Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer den som app? :D

Hvordan har folk funnet ut hva som er max CP?
Er det basert på det max levelet folk har blitt pr i dag eller fra datamining?

Hørte noe om at ingen enda vet hvor høyt level man kan bli, da ingen har blitt over 50 enda.,

 

og ett noob spørsmål: Attack points som står på anngrepene, er det hva de max kan ha vist man er heldig?

Endret av Svar
Lenke til kommentar

Når kommer den som app? :D

Hvordan har folk funnet ut hva som er max CP?

Er det basert på det max levelet folk har blitt pr i dag eller fra datamining?

 

Hørte noe om at ingen enda vet hvor høyt level man kan bli, da ingen har blitt over 50 enda.,

 

og ett noob spørsmål: Attack points som står på anngrepene, er det hva de max kan ha vist man er heldig?

Ja den er basert på levelen til spilleren men monsterne har også cap.

 

http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Nå bryter du alle normer, normalt ville emnet vært "Den store Pokemon Go tråden" ;).

Uansett, har hørt rykter om at appen er ekstremt hakkete og har en del problemer, er det vært å laste ned?

Lenke til kommentar

Nå bryter du alle normer, normalt ville emnet vært "Den store Pokemon Go tråden" ;).

Uansett, har hørt rykter om at appen er ekstremt hakkete og har en del problemer, er det vært å laste ned?

Det var veldig mange problemer i starten med innlogging og serverproblemer. Men det er mye mer stabilt nå og ikke hatt trøbbel med å komme inn de siste dagene. Anbefalt å laste ned! Er noen småbugs og noen mangler, men absolutt et godt spill!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

 

Nå bryter du alle normer, normalt ville emnet vært "Den store Pokemon Go tråden" ;).

Uansett, har hørt rykter om at appen er ekstremt hakkete og har en del problemer, er det vært å laste ned?

Det var veldig mange problemer i starten med innlogging og serverproblemer. Men det er mye mer stabilt nå og ikke hatt trøbbel med å komme inn de siste dagene. Anbefalt å laste ned! Er noen småbugs og noen mangler, men absolutt et godt spill!

 

Takk for svar, har tenkt lenge på å laste ned appen siden man liksom må ut for å spille og det er jo bra for helsen. 

Lenke til kommentar

Jeg sliter veldig med at det henger endel selv. Ingen big deal, men det kan være litt irriterende til tider. Det kan virke som strømsparingsfunksjonen er skyld i det som Bytex sier.

 

For dere som lurer på om det er verdt å laste ned. Last ned spillet og gi det en time.

 

Forøvrig er det morsomt å se hvordan folk flokker seg til steder med lures. Har to pokèstops på jobben. I går var det nesten helt dødt, men da jeg la ut lure på begge to samtidig kom det haugevis med folk både til fots, på sparkesykkel og i bil. Og like fort som de kom dro de da lurene gikk ut ?

Lenke til kommentar

Restartet sikkert 10 ganger under mitt lucky egg. I ferd med å gi opp nå, gitt.

Uff, ja det er skikkelig ergerlig når det henger seg opp da, og også ved lure og incense. Håper det blir mer stabilt etterhvert!

 

Ellers folkens, spillet er gratis så det er bare å laste det ned og prøve. Søk på google gir masse tips til nybegynnere og andre om hvordan spille det. På www.blogg.no kan man søke etter hashtag Pokemon/Pokemongo og finne endel blogger som har skrevet om appen. Her finner man også endel info:

http://pokemondb.net

http://minpokemongo.no

Lenke til kommentar

mobilvenlig guide, med kalkulator og div nyttig info

http://pogobase.net/

 

Edit:

gi gjerne tilbakemeldinger, så kan jeg forbedre siden :)

Det som gjør spillet morsomt for mange er at det er mye å oppdage og mange overraskelser underveis.

 

Et kart over hvor man finner hvilke figurer ødelegger for dette.

En oversikt over alle figurer som er tilgjengelige ødelegger for dette.

En oversikt over hva alle figurer kan utvikles til ødellegger for dette.

En oversikt over hvor sterke de forskjellige figurene kan bli ødelegger for dette.

 

Alt dette blir som å bruke en Walkthrough eller cheat codes. Det er for de som kun ønsker vinne så raskt som mulig og som egentlig ikke bryr seg om å oppleve spillet.

 

Jeg synes det er greit at spillerne snakker sammen og gir hverandre litt tips om hva de fant hvor, det er litt at dynmikken i et slikt spill. Men fullstendige oversikter synes jeg ødelegger moroa.

 

Det jeg kunne tenkt meg er derimot tips om funksjonalitet, for eksempel hvordan man kan kjempe på andre måter enn bare å trykke raskest mulig på skjermen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det som gjør spillet morsomt for mange er at det er mye å oppdage og mange overraskelser underveis.

 

Et kart over hvor man finner hvilke figurer ødelegger for dette.

Hvis du mener pokevision, som ikke er på den siden du quoter, så viser den bare det som er tilgjengelig i 15 min av gangen. Med det innebygde systemet for tracking i nærheten bugget og begrensningene i avstand som 15 min medfører, er det mer en kompensasjon for ting som egentlig skal være i spillet enn noe annet.

 

En oversikt over alle figurer som er tilgjengelige ødelegger for dette.

En oversikt over hva alle figurer kan utvikles til ødellegger for dette.

Spillet bruker "figurer" som har vært slik i bokstavelig talt 20 år.

 

En oversikt over hvor sterke de forskjellige figurene kan bli ødelegger for dette.

Hadde vært et rargument om man ikke må fange et femtitalls pokemon for å levle dem noen dusin CP når du kommer opp i level.

 

Alt dette blir som å bruke en Walkthrough eller cheat codes. Det er for de som kun ønsker vinne så raskt som mulig og som egentlig ikke bryr seg om å oppleve spillet.

Tror de som målrettet går rundt og tar gyms o.l. opplever vel så mye som boen som vimser rundt og kaster stardust på 10 cp Zubats og venter i spenning på hva Charmander utvikler seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...