Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de setter en mann/kvinne på mars. Blir du overbevist da?

 

Kanskje hvis vedkommende er ørlite mer entusiastisk på pressekonferansen etterpå, enn det månefarerne var :)

 

Det sies at det har følger for helsa å være på ISS, men det virker som om månefarerne uten problemer har nådd den samme livslengde som andre. Eller trolig den samme livslengde som de ville hatt på jorda. 

Med andre ord, det har vel ikke hatt noen som helst følger for deres helse å reise til månen (for de av dere som tror at de virkelig var der)?

Lenke til kommentar

 

"Hvor tjukk er jordflaten? Hvordan balanserer denne disken i rommet? "Jordas søyler/pilarer", hva står så disse på? Hvor kom Big Bang inn i bildet?"

 

 

Big Bang er elitens gospel. 

Det andre er ikke spesielt interessante spørsmål, så bare fortsett å lur på dette, du :)

 

Får nå se på hvor mange år vi må vente før verdensrommet blir mainstream å utforske. 

Mistenker at det aldri vil skje. 

 

 

Hvorfor er ikke det spesielt interessante spørsmål? Har du ikke svar kanskje?  :hmm:

Jeg kommer med spørsmål som jeg synes er kurante i forhold til tidligere svar som dere to (Deg og MaxRPM) har svart andre med.

 

Mange år før det blir mainstream å utforske verdensrommet?  :rofl: Dette har jo foregått i flere tiår allerede!

Lenke til kommentar

"Hvorfor er ikke det spesielt interessante spørsmål? Har du ikke svar kanskje?   :hmm:"

 

Hvordan kan du forvente at jeg skal ha svar på hva jordas søyler står på??

 

 

Video av Christian Paaske, som det nylig også var linket til her i tråden:

Ser at han nå har holdt det samme foredraget på Alternativmessen. Kanskje det kan være interessant å høre igjennom for å høre om det er noen reaksjoner fra publikum. Må si at Paaske er veldig flink til å snakke, men det i seg selv utelukker jo ikke at han kan være en undercover agent. 

 

 

FLAT JORD: 10 grunner til at jorden er flat

 
Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

 

Om de setter en mann/kvinne på mars. Blir du overbevist da?

 

Kanskje hvis vedkommende er ørlite mer entusiastisk på pressekonferansen etterpå, enn det månefarerne var :)

 

Det sies at det har følger for helsa å være på ISS, men det virker som om månefarerne uten problemer har nådd den samme livslengde som andre. Eller trolig den samme livslengde som de ville hatt på jorda. 

Med andre ord, det har vel ikke hatt noen som helst følger for deres helse å reise til månen (for de av dere som tror at de virkelig var der)?

 

Marsoppdraget er en vei for de som reiser, så det er ikke noe pressekonferanse for de som returnerer, da de ikke skal returnere. Jeg spør igjen jeg, vil du bli overbevist?

Lenke til kommentar

 

Må si at Paaske er veldig flink til å snakke, men det i seg selv utelukker jo ikke at han kan være en undercover agent. 

Det utelukker heller ikke at fyren er klin sprø.

 

 

Intervjueren hos tv Vest sa til Paaske, "du er jo høyt utdannet". Det er en helt annen praksis enn i denne tråden. Her er det mer "vi tror ikke at du er høyt utdannet" eller "vi bryr oss ikke om at du er høyt utdannet. 

 

Paaske er yogalærer og leder av alternativmessen i Stavanger. Så han er nok respektert av mange mennesker. Jeg respekterer ikke folk fordi de er yogalærere, men mange ser sikkert opp til ham pga det.

Lenke til kommentar

 

"Hvorfor er ikke det spesielt interessante spørsmål? Har du ikke svar kanskje?   :hmm:"

 

Hvordan kan du forvente at jeg skal ha svar på hva jordas søyler står på??

 

På samme måte at du vet at jordskiven står på søyler. Søyler står mellom to ting, støtter hverandre, noe må de jo stå på.

 

Hva med det jeg spurte om? For en jordklode har vi masse, mål og fysikk på, hvorfor er ikke slike opplysninger relevant til en flatjord?

Lenke til kommentar

Intervjueren hos tv Vest sa til Paaske, "du er jo høyt utdannet". Det er en helt annen praksis enn i denne tråden. Her er det mer "vi tror ikke at du er høyt utdannet" eller "vi bryr oss ikke om at du er høyt utdannet. 

Det var jo litt av et skussmål. Litt rart at han da ikke har en relevant referanse på CV'en sin fra noe annet enn alternativbevegelsen.

