Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Meldingen jeg får når jeg endelig har kommet forbi det med den sikkerhetskoden...

 

 

 

Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club.

 

 

Er visst et kjent problem det jobbes med visstnok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meldingen jeg får når jeg endelig har kommet forbi det med den sikkerhetskoden...

 

 

 

Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club.

 

 

Er visst et kjent problem det jobbes med visstnok

 

Samme her.

Lenke til kommentar

Nå kom jeg meg inn på web appen og har fått åpnet startpakkene, men når jeg går på transfer market står det "continue playing FUT on your console to activate transfer market" eller noe sånt. Er dette også bug, eller er det realiteten? Strengt tatt ikke så mye å gjøre på web appen uten transfermarkedet... :)

 

Er nok bare en teknisk feil. Webappen fungerer helt fint hos meg! :)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilt og kjøpt på US PSN Store, da får man spillet når klokken slår midnatt og er 27. desember amerikansk tid (5d, 15t, 46m i skrivende stund). Kan allerede forhåndslaste ned spillet (som er på 40 GB).

 

Erfaringsmessig er det stor tabbe å kjøpe på nett her i Norge. I fjor valgte f.eks Komplett å sende ut PÅ releasedagen. Avbestilte tvert og kjøpte online. Det koster 60 dollar på US Store som tilsvarer rett i underkant av 500 kroner.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Er folk virkelig så desperate at må ha spillet på selve release datoen? :S Er ikke akkurat som om spillet går ifra deg om man får det en eller to dager etter liksom :p  Har nå selv forhånds kjøpt det via Kinguin og jeg tror jeg får det samme dag eller kanskje tidlig dagen etter, spiller ikke så stor rolle egentlig da jeg også har flust av andre spill og spille xD 

Lenke til kommentar

Noen av oss spiller kun FIFA, og har ventet på dette spillet i flere måneder. I år er det ekstra spesielt med alle endringene, inkludert endringene i pro clubs. Så jeg er muligens villig til å laste ned amerikansk versjon for å få det tidligst mulig. Lastet ned amerikansk versjon to år på rad.

 

Betyr bare at jeg får engelsk språk og engelsk høyde/vekt på spillerne. Tror det er slik at man ikke får kjøpt FIFA points, men det kjøper jeg uansett ikke.

 

Bestilte FIFA 14 fra Elkjøp. Fikk det ikke på release-dagen, så jeg kjøpte i butikken og fikk tilbake pengene for spillet som kom for seint.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Som oscrue10 sier; veldig mange spiller stort sett bare FIFA. De første dagene er faktisk "de viktigste" da det er veldig stor forskjell å få satt sammen et bra lag mens "alle andre" gjør det (for oss som spiller FUT), hvis man er noen dager for sent ute så møter man stort sett bare folk med bra lag når man selv sitter der med bronsespillere.

 

Man gjør seg selv en bjørnetjeneste med å vente, derfor er det viktig for meg å komme igang så fort som mulig.

Lenke til kommentar

BPL generelt. Men alle i de store ligaene som nå ligger på 2k+ vil stige greit. Jeg gidder ikke å tenke så mye på det. Bare kjøpt inn billige spillere fra Ligue 1 til eget bruk. Får gode spillere for 350 coins. Bare Braithwaite, Le Marchand, Yanga-M'Biwa og Costil som kostet litt mer. Braithwaite dyrest så langt, 1,3k.

 

Bygger også Tippeliga-bronselag, som er bedre enn før.

Lenke til kommentar

Fillern, trodde jeg var den eneste som tenkte på Ligue 1 som starter team. Har også Braithwaite som min første spiss. Fikk Grosicki i pakke så kommer til å ha ham på høyresiden.

 

Er mest spent hvilke formasjoner som kommer til å funke i år. I fjor var det (uten tvil) 4-3-1-2 eller 4-1-2-1-2 (uten vinger) som ble brukt av alle (også på toppnivå). Året før der var det 4-2-3-1. Håper at det blir mulig å bruke vinger i år, savnet det i fjor.

Lenke til kommentar

Hei! Har lenge tenkt på å prøve meg på FIFA eller lignende fotballspill. Jeg liker å se på visse kamper (Champions League, Bundusliga og lignende.), men kan ikke si at jeg er sånn super fotball fan. Har aldri spilt FIFA, PES eller lignende spill før, og lurer da på om dette er et spill en som meg også kan like? Er stor fan av taktiske spill, er det mye av det her? Og, mener dere det er best på konsoll eller pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...