Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det noe andre verdenskrig opplegg eller noe futurisk så blir jeg personlig skuffet. Settings fra andre verdenskrig frister overhode ikke for mitt vedkommende.

 

Håper på det samme vi så fra BF3 til BF4. Selv om jeg ikke likte BF4 i starten, så må jeg si at med få untak er et veldig mye bedre spill enn BF3.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Fremtidsdritt vil ødelegge spillet.

Håper såkalte "netcode" har fått høyeste prioritet,, så dette spillet føles rettferdig og logisk>bf4...

Satser på ny state of art grafikk og etter min smak et hint mer realisme enn arcade

 

Blir uansett spennende om det blir ww2 eller modern. Kan fint være noe 80'talls greier. M16A3, AEK og T90 eksisterte den gang også^^ 

Lenke til kommentar

Håper såkalte "netcode" har fått høyeste prioritet,, så dette spillet føles rettferdig og logisk>bf4...

Blir samme motor som før, FB3.

Så netcode er temmelig god.

Blant de som har peiling regnes det som blant det aller beste av moderne FPS.

Lenke til kommentar

Sålenge det blir skalert til konsollene så blir BF serien aldri bra igjen. Det er for småe kart.

Du har ikkje spillt noe særlig BF 3 og 4 tydeligvis...

 

Men folk er forskjellige. Bf4 synes jeg nå er utrolig bra. Har dog kost meg med BF4 siden starten.

Lenke til kommentar

Sålenge det blir skalert til konsollene så blir BF serien aldri bra igjen. Det er for småe kart.

Er da plenty av maps du kan stå i flere minutter på flagg uten å møte noen. Mer spent på om de kjører 64v64 denne gangen.

 

 

 

Håper såkalte "netcode" har fått høyeste prioritet,, så dette spillet føles rettferdig og logisk>bf4...

Blir samme motor som før, FB3.

Hvordan vet du det? Hadde bf4 ny motor?

 

Tror de hadde laget litt blest rundt en eventuell Frostbite 4 hvis den var klar. Er jo en sjanse for at den lanseres nå, men jeg har mine tvil.

Sålenge det blir skalert til konsollene så blir BF serien aldri bra igjen. Det er for småe kart.

Er da plenty av maps du kan stå i flere minutter på flagg uten å møte noen.

Lenke til kommentar

 

 

Håper såkalte "netcode" har fått høyeste prioritet,, så dette spillet føles rettferdig og logisk>bf4...

Blir samme motor som før, FB3.

Hvordan vet du det? Hadde bf4 ny motor?

 

Frostbite 2 for BF3 og frostbite 3 for BF4. Mulig Frostbite 3.5 for "BF5" ?

 

 

Frostbite støtter visst allerede dx12 i følge Dice

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...