Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Har et for sikkert mange dumt spørsmål, men vet jeg ikke så vet jeg ikke.

 

Fra tid til annen dropper det caches etter en runde, samme som vi fikk 5 av ved oppstart.

Er dette bare skins? Kan jo ikke equipe dem sånn uten videre.

 

Skjønner virkelig ikke noe av dette, hva skal jeg bruke skins til, utseendet?

Scraps og warbonds, hva er forskjellen?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et for sikkert mange dumt spørsmål, men vet jeg ikke så vet jeg ikke.

 

Fra tid til annen dropper det caches etter en runde, samme som vi fikk 5 av ved oppstart.

Er dette bare skins? Kan jo ikke equipe dem sånn uten videre.

 

Skjønner virkelig ikke noe av dette, hva skal jeg bruke skins til, utseendet?

Scraps og warbonds, hva er forskjellen?

 

Takk for svar

Battlebacks gir hovedsaking skins og de er ene og alene utseendet på våpen. De kan også droppe XP boost og en Puzzle piece til et av to legendary våpen. Man kan velge og scrappe skins for å heller prøve lykken med nye battlepacks.

 

Warbonds får du når du lvler. Med disse kan du unlocke våpen, utstyr etc ingame.

Lenke til kommentar

Etter typ 35 timer gametime (beta+early) så fant jeg endelig ut av at man kan velge tank/fly også trykke customize likt som alle andre klasser. Da kan man unlocke våpen, andre bomber til fly, mortar truck, AA truck etc etc.

 

De få gangene jeg er i kjøretøy har jeg liksom fortet meg å velge de så har aldri sett det før :p

Lenke til kommentar

 

Har et for sikkert mange dumt spørsmål, men vet jeg ikke så vet jeg ikke.

 

Fra tid til annen dropper det caches etter en runde, samme som vi fikk 5 av ved oppstart.

Er dette bare skins? Kan jo ikke equipe dem sånn uten videre.

 

Skjønner virkelig ikke noe av dette, hva skal jeg bruke skins til, utseendet?

Scraps og warbonds, hva er forskjellen?

 

Takk for svar

Battlebacks gir hovedsaking skins og de er ene og alene utseendet på våpen. De kan også droppe XP boost og en Puzzle piece til et av to legendary våpen. Man kan velge og scrappe skins for å heller prøve lykken med nye battlepacks.

 

Warbonds får du når du lvler. Med disse kan du unlocke våpen, utstyr etc ingame.

 

 

Ahh, så basically, CS:GO type skinn tull og vas fra battlepack (som jeg bryr meg fint lite om)

Warbonds er det som egentlig betyr noe, for da får man unlocket nye våpen, ikke bare ustseendet.

 

Scraps da, bare til å kjøpe packs?

Lenke til kommentar

Scraps da, bare til å kjøpe packs?

Ja.

Det er 3 prisnivå.

200 scraps - Kan gi special (hvit), distinguished (blå) eller legendary (gult/gull)

450 scraps - Gir distinguished eller legendary.

900 scraps - Gir legendary

 

Scrapping gir:

Special gir 30 scraps

Distinguished gir 90 scraps

Legendary gir 270 scraps

 

Det over har jeg kommet frem til selv, så ikke nødvendigvis 100% korrekt.

 

Fikk mitt første gule item/skin i går. Tror jeg har fått 1 blått og ~10 hvite også.

 

Hvem som får battlepacks etter hver runde ser ut til å være litt random, men kanskje høyere sannsynlighet til høyere du kommer på scoreboard?

 

Noen som trenger noen å spille med? Legg til PantZerman på origin (PC). Spiller mest medic, men tar gjerne det som trengs i squad.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

 

Er det noe her som har kjøpt fra komplett som har fått det enda? håper det kommer i løpet av dagen ellers kommer det kansje i morgen?

Ja. Håper å få det i dag. Har lært nå at jeg ikke skal forhåndsbestille fra butikker.

 

Ja det kan lønne seg og kjøpe digitalt, men får håpe det ligger og venter i post kassa når jeg kommer hjem i dag :)

Lenke til kommentar

Hvem som får battlepacks etter hver runde ser ut til å være litt random, men kanskje høyere sannsynlighet til høyere du kommer på scoreboard?

