Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Pro clubs virker MEGET lovende.

 

Ea have announced the changes Pro Clubs fans can expect to see in FIFA 17. Topping the list is a growth system that now takes into account your overall match rating, rather than an objective based one.

 

After a match you'll recieve a rating out of 10 and will naturally grow attributes related to your position faster, you'll also see your development on individual attributes from a match, similar to what you see with player training in Career Mode.

 

You'll also earn in game skill points, which can be spent on a wider selection of traits across Physical, Defending, Dribbling, Passing, Shooting, Pace, and Goalkeeping categories.

Lenke til kommentar

Ser ut som karriere delen av FIFA 17 igjen har fått seg etterlengtet oppgradering :D

https://www.easports.com/fifa/news/2016/fifa-17-career-mode 

 

"Total Club Management

Total Club Management gives you new objectives to fulfill based upon your board's priorities. Each team now has a unique personality which dictates the goals you'll need to achieve in both the short and long term to succeed at your club.

Your board's expectations fall into five categories:

  • Domestic Success
  • Continental Success
  • Brand Exposure
  • Financial
  • Youth Development"

 

Kan minne litt om ett av de eldre FIFA spillene der man styrte mere med økonomien i spillet.

 

Får håpe dette vil passe godt inn i spillet. Vet de allerede har lignende greier i NHL og Madden serien fra før av ;) 

Lenke til kommentar

Pro clubs virker MEGET lovende.

 

Ea have announced the changes Pro Clubs fans can expect to see in FIFA 17. Topping the list is a growth system that now takes into account your overall match rating, rather than an objective based one.

 

After a match you'll recieve a rating out of 10 and will naturally grow attributes related to your position faster, you'll also see your development on individual attributes from a match, similar to what you see with player training in Career Mode.

 

You'll also earn in game skill points, which can be spent on a wider selection of traits across Physical, Defending, Dribbling, Passing, Shooting, Pace, and Goalkeeping categories.

 

Endelig. Jeg kan ikke se hvorfor EA drøyer med Pro Clubs. Det er jo FUT som er desidert mest spilt, etterfulgt av Pro Clubs.

Det er STORE penger for EA å tjene på Pro Clubs om de også vil. Håper dette gjør at bragder forsvinner helt. Hater når folk skal drible 100 stk for å få en bragd. Nå håper jeg man må være god for å bli god.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg gjentatte ganger har gått til drop-in bare for å gjøre ball rolls helt til jeg har 4* skills (så mye og så ekstremt at de som vet hvordan har sørget for at jeg dc). Det er veldig ødeleggende, men alle tenker jo kun på seg selv.

 

Er også mange som snakker om "nå må jeg bare gjøre blabla fire ganger til så får jeg XX", og da virker det som at det i stor grad påvirker spillestilen til vedkommende. Jeg er ikke så interessert i at noen på mitt lag bare skal prøve å gjøre accomplishments.

 

Håper at disse endringene gjør at folk bryr seg mer og spiller mer seriøst. Er man egotripp og bare dribler non stop, så mister man ballen og får dårligere rating, som igjen betyr at man mister litt progresjon.

Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å tro på alle ratingene, men EA overrasker alltid. Hvorfor Schweinsteiger og Rooney har gått opp en rating er uforklarlig. Samme med hvorfor Bale og Benzema ikke har gått opp minst en rating. Og Carvajal har gått ned en rating?! Navas går kun opp en rating? Se på de andre keeperne. Drøyt at han ikke går opp 3-4 ratinger selv.  

 

Husker det var mye rare ratinger ute å gikk på FIFA 16 demoen også. Blir vel mer "normale" ratinger når spillet slippes

Endret av G27
Lenke til kommentar

Om Monreal er 80 så burde jo Bellerin  MINST ha 79. egentlig burde han ha 81. om man skal sammenligne slik, men det blir vel egentlig feil det og.

 

Blir sikkert gjort justeringer. Synes ikke spillet ser veldig annerledes ut mtp at de har byttet grafikkmotor, håper virkelig det har en litt annen feeling enn fifa har hatt siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...