Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

War Tapes er afaik samples med større kompresjon som gir et skarpere, høyere lydbilde og mindre surroundeffekt. Du hører bl.a. stor forskjell på footsteps for med War Tapes høres det ut som en flokk ville hester er i nærheten når det egentig bare er 1-2 folk :p Likte war tapes innstillingen i BF 3 og 4, men følte ikke den ga meg noe spesielt i BF1.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

War Tapes er afaik samples med større kompresjon som gir et skarpere, høyere lydbilde og mindre surroundeffekt. Du hører bl.a. stor forskjell på footsteps for med War Tapes høres det ut som en flokk ville hester er i nærheten når det egentig bare er 1-2 folk :p Likte war tapes innstillingen i BF 3 og 4, men følte ikke den ga meg noe spesielt i BF1.

Det er jo litt av problemet. Legger til loudness på absolutt alt. Påstå at det er mer autentisk blir veldig feil. Handler fint lite om hva vi vet og ikke vet om å stå midt oppi en krig.

Lenke til kommentar

Eneste negative jeg har opplevd med hitboxen hittil er at når folk proner er det vanskelig å treffe de i hodet om de ligger "baklengs" eller sidelengs, altså at de ikke ser mot deg. Torso hitbox er litt for "høy" til at man treffer hodet selv om man helt tydelig ser at skuddet treffer i bakhodet.

 

Nå må du gi deg :D haha nei blir ikke rosa skytevåpen, som i csgo. Det koster heller ingen penger.  Battlepacks er også supert da man får aktivert våpen som er i droppen, så man kan få noe man ikke har brukt warbounds på selv. 

 

Sikker på dette? Jeg er rimelig sikker på at jeg måtte bruke Warbonds på MG 15 i går selv om jeg fikk et distinguished skin til den.

 

Er ganske sikker på at battlepacks bare låser opp skin. Jeg har fått flere distinguished og 2 legendary puzzles. Ingen av distinguished er "låst opp".

 

Inntil videre så er battlepacks CS:GO skin for meg. Sparer dem til senere heller. (noe jeg har lest kan svare seg, kilde: Reddit en eller annen tråd)

Lenke til kommentar

Inntil videre så er battlepacks CS:GO skin for meg. Sparer dem til senere heller. (noe jeg har lest kan svare seg, kilde: Reddit en eller annen tråd)

 

Det kommer nye revisions etter hvert med nye skins, men med mindre EA skal introdusere et marketplace ala Steam for skins vil det vel ha fint lite å si når man åpner BPs.

Lenke til kommentar

 

Då har eg som mange med meg bøyd meg fram for EA, kjøpt ultimate-pakken til 1188 ,- 

 

Kanskje eg ser nokon av dere online :)

Regner med at du også betalte 33,- for å spare 10% og slapp unna med 1102,- ;)

 

 

gjorde nok ikkje det du, hehe. Her vart det overgrep av groveste kaliber ;) 

Endret av _KroSjefen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Adder folk jeg finner her på Origin. Mitt brukernavn er igjen, Lundeful.


Om folk er interessert for å samles litt så er jeg med i et miljø som heter for Brigaden. Dere kan lese mer på http://www.Brigaden.co, men der er vi allerede flere som spiller BF1 og vi prøver å samle flere sammen. Vi spiller også alt annet (Overwatch, DayZ, WoW, ARMA, GTA ++). Personlig blir det mest Battlefield 1 framover, og da hadde det vært greit å fått inn litt flere slik at man alltid klarer å ha noen i squad som man kan prate med.

Vi har en egen Discord man kan hoppe inn i for å prate sammen. Join gjerne så får vi fyllt opp litt squads når folk er på! :D

Lenke til kommentar

 

Ingen av oss har vel vært i krig. Men jeg tviler på det låter så polert og dypt som Hollywood viser oss.

Jeg har. Men ikke første verdenskrig, som du kanskje mener. :)

 

Hollywood er Hollywood. Og da skal det jo låte bra :)

 

Har faktisk ikke testet du ulike lydmodusene, men får gjøre det i kveld.

 

 

Såpass ja. Du får komme med en dom om tilnærmingen etter å ha testet de ulike modusene :p

Lenke til kommentar

Er dette noe å ha ? Er det ikke litt kjedelig med så gamle våpen og de begrensningene det medfører ?

Spiller fortsatt Battlefield 3 jeg og der er man jo kongen med helikopter og fly..

 

Vil ha nytt Vietnam spill jeg da med feller og konge grafikk. Battlefield: Vietnam var jo bare syre med musikk inne i spillet og tuneller og god stemning

Lenke til kommentar

Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men hvis det er flere enn meg som sliter med abstinenser mens de venter på at spillet skal låse seg opp så er det mulig å logge seg inn på battlefield.com og velge "career" menyen og allerede nå kikke på våpen-stats og tune load-out.

 

Er topguy-z på Origin, bare å legge meg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...