Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her var veldig fett. Endelig første verdenskrig! Har faktisk også litt tro på enspiller-delen denne gangen, av en eller annen grunn. 

 

Dog er jeg litt skeptisk til at spillet blir satt til en "alternativ WW1". Jeg håper ting blir mest mulig realistisk nå. 

 

Ingen gameplay-bilder enda, vel?

Lenke til kommentar

Dog er jeg litt skeptisk til at spillet blir satt til en "alternativ WW1". Jeg håper ting blir mest mulig realistisk nå.

 

Det er ikke satt til en "alternativ WW1", det er ment å være historisk. Det var rykter om at det skulle bli det, men det ble avkreftet
Lenke til kommentar

 

Dog er jeg litt skeptisk til at spillet blir satt til en "alternativ WW1". Jeg håper ting blir mest mulig realistisk nå.

Det er ikke satt til en "alternativ WW1", det er ment å være historisk. Det var rykter om at det skulle bli det, men det ble avkreftet

 

Flott! Så det selv nå :)

 

Kotaku:

An earlier version of this story stated that, as had been rumored, the new Battlefield would be set in and alternate-history version of World War I. We apologize for the error.

Lenke til kommentar

Kom på at det er mulighet for crossover her. Altså, starte som rekrutt i 1914. I neste spill kan man være de samme karakterne (offiserer f.eks) i WW2. Hadde vært interessant å møte "hovedskurken" igjen, bare 20 år senere.

Absolutt! Battlefield 2 det da :p Men som nevnt her, er litt mer optimistisk til enspillerbiten også! Men det har litt med at det tross alt er en lite utforsket setting vi nå skal begi oss ut på! Håper historie og karakterer leverer, og at de stereotypiske væremåtene uteblir.

Lenke til kommentar

Vil ikke hovedkarakteren i BF1 være Over 120år? Når historien kom til dd? Han vil også være en gammel mann i Vietnam. Tror kansje de burde ta en dynastisk forteller stil hvis denne karakteren skal knyttes inn med senere karakterer.

 

Nå har ikke jeg spilt alle spillene i bf serien. Men nå har vell ingen av main karakterene hatt noe med hverandre å gjøre slik man ofte så i GTA.

Lenke til kommentar

 

Det var snakk om neste spill, ikke forrige spill.

Ja jeg vet, men jeg tror ikke det blir en BF "krønike" med samme hovedperson. 

 

 

Bestefar eller olderfar da vet du ;) Selv om en singleplayer campain før VIRKELIG handle om en Britte, Tysker eller Franskmann, ikke disse "jeg kommer alt for sent til leken" Amerikanerne .

Lenke til kommentar

Slik som Dice la det fram så blir man ikke å følge historien til èn enkelt person, men heller forskjellige personer fra forskjellige steder i verdenen. Om de kobler det opp mot ekte eller fiktive personer får man vente å se (tipper det siste, men inspirert av første). Tror også det er det beste valget de kan ta. Håper også å få kjempe på alles sider på et tidspunkt, og at 'Murica ikke blir for framhevet.

 

 

Gleder meg til å prøve beta når den kommer!

Lenke til kommentar

 

 

Det var snakk om neste spill, ikke forrige spill.

Ja jeg vet, men jeg tror ikke det blir en BF "krønike" med samme hovedperson. 

 

 

Bestefar eller olderfar da vet du ;) Selv om en singleplayer campain før VIRKELIG handle om en Britte, Tysker eller Franskmann, ikke disse "jeg kommer alt for sent til leken" Amerikanerne .

 

 

Var akkurat det jeg mente :p men ser nå at CC skriver at det blir flere hovedpersoner :). Jeg håper da vi kan spille som den Røde Baron som vist i traileren. 

Lenke til kommentar

Dette kommer til å floppe like hardt som Hardline..

 

Jeg gleder meg til BF5, et spill de er nødt til å komme med skal de fortsette å tjene penger :)

 

Altså, å gå fra et moderne krigsspill til et spill satt over 100 år tilbake i tid? Sikkert spennende for noen, men neppe for majoriteten av Battlefield communitiet.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Dette kommer til å floppe like hardt som Hardline..

 

Jeg gleder meg til BF5, et spill de er nødt til å komme med skal de fortsette å tjene penger :)

 

Altså, å gå fra et moderne krigsspill til et spill satt over 100 år tilbake i tid? Sikkert spennende for noen, men neppe for majoriteten av Battlefield communitiet.

Ut i fra hvordan Internett har reagert vil det ikke floppe.

Reaksjonen til hardline var negativ fra starten av, mens til BF1 har den nesten vært 100% positiv.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å floppe like hardt som Hardline..

 

Jeg gleder meg til BF5, et spill de er nødt til å komme med skal de fortsette å tjene penger :)

 

Altså, å gå fra et moderne krigsspill til et spill satt over 100 år tilbake i tid? Sikkert spennende for noen, men neppe for majoriteten av Battlefield communitiet.

Det er absolutt det motsatte av det Battlefield-folk sier. Tilogmed CoD-fanbasen vil ha en setting i fortiden.

 

De som er imot settingen her er i et mindretall tyder alt på.

 

Og grunnene til at Hardline floppet er det mange av. Lite tyder på at dette skjer her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...