Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

På grillings hos en kompis etter jobb i går etter jobb, og på vei til/fra ham ble det 12 nye pokemon.

Artig! :)

 

Dette må da være den spede begynnelse for dette spillet.

Ser for meg at de kommer til å bygge det ut med mer funksjonalitet og Pokemon utover de første 150.

 

Det hadde vært moro å måtte svekke ville Pokemon ved å bruke dine egne til å battle dem først, før de lot seg fange.

Og at man måtte til et stop e.l. for å heale dem igjen når de ble svakere. Litt som gameboy-spillene.

Jeg har en kompis i Washington som er en smule giret på dette spillet.

Der har de nettopp åpnet opp 772 (eller noe sånt) dyr man kan fange. Om det er totalt eller om det er 700 dyr ekstra er jeg litt usikker på.

Ingen nye Pokémons der hvertfall ;)

Lenke til kommentar

 

For et fantastisk spill! :D

I morgen fortsetter jakten i Lillehammer og jeg har noen egg som må reise 10km før de klekkes, krysser fingrene for at den teller kilometer i høy hastighet :) )

Kilometerne for å klekke eggene telles ikke om farten er større en 10 km/t. :)

 

Jo, de telles i alle fall inntil 13 km/t, og jeg har en mistanke om 15 eller 17 km/t, også. Jeg vet dette, siden jeg har klekket ut egg når jeg har trilla rundt i andregiret på bilen i regnvær.

Lenke til kommentar

 

For et fantastisk spill! :D

I morgen fortsetter jakten i Lillehammer og jeg har noen egg som må reise 10km før de klekkes, krysser fingrene for at den teller kilometer i høy hastighet :) )

Kilometerne for å klekke eggene telles ikke om farten er større en 10 km/t. :)

 

Jeg la akkurat merke til det under taxi turen til tig stasjonen :(

Selv om turen er noen km lang, så registrerte den kun 100-200 meter :(

 

Men kunne fange pokemons fra bilen og hvis jeg var rask så fikk jeg med deg noen pokeballer når han kjørte forbi slike stops :)

Lenke til kommentar

Noe av det jeg liker ved spillet er at man må gå eller sykle for å bruke det. Jeg må ha et mål for turene mine skal jeg orke å gå, og da er dette en ypperlig motivasjon. Jeg er også ute på turorientering og stolpejakt, og det kan også kombineres med dette. Bilen er grei å bruke til pokestops om de er langt unna, men ellers er det fint å gå/sykle.

Endret av Hanne9867
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

Mulig han brukte noen mods da

Spurte faktisk om han "cheat`a" - han sa nei.

Mulig han jøg ;)

 

Er bare unøyaktigheter i gps-posisjonen, spesielt når man er  innendørs. Jeg har hatt appen åpen de to siste timene og har i følge pokemon go bevegd meg 2,5 km mens jeg har sittet foran PC-en.

Lenke til kommentar

Etter at jeg har fanget en Pokemon, så skjer det ingenting. Hva er greia??

Bug, dessverre. Mistet sikkert 60-70% av Pokemon av den grunn. I noen tilfeller havner de i lomma uansett, selvom jeg må skru av/på appen. Prøv å kast ballen når Pokeballen som indikerer loading ikke er tilstede!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Blitt "litt" spilling i dag. Anslår vel en 300-400 stk fanget basert på hvor mange jeg har transfered/evolved. 1/3 til lv 23 nå. Fått alle eeveelutions, inkl flere av noen, en Snorlax over 1700 CP, etc. God dag. Toget kjørte dog i nærheten av en Dratini på vei tilbake, og den skulle jeg gjerne hatt. 
 

Er det noen her som har tips til bra powerbank? Jeg har appen på iPad, og da bør jeg ha utgang på 2,1A og gjerne endel mAh.
Jeg har kjøpt endel på Ebay, men akkurat dette er jeg usikker på om jeg skal kjøpe derfra.

 
Når det gjelder batterier og ladere holder jeg meg unna ebay, og gjerne til mer kjente merker. Kjøpte en GP302 på 12000mAh til iPaden for en stund tilbake som jeg bruker nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...