Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg savner mest med BF1 er gode non-conquest/operation maps, men dessverre føles både TDM og Domination ganske kjipt å spille. Dårlig uttelling scoremessig er det også. Rush kartene er greie nok, men ingen spill har enda klart å leve opp til rush-kartene i BC2 som var helt enestående.

Er faktisk uenig med deg på kartene, synes det er mange bra TDM-kart (by-kartene bla.a), selv om joda, det var nok flere bedre i BF4.

 

Må jo si at BF4 overall var ett mye bedre spill, men jeg tror kanskje det har noe med hele settingen å gjøre. - WW1 setter jo store begrensninger....

 

Dette spiller jo også på noe av det du sier om manglende. -Jeg synes det er helt katastrofe at de kuttet ut battlelog som gjorde BF4 så bra, her var det mye funksjonalitet de kunne lagt til, og istedet så begynte de helt på scratch med et innebygget system som mangler 90% funksjonalitet ... helt utrolig..

 

Men, vi venter vel alle på BC3 uansett. - Ingen av BF spillene som kom etterpå har vært like bra. - Savner virkelig Nelson Bay, Atacama Desert, Vaalparaiso og Arica Harbor :) -Vietnam utvidelsen inneholdt også mye bra ..

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Ekstreme mengder eksplosiver og tidvis svært dårlig sikt ødela spillet litt for min del, men for de som liker settingen og tar seg tid til å sette seg skikkelig inn i spillet skjønner jeg man kan få mange gode stunder. Spillet føles veldig solid og stabilt og kjører veldig bra, så at det er bra bygget er det ingen tvil om. Det jeg ble skikkelig imponert over var hvor kraftig følelse man fikk av krig, og selvsagt WW1 sådan.

Inntrykkene og historien var svært sterke og gjennomførte, dette imponerte meg.

Lenke til kommentar

Det er jo en grenade indicator her som i alle andre BF spill :p Jeg mener dog at gas grenade fortsatt bør tunes ned på duration. Gikk fra 22s til 15s, men bør gå helt ned til 10s. Det største problemet med de er ikke fiendens sine, men mine lagkameraters når de driver å hiver dem rundt der hvor vi er.

 

Graden av random deaths føles kanskje noe større enn i f.eks BF4, men når jeg ser på statsa mine har jeg faktisk høyere SPM, kills/m enn BF4, men litt lavere K/D ratio (0.15 lavere).

Lenke til kommentar

Det er jo en grenade indicator her som i alle andre BF spill :p Jeg mener dog at gas grenade fortsatt bør tunes ned på duration. Gikk fra 22s til 15s, men bør gå helt ned til 10s. Det største problemet med de er ikke fiendens sine, men mine lagkameraters når de driver å hiver dem rundt der hvor vi er.

 

Graden av random deaths føles kanskje noe større enn i f.eks BF4, men når jeg ser på statsa mine har jeg faktisk høyere SPM, kills/m enn BF4, men litt lavere K/D ratio (0.15 lavere).

Hva med bare ett lite magasin max for våpen og 1 minutts drivstofftank på fly?

 

La oss ødelegge hele spillet :p

Lenke til kommentar

Det er jo en grenade indicator her som i alle andre BF spill :p Jeg mener dog at gas grenade fortsatt bør tunes ned på duration. Gikk fra 22s til 15s, men bør gå helt ned til 10s. Det største problemet med de er ikke fiendens sine, men mine lagkameraters når de driver å hiver dem rundt der hvor vi er.

 

Graden av random deaths føles kanskje noe større enn i f.eks BF4, men når jeg ser på statsa mine har jeg faktisk høyere SPM, kills/m enn BF4, men litt lavere K/D ratio (0.15 lavere).

Ja føler ikke at det er noe problem med for mye garanter eller for mye gass. - Gass var jo en av de store greiene under WW1, og det er stort sett et problem i nærkamp, og da skyter du jo alltiod fra hofta uansett. - Du ser litt dårligere med maske da, men det bidrar en god del til atmosfæren i spillet synes jeg.

 

Eneste problemet er at jeg noen gang dør av gass før du begynner å hoste hvis du har litt lite helse igjen, men det må være en bug ...

Lenke til kommentar

Hender jo av og til morsomme ting i kampene, så jeg lurer på om det er mulig å gå tilbake etter en kamp for å se på "reprisen", og lagre klipp etc..? Evt triks for å få det til? (Vet man kan "strømme" spillingen sin men aldri testet ut dette...)

 

Hvilke plattform spiller du på?

På PS4 så trykker jeg på share knappen etter det har hendt noe morsomt og velger lagre videoklipp. Da lagrer PS4 de siste 15 minuttene jeg spiller.

Finnes sikkert slik funksjon på xbox også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...