Noen som trenger noen å spille med? Legg til PantZerman på origin. Spiller mest medic, men tar gjerne det som trengs i squad.

 

Virker ikke slik. IMO ser det ut som det er helt tilfeldig, eller i alle fall ikke bundet til score. Legger deg til jeg. Andre kan også legge meg til på Lundeful på origin. Spiller også mest medic.

 

 

Hvis folk vil samles for å spille BF1 på PC så anbefaler jeg å registrere dere på www.Brigaden.co og å joine discorden der for optimalt samarbeid. BF1 er nytt, men vi er en del som liker BF og det hadde vært gøy å få samlet litt folk til å squad'e opp ofte. Blir man mange nok kan man vurdere serverleie også.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om hvor lang tid det vil ta å installere spillet fra disk til PS4?

 

Har bare ett spill på disk til PS4 så langt, og jeg husker ikke hvor lang tid det tok å installere. Det verste som fins er å sitte og vente på at et spill du gleder deg til å spille skal installeres - det er jo umulig å gjøre noe fornuftig i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Har de fjernet helt muligheten for og se kills og death? Man kan se antall kills med hvert våpen men finner ingen plass totalt. Greit BF er objectives rettet men greit og vite antall kills :p

  

 

 

Som det tipset jeg fikk i denne tråden logger du deg inn på battlefield.com kan du se total kills/deaths

Fikk spilt 2-3 timer med multiplayer igår på PC, 64 spillers conquest server.

 

Nydelig spill, flott grafikk som kjørte silkemykt på en laptop med 970 gtx.

 

Eneste jeg har å utsette på spillet er at det er utrolig kjipt å måtte skyte noen 3-5 ganger på 100 meters avstand for at de skal dø.

Om det kommer offisielle ranked hardcore servere så kommer jeg til å spille på det fremover.

Om dy holder deg til scout klassen dreper nesten alle våpene der på 2 skudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser slik ut atm.

Akkurat, vel med min spillestil så er det bare å ignorere battlepacks og heller fokusere på warbonds da. Samme med scraps, verdiløst for alle untatt skin fanboys

 

 

Ingen tvinger deg til å åpne battlepacks såklart men du får da noen tøffe skins innimellom. Ettersom man får åpnet battlepacks mellom runder mens man venter er det ikke noe som stjeler tid vekk fra annen levling uansett tenker nå jeg.

Lenke til kommentar

 

Har de endret noe på hitboxen i BF1? Synes det er mye enklere å spille som sniper i BF1 enn det var i BF4.

Hitboxen virket fullstendig feil/ubalansert i betaen når det gjelder sniper. Høyst bekymringsverdig om dette ikke har blitt rettet opp i releaseversjon?

 

 

Jeg mener det motsatte, føler endelig for første gang i et BF spill at kulene faktisk har en kulebane som er realistisk. Jeg ser kulebanen og justerer meg kjapt etter den. BF4 var 100% urealistisk uten at jeg ikke er en sniper i virkeligheten utenom at jeg har kvalifisert som skarpskytter i militæret :p  Men BF1 føles 100% mer realistisk enn BF4, også skademodellen. Trenger ikke å tømme et magasin for å drepe noen. Du ser også at når kulene faktisk treffer kroppen så reagerer kroppen fysisk på det ingame.

 

Men at det er lettere enn BF4 er det, langt lettere og sånn skal det være. Hitreg i BF4 var helt borte i natten og var en av største grunnene til at jeg ga opp spillet kort tid etter lansering.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

 

Har de endret noe på hitboxen i BF1? Synes det er mye enklere å spille som sniper i BF1 enn det var i BF4.

Hitboxen virket fullstendig feil/ubalansert i betaen når det gjelder sniper. Høyst bekymringsverdig om dette ikke har blitt rettet opp i releaseversjon?

 

Det er noe litt funky med den hitboxen føler jeg. Har flere ganger truffet fienden i skulder partiet å fått headshot, så kan virke som at de har gjort hitboxen større. Nå har ikke jeg spilt så mange timer enda, så kan jo være at det er noe jeg innbiller meg. Får prøve å sette på Shadowplay for å se om det faktisk stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...