Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom endelig inn på web appen jeg og. Fikk åpna "Vi ser du har spilt FIFA før, vær så god, ta noen pakker så du blir frista til å brenne masse penger på spillet vårt"-pakkene. Fikk ikke noe særlig å skryte av jeg heller. Eric Dier er vel kanskje den beste/mest verdifulle. Dessverre funker ikke transfer market på min web app heller, så jeg får ikke sjekka verdien hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel lettere å jukse på PC? Med trainer eller hva det heter, for å dc motstanderen osv. Anbefaler FIFA generelt og ultimate team og pro clubs spesielt (to game modes).

 

Ultimate team går ut på å bygge lag basert på nasjonalitet og klubbtilhørighet i et kjemisystem. Er et marked for kjøp og salg av spillere og andre kort, med vanlige markedskrefter.

 

Pro clubs er en game mode hvor du bare styrer én spiller, utvikler spilleren din osv, online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå spammer jeg fælt, men det er ikke rart at 41212 fungerer dårlig for mange. Veldig åpent i midten, særlig hvis CDM ikke er rask nok til å dekke relativt store flater.

 

Kan virke som at enkelte ikke helt har forstått svakhetene ved noen av formasjonene. Har for eksempel spilt mot Kroos på CDM i 41212, Terry på siden i et tremannsforsvar osv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Synes fortsatt spillet er litt sirup jeg ass, spesielt ved vendinger og mottak. muligens bare tilvenning men er sykt irriterende :p

 

ellers synes jeg keeper gir litt mye random returer bakover. enten i mål eller i stenger. Virker litt sånn lotto.

 

På det positive så er det utrolig gøy med nytt fifa! :D

 

edit: haha, glemte det verste. og det er likt som på fifa 16. De bruker så latterlig mye energi på en kamp. hele laget står å holder seg på knæra etter 80 mins. og det er null vits å spille mer enn 2 kamper uten å bruke Fitness kort. Ser ingen grunn til at det skal være sånn annet enn at EA vil tvinge folk til å kjøpe pakker.

 

Lureste er vel kanskje å ha to lag og rotere, men litt kjipt det og.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...