Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har en Discord gående, stort sett BF1 det går i, passe høg snittalder.

 

Om noen er interessert i å game med oppegående folk med fin stemning så send meg en PM.

 

Ta gjerne med en kompis eller flere, du må ha headset, øl er valgfritt :)

 

Mange av oss er sunnmøringer men vi har representanter både ifrå helt i sør og nord.

Lenke til kommentar

Vi har en Discord gående, stort sett BF1 det går i, passe høg snittalder.

 

Om noen er interessert i å game med oppegående folk med fin stemning så send meg en PM.

 

Ta gjerne med en kompis eller flere, du må ha headset, øl er valgfritt :)

 

Mange av oss er sunnmøringer men vi har representanter både ifrå helt i sør og nord.

Flott tiltak.

 

Blir det til at det spilles litt i squad og eller er det bare tyting :-P

Lenke til kommentar

Vi har channel per squad(4 per idag, 5stk per channel såklart) og en generell BF1 channel uten limit vi ofte starter i og sprer oss ut av etterhvert som folk kommer på.

 

Fulle organiserte squads er absolutt slik spillet bør oppleves :)

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass :)

 

Gleder meg til å gasse   Melee Eliteclass  :green:

 

Han kommer til å gasse deg :p Melee weapon and a big arsenal of grenades. Akkurat det vi trengte :) Føles ut som det er litt for lite granater til tide.

 

 

Aksepter venneforespørsel da :p

 

Slik at jeg kan spille med dere gutta boys :D

 

Tror du er i vennelista min. Kan faxe over en invite til discorden visst du er inntresert :)

Lenke til kommentar

Kom nettopp over en som jukset i BF1, fyren hadde nærmere 150kills og spilte support. Begynte å lure litt når jeg stod i kanonen ved broen nedenfor fortet på Monte Grappa (operations), og jeg ble momentandrept av mg oppe ved bunkeren (250m?). Tror jeg ble drept nærmere 10 ganger av fyren i løpet av de neste 5 minuttene..

 

Chatten kokte litt for å si det sånn..

 

Hvilken glede har egentlig folk av å drive på slik?

Lenke til kommentar

Chatten kokte litt for å si det sånn..

 

Hvilken glede har egentlig folk av å drive på slik?

Noen tror faktisk at de er gode på tross av aimbots. De tror at de gjør mye annet riktig, selv om vi andre vet at de hadde blitt knust om de ikke hadde cheats.

 

De fleste liker bare å ha det gøy og blir enda gladere når folk rager og chatten koker. Det beste er å ignorere og rapportere. Det kan sammenlignes med de som driver med hærverk og de som tagger ned byene. Gjør absolutt null nytte for seg, men de liker det tydeligvis likevel.

Lenke til kommentar

 

Chatten kokte litt for å si det sånn..

 

Hvilken glede har egentlig folk av å drive på slik?

Noen tror faktisk at de er gode på tross av aimbots. De tror at de gjør mye annet riktig, selv om vi andre vet at de hadde blitt knust om de ikke hadde cheats.

 

De fleste liker bare å ha det gøy og blir enda gladere når folk rager og chatten koker. Det beste er å ignorere og rapportere. Det kan sammenlignes med de som driver med hærverk og de som tagger ned byene. Gjør absolutt null nytte for seg, men de liker det tydeligvis likevel.

 

 

Når de gjør det så åpenlyst så vil jeg tro at det er for reaksjonene. Ikke så ulikt "trolling" i andre sammenhenger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Skulle spille litt BF1 i går men måtte laste ned oppdateringen og installerer det. Noe som tok 6 timer! 

Men spilte noe BFH noe som faktisk var veldig gøy :) Da jeg ikke har spilt det på noen måneder :)

6 timer på en liten oppdatering på 1.6GB? Du må jo ha værre nett enn meg :p

 

Ja, det er ganske crappy :p + at jeg bor på kollektiv så tror noen av de andre som jeg bor med drev å lastet ned masse dritt mens det holdt på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...