slik det er hos meg. Får gi serverene skylda da :-) Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på nivå 10 og har tenkt å starte magic egg for deretter og evoke alle pokemons. Er dette en bra strategi?

 

Bør jeg overføre de dårligste av de jeg har flere av til professoren først?

 

Siden egget varer i 30 minutter får jeg sikkert ekstra tid, da bør man være i nærheten av en Lure?

Evolve kun pidgey, widley og caterpie (12candy). De andre skal du kun transfere videre uten å gjøre noe med de. I alle fall frem til lvl 20.

 

Bruker du egget, er d veldig greit å vere i nærheita av eit par lures

Lenke til kommentar

Evolve kun pidgey, widley og caterpie (12candy). De andre skal du kun transfere videre uten å gjøre noe med de. I alle fall frem til lvl 20.

Bruker du egget, er d veldig greit å vere i nærheita av eit par lures

 

 

 

Q: What is the fastest way to level up?

A/O: The most common method is to get the most out of your lucky eggs. To do this:

  • Save Pidgeys, Rattatas, Weedles, Caterpies, etc. (Any common Pokemon costing 12 or 25 to evolve)
  • Use your lucky Egg right before your eggs are about to hatch.
  • While your lucky egg is active evolve all of the Pokemon you can. Do not evolve Pidgeottos into Pidgeots unless you need them for battling.
  • Use the remaining time to catch all Pokemon that you see as well as hitting any Pokestops you pass by. Double experience applies to all of these. Also, if you're able to, you can attack a Gym once.

Kilde: https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4snrnu/lv22_player_giving_small_tips_of_advice_also/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Trodde incense kunne tiltrekke seg noen når man var utenfor byen, men fikk kun ett  par stykker. Skuffende. Funker kanskje bedre i nærheten av lures.

Lenke til kommentar

Trodde incense kunne tiltrekke seg noen når man var utenfor byen, men fikk kun ett  par stykker. Skuffende. Funker kanskje bedre i nærheten av lures.

Tvilsomt... Jeg og 2 kompiser var i nærheten av 3 lures. 

Jeg og 1 til brukte inc.. Alle 3 fikk så å si same pokemons opp. Vi fikk kanskje eit par ekstra.

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg, eller ble det merkbart vanskeligere å fange pokemon da man bikket level 15? Føler at alt glipper ut av vanlige pokeballer nå, selv småting med lav CP. Kan gå 3-4 forsøk på å ta en Ratatat med 40 i CP.

Ohh, gled deg videre. Blir vanskeligere. Mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor går alle serverne ned samtidig? Det gir ikke mening.

 

http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

Kanskje noen snublet i ledningen...

 

 

Poenget med å ha egne servere for geografiske områder er at de plasseres i det geografiske området for lav latency.  

 

http://arstechnica.com/gaming/2016/07/how-pokemon-go-starts-punishing-its-high-level-players/

 

Her står det en del om det. Hjelpes, er jammen ikke sikker jeg vil være med på dette sirkuset videre :]

I artikkelen på VG+ står det at man man slutte å møte sterkere pokémon i level 30, får håper deg går for vanskelighetsgraden for å fange de også.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

 

Er det bare hos meg, eller ble det merkbart vanskeligere å fange pokemon da man bikket level 15? Føler at alt glipper ut av vanlige pokeballer nå, selv småting med lav CP. Kan gå 3-4 forsøk på å ta en Ratatat med 40 i CP.

Ohh, gled deg videre. Blir vanskeligere. Mye vanskeligere.

Plutselig får man bruk for "raspebærene". Prøvde å slenge over et bringebær og de roet seg betraktelig, men på nivå 12 er alle fortsatt enkle å fange så jeg har egentlig enda ikke bruk for bærene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...