Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du ikke på astrologi?

 

Det er ukristelig, enkelt og greit. Da Gudsmennene i det Gamle testamentet virket, stod de i opposisjon til stjernetyderne ved hoffet. 

 

 

 

Til tross for flere oppfordringer klarer ingen av spåmennene, åndemanerne, trollmennene eller stjernetyderne ved hoffet å tolke hendelsen.

 

Det er også forbud mot å tilbe sola, månen eller stjernene, og å ta tegn fra dem er en form for spådom. 

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Skriften_p%C3%A5_veggen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som går igjen med flat jord og annen konspirasjon for den del. Hvor mange som er med på bløffen. Hvordan får de med så mange på det. Ikke vet jeg helt. Men det er noe gale med folk i media. Alt virker som et stort skuespill for tiden. Har sett mange såkalte "false flags" intervjuer. Og de lukter skuespill lang vei. Hvorfor gjør de det lurer jeg også på. Men jeg setter meg ikke ned og sier det er så mange at da må det være sant.

Se her

https://youtu.be/lWU99FP5JFo

Hun som blir intervjuet om 11. September glemmer sitt eget navn og når hun har sagt et navn og deretter skifter navn så ler hun og går vekk fra TV kamera. Alle desse som blir intervjuet der de nettopp har mistet sine kjære barn og slekt. Det er virkelig tragisk om dette er skuespill presentert som sannhet for verden. Han der Robbie fra Sandy Hook skytingen som dagen før har mistet sin 6 år gamle datter smiler og virker fornøyd før han tar et par dype åndedrag slik skuespillere gjør før de går på scenen. Og deretter kommer det sørgende ansiktet. Og hun som 24 minutt ut i videoen har en rolle som sørgende offer og rett etter ser du henne i en annen rolle i et annet intervju.

De virker som dårlige skuespillere. Leonardo di caprio kan lure meg for bra skuespill er de som kan etterligne sannheten. Men ikke desse folkene. Hva mener dere?

Har dere sett desse intervjuene?

 

 

Denne er litt ond hvis alle desse intervjuene er ekte historier.

https://youtu.be/VqPqfW2Y2LE

Men om det er skuespill, da har de bevist at de kan lure hele verden

Lenke til kommentar

Sandy hook, 911 og lignende trenger bare ett 100-talls personer for å forfalske, ettersom det er hendelser og ikke faktiske observerbare objekter.

 

Formen på jorden som vi alle lever på og millioner av faktisk bruker daglig jobb og antagelig milliarder bruker teknologi som f.eks satelitter som ikke fungerer på flat jord, i følge dere er litt værre

Alt man trenger er en kikkert for å bevise formen eller teleskop for å observere andre planeter, som også beviser at jorden er rund ettersom det man ser ikke stemmer med flat-jord tankene.

Vi snakker altså om milliarder av personer som må være med på det, inkl. antagelig alle utenom to på forumet som er med i eliten.

 

Å forfalske samtlige kriger, terrorangrep og mindre trafikkulykker er barnemat i forhold til å forfalske jordens observerbare form.

Lenke til kommentar

En burde jo da spørre seg hvem som hyrer disse skuespillerne, og hva som er motivet bak. 

 

"Å forfalske samtlige kriger, terrorangrep og mindre trafikkulykker er barnemat i forhold til å forfalske jordens observerbare form. "

 

Verden er stor, og det er ikke umiddelbart lett å vite formen på den. I tillegg har man klart å koble jordas form veldig nært til forestillingen om et stort verdensrom, og de antagelsene som følger av det. Og et stort verdensrom er ihvertfall noe fjernt. 

Lenke til kommentar

Noen tror til og med det er en konspirasjon mot dem når bilen demmes blir nedsølt av fugledritt. "ALLE andre bilene i området var uten fugledritt på!".

 

Også er det oss andre da, som har vett til å ikke parkere på siden av lyktestolper...

 

Er det en konspirasjon at folk på nyhetssendinger i forbindelse med katastrofer, ulykker og mord, er i sjokk? Er det virkelig så vanskelig å forstå at ikke alle reagerer likt? Og at det til og med finnes folk som er så blåst i huet at de stiller på nyhetene kun for å komme på TV?

 

Nei forresten glem det, jeg snakker jo til folk som tror jorden er flat. Selvfølgelig er alt som ikke passer inn i deres narrativ en konspirasjon.. Dumme meg..

Lenke til kommentar

Gravity er en underholdende sci-fi film, men det er jo bare film. 

Den handler om at ISS blir truffet og smadret av satelittvrak og sånt som går rundt jorden( såvidt jeg husker).

 

 

Selve ISS som utgis for å være virkelig, er nok også en science fiction. Ellers ville det vært for risikabelt både for astronautene, og for folk på jorda som kunne bli truffet av den styrtende romstasjonen. 

Hvorfor lander det aldri noe satelittskrap på jorda? Kanskje fordi det ikke er noe?

 

Flyvrak er vi vant med, og det er forsåvidt også en risiko å fly. Men fly er i det minste bemannede, i motsetning til "romsøppel". 

 

Beklager hvis det er upassende å kommentere bildet, men det ser ut til at Delvis har en romfarer på bildet sitt. Kanskje bare et sammentreff. 

Lenke til kommentar

Men jeg prøvde å lese litt på det. Det var en kar som spurte det samme 5. September i år. Og han fikk til svar at det var skogbranner som var grunnen?

Er det noen skogbranner i nærheten av Norge?

 

Fordi røyk i atmosfæren stjeler litt mer av den blå fargen, og gir mer av det røde til månen. Det samme prinsippet brukes i spektroskopi til å avgjøre hvilke atomer et stoff består av.

 

Dette er også grunnen til at forurensning fører til flere røde soloppganger og solnedganger.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...