Lenke til kommentar

 

 

"Hvorfor er ikke det spesielt interessante spørsmål? Har du ikke svar kanskje?   :hmm:"

 

Hvordan kan du forvente at jeg skal ha svar på hva jordas søyler står på??

 

På samme måte at du vet at jordskiven står på søyler. Søyler står mellom to ting, støtter hverandre, noe må de jo stå på.

 

Hva med det jeg spurte om? For en jordklode har vi masse, mål og fysikk på, hvorfor er ikke slike opplysninger relevant til en flatjord?

 

 

Du er dum du Fantomtegningen. Har du ikke skjønt det enda? Regelen er slik: Om flathodene ikke kan svare på det, så er det ikke relevant. Er det så vanskelig å forstå da? :p

Lenke til kommentar

Det sies at det har følger for helsa å være på ISS, men det virker som om månefarerne uten problemer har nådd den samme livslengde som andre. Eller trolig den samme livslengde som de ville hatt på jorda. 

Med andre ord, det har vel ikke hatt noen som helst følger for deres helse å reise til månen (for de av dere som tror at de virkelig var der)?

Det å oppbevare seg i vektløs tilstand over lang tid er skadelig for helsa. Tiden er en faktor her. Apollo 14-turen varte i 9 dager, på ISS har folk vært i opptil 340 dager.
Lenke til kommentar

 

 

 

"Hvorfor er ikke det spesielt interessante spørsmål? Har du ikke svar kanskje?   :hmm:"

 

Hvordan kan du forvente at jeg skal ha svar på hva jordas søyler står på??

 

På samme måte at du vet at jordskiven står på søyler. Søyler står mellom to ting, støtter hverandre, noe må de jo stå på.

 

Hva med det jeg spurte om? For en jordklode har vi masse, mål og fysikk på, hvorfor er ikke slike opplysninger relevant til en flatjord?

 

 

Du er dum du Fantomtegningen. Har du ikke skjønt det enda? Regelen er slik: Om flathodene ikke kan svare på det, så er det ikke relevant. Er det så vanskelig å forstå da? :p

 

Ja jeg er visstnok skikkelig dum.  :wee:

Sitter egentlig bare å koser meg med spørsmålene, jeg vet at svarene blir funnet opp der og da, men er spent på hva de enn svarer. :p

Lenke til kommentar

Jaudå, en kolonisering på direkten av en planet som ligger svært langt borte, er uten vann og er svært varm? Har kanskje ikke noe oksygen heller?

 

 "jeg vet at svarene blir funnet opp der og da"

 

Men det står ikke noe i Bibelen om hva som eventuelt kan være under jordas søyler eller utenfor himlene. Eller om det er noe der. 

Så om jeg skal svare noe kan det kun være basert på en eller annen personlig visjon om nevnte ting. 

Noe som neppe vil være troverdig. 

Lenke til kommentar

Jaudå, en kolonisering på direkten av en planet som ligger svært langt borte, er uten vann og er svært varm? Har kanskje ikke noe oksygen heller?

 

 "jeg vet at svarene blir funnet opp der og da"

Mars er svært kald, ikke varm. My god Widewanka..

Nei, det er ikke noe oksygen der heller.

 

Det er derfor de ikke gjør dette over i morgen, de planlegger litt. Gir det litt bedre mening? Selvfølgelig gjør det ikke det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si at Paaske er veldig flink til å snakke, men det i seg selv utelukker jo ikke at han kan være en undercover agent. 

 

FLAT JORD: 10 grunner til at jorden er flat

 

Du er seriøst paranoid du Widewanka. Kan det hende maxRPM er undercover agent også?

 

Kanskje alle flatjordere og alle andre mennesker i hele verden er undercover og det hele blir gjort for å ha det gøy på din bekostning. En samlet verden sitter hjemme på kveldene og ler av Widewanka :hmm:

Lenke til kommentar

 

Søyler står mellom to ting, støtter hverandre, noe må de jo stå på.

Du, altså. Du med din scientisme-fetisjisme burde jo vite at de søylene, de går jo hele veien ned!!!

 

0b13fdec1d66138f62a5e7192aa7f7aa--beauti

 

 

 

Men det står ikke noe i Bibelen om hva som eventuelt kan være under jordas søyler eller utenfor himlene. Eller om det er noe der. 

Så om jeg skal svare noe kan det kun være basert på en eller annen personlig visjon om nevnte ting. 

Noe som neppe vil være troverdig. 

meme-faces-27-1.jpg

Endret av Fantomtegningen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...