Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følg denne linken https://store.playstation.com/#!/en-no/games/ea-sports-fifa-17-downloadable-demo/cid=EP0006-CUSA05519_00-FIFA2017DEMOGAME 

Logg inn og velg å "kjøpe" demoen, så kan du starte nedlasting uten å gå via Storen på PS4. 

Tenkte det samme, og gjorde det samme, men nedlastingen vil ikke starte her.

Oppdatering: nå funka det plutselig. Laster ned, men det er over to timer til den er ferdig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat spilt min første match. Tempoet virker å være litt høyere og synes allerede etter en kamp at det er morsommere enn FIFA 16. Ser pent ut på PC med grafikk på ultra og ser ut til å være bra optimalisert. 

Skrevet (endret)

Fifa 17 demo på Origin (PC) samt med et nytt design på Origin. På vei ned nå :D

Jøss - finner det ikke på Origin enda jeg?

Scratch that: Dukket opp nå.  :w00t:

Endret av eRextion
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Origin fungerer saaaatans dårlig for øyeblikk, null sjans til å laste inn siden til Fifa 17 engang

Skrevet

Gidder faktisk ikke å laste ned demoen når jeg leser dette. Fullversjonen vil nok være så annerledes at dette bare blir tull, i tillegg til at man må spille offline mot cpu (zzzz).

Skrevet

Ikkje ta meg feil, eg synes spillet flyter bra og er gøy og spille, eg bare nevner at det må gjøres noe med longskudd, noe eg trur alle som prøver å skytte utafor boksen finner ut ganske fort.

Skrevet

Gidder faktisk ikke å laste ned demoen når jeg leser dette. Fullversjonen vil nok være så annerledes at dette bare blir tull, i tillegg til at man må spille offline mot cpu (zzzz).

Du har eit poeng, er eigentleg lite å hente. I alle fall for oss Clubs-folk. :)

• Liker 1
Skrevet

Husk på at dette er en demo, og er omtrent slik spillet vil være ved release.

Demo er egentlig et ferdig produkt, og er ment for at folk skal teste ut spillet før de bestemmer seg for å kjøpe det. De vil nok endre på spillet litt før det kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...