Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det noe som tilsier at "pcfolket" skal boikotte BF One?

Kansje de tror det er en XboxOne eksklusiv :p

Hehe neida, er bare redd det blir litt mye nytt for noen og derfor vil de ikke gi det en skikkelig sjanse. Følte det var litt slik med Hardline,

Men selvfølgelig håper jeg jo at jeg tar feil. 

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har lest hittil virker det som at de fleste er veldig positiv til Dice sin avgjørelse i å gå tilbake i tid, fremfor å gjøre som Activision.

 

Må og huske på at det ikke er samme gjeng som holder på med BF One, som lagde BF Hardline.

Lenke til kommentar

 

Hva er det noe som tilsier at "pcfolket" skal boikotte BF One?

 

Kansje de tror det er en XboxOne eksklusiv :p

Hehe neida, er bare redd det blir litt mye nytt for noen og derfor vil de ikke gi det en skikkelig sjanse. Følte det var litt slik med Hardline,

Men selvfølgelig håper jeg jo at jeg tar feil.

Øh det er pc folka som har hatt tilgang på alt mulig mens consol folka må spille det sony/Microsoft sier de får lov til å spille, pc gamers er mye mindre konservative enn consol folk.

Jeg selv har 2 WW1 spill på steamen min, hvor mange WW1 spill finnes det på console?

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

 

 

Ja vi får nå se hvor mange som kravler tilbake til BF4 når de er lei av å skyte med svartkrutt, kjøre propellfly og ri på hest :D

 

Battlefield 5 er det neste store, BF1 er et sidegame på like linje med Hardline.

 

Får bare håpe de fortsetter å komme med innhold til BF4, for oss som ikke har interesse av å ri på hest.

Det er helt tydelig at du ikke skjønner hvordan dette henger sammen.

Battlefield er hovedlinjen med lansering hvert tredje år som regel. Store, avanserte spill som har mye dybde.

Hardline, Titanfail, Battlefront osv er sidespill, disse er mye enklere, kommer oftere og har ikke særlig dybde i seg.

Akkurat som nå er det jo mange som spiller BF3 også, det er hovedsakelig fordi de er vant til det og har spilt det mye før, så de fortsetter med det de er vant til. Kommer nok selv til å ta en god del runder BF4 etterhvert selv om BF1 kommer ut.

Prøv å få med litt innhold hvertfall, du virker veldig interessert i å kaste dritt bare og dømme ting nord og ned, ingen er tjent med dette.

 

 

Greit, jeg har ikke sett spillet bortsett fra traileren de ga oss, men jeg er ikke alene når jeg sier at WW1 settings virker helt uinteressant..

 

Det er jo rimelig STOR forskjell på moderne krigføring vs krigføring satt over 100 år tilbake i tid, det appelerer ikke til alle, og jeg ser jo også veldig mye misnøye på div forum rundt om.

 

Alt av gadget og moderne våpen blir erstattet av hva? hest og spade?

 

Vi får bare vente å se hvodan gameplay faktisk ser ut, jeg kan ta feil, men personlig ser jeg mer frem mot Battlefield 5.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Greit, jeg har ikke sett spillet bortsett fra traileren de ga oss, men jeg er ikke alene når jeg sier at WW1 settings virker helt uinteressant..

 

Det er jo rimelig STOR forskjell på moderne krigføring vs krigføring satt over 100 år tilbake i tid, det appelerer ikke til alle, og jeg ser jo også veldig mye misnøye på div forum rundt om.

 

Alt av gadget og moderne våpen blir erstattet av hva? hest og spade?

 

Vi får bare vente å se hvodan gameplay faktisk ser ut, jeg kan ta feil, men personlig ser jeg mer frem mot Battlefield 5.

 

Kopiert fra intervju med direktøren: Heradon postet tidligere i tråden': http://venturebeat.com/2016/05/06/ea-dices-lead-designer-answers-our-questions-about-battlefield-1/

 

Diving into the research around the era, it’s so rich. There are so many gameplay opportunities, so many different vehicles, so many weapons to make use of. It’s a common misconception that they were still just using single-shot rifles, and that’s not true. Everything you saw in the trailer, those were real weapons used by soldiers in this time period. Shotguns, pistols, automatic rifles, everything. It’s such a rich world, too, with so many locations. It’s not just Europe. It’s all over the place – the Dolomites, the Italian Alps, the deserts.

 

Du overdriver noe ekstremt ved å tenke at alt blir erstattet av "hest og spade"  :hmm:  

Lenke til kommentar

 

 

 

Ja vi får nå se hvor mange som kravler tilbake til BF4 når de er lei av å skyte med svartkrutt, kjøre propellfly og ri på hest :D

 

Battlefield 5 er det neste store, BF1 er et sidegame på like linje med Hardline.

 

Får bare håpe de fortsetter å komme med innhold til BF4, for oss som ikke har interesse av å ri på hest.

Det er helt tydelig at du ikke skjønner hvordan dette henger sammen.

Battlefield er hovedlinjen med lansering hvert tredje år som regel. Store, avanserte spill som har mye dybde.

Hardline, Titanfail, Battlefront osv er sidespill, disse er mye enklere, kommer oftere og har ikke særlig dybde i seg.

Akkurat som nå er det jo mange som spiller BF3 også, det er hovedsakelig fordi de er vant til det og har spilt det mye før, så de fortsetter med det de er vant til. Kommer nok selv til å ta en god del runder BF4 etterhvert selv om BF1 kommer ut.

Prøv å få med litt innhold hvertfall, du virker veldig interessert i å kaste dritt bare og dømme ting nord og ned, ingen er tjent med dette.

 

 

Greit, jeg har ikke sett spillet bortsett fra traileren de ga oss, men jeg er ikke alene når jeg sier at WW1 settings virker helt uinteressant..

 

Det er jo rimelig STOR forskjell på moderne krigføring vs krigføring satt over 100 år tilbake i tid, det appelerer ikke til alle, og jeg ser jo også veldig mye misnøye på div forum rundt om.

 

Alt av gadget og moderne våpen blir erstattet av hva? hest og spade?

 

Vi får bare vente å se hvodan gameplay faktisk ser ut, jeg kan ta feil, men personlig ser jeg mer frem mot Battlefield 5.

 

 

Enorm stor forskjell er det ikke. Allerde ved WW1 var den taktiske enheten en "squad" Altså en gruppe mennesker på ca. 12 mann som jobbet tett sammen, i sammarbeid med flere andre squards som til sluttt blir en platoon, flere kompanier blir til en battalion osv. Same shit som brukes i dag.

Og hvorfor skal det være et must at man må ha elite haxor laser sikte på våpenet sitt?

At du finner noen andre gretne gubber/smågutter, betyr ikke at det er en stor mengde, nesten alle steder på nettet er folk positive.

Lenke til kommentar

Ja jeg ser at Deluxe-utgaven er tilgjengelig i Origin. Og for bare 200kr ekstra får man følgende

 

- Early access. Start spillingen tre dager før lansering.

 

- Red Baron pack

Dra til himmels medRed Baron-pakken, pakket med gjenstander insprert av den berømte piloten Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen. Bedre kjent som den legendariske Røde baron, Tysklands beste pilot.

 

- Lawrence of Arabia pack

Se en annen side av krigen med Lawrence of Arabia-pakken. Få gjenstander og våpen basert på eventyrene til den berømte arkeologen og diplomaten T.E. Lawrence, som hadde en viktig rolle i det arabiske opprøret mot det ottomanske riket.

 

- 5x kamppakker

aka battlepack

 

Når man ikke engang vet HVA man får i Lawrence of Arabia, eller Red Baron-pakkene en gang så er dette noe av det rareste jeg har vært borti. Her er det sikkert snakk om en kniv og en camo til et fly..

Lenke til kommentar

Var ikke veldig vanskelig å finne ut...

 

 

Red Baron Pack:

  • Vehicle: Red Baron’s Triplane
  • Sidearm: Red Baron’s P08
  • Emblem: Red Baron’s Flyer Pin

Lawrence of Arabia Pack:

  • Horse: Lawrence of Arabia’s Black Stallion
  • Weapon: Lawrence of Arabia’s SMLE
  • Melee: Lawrence of Arabia’s Jambiya
  • Emblem: Lawrence of Arabia’s Emblem

New visual appearance on three of the largest vehicles:

  • Frontline Camouflage Train
  • Night Raid Airship
  • Dazzle Camouflage Dreadnought

Harlem Hellfighter Pack:

  • Weapon: Hellfighter Trench Shotgun
  • Siderarm: Hellfighter M1911
  • Melee: Hellfighter Bolo Knife
  • Emblem: Hellfighter Insignia

Plus, seven day early access to 2016 free map, and five Battlepacks.

 

Sauce.

 

Edit: Feil i earcly access, står 3 dager i origin.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
 

At du finner noen andre gretne gubber/smågutter, betyr ikke at det er en stor mengde, nesten alle steder på nettet er folk positive.

 

Gretne tror jeg ikke de er bare konservative. Derfor håper jeg ikke dette har noe å si på salget eller spillermengden. Jeg er personling fan av historie spill og gleder meg som en unge til dette kommer ut :). Husk at jeg var og er forsatt positiv til Hardline og spiller det enda, og jeg syns det er bra at det er stor positivitet rundt BF1 :)

Lenke til kommentar

 

Når kan man regne med å få servert systemkrav til BF1?

Hvem bryr seg om det da? :p

Mere er alltid bedre i battlefield :D

 

 

Vi som har en PC fra 2011 bryr oss kanskje om det ;)

Vet ikke om jeg kommer til å spandere på PCen noen flere oppgraderinger, så det er mye mulig BF1 blir spilt på PS4.

Lenke til kommentar

 

 

Når kan man regne med å få servert systemkrav til BF1?

Hvem bryr seg om det da? :p

Mere er alltid bedre i battlefield :D

 

 

Vi som har en PC fra 2011 bryr oss kanskje om det ;)

Vet ikke om jeg kommer til å spandere på PCen noen flere oppgraderinger, så det er mye mulig BF1 blir spilt på PS4.

 

da er det nok på tide å oppgradere jau :p spent på om det blir dx12 hovedfokus eller om det vil støtte alle de forskjellige api'ene 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...