Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her.

 

Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette.

 

Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet. 

 

Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142.

Lenke til kommentar

 

Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her.

 

Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette.

Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet.

 

Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142.

Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening.

Lenke til kommentar

 

 

Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her.

 

Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette.

Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet.

 

Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142.

Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening.

 

 

Generelt synes jeg lagspill er langt dårligere i BF4 (og BF3), sammenlignet med BF2, på random servere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her.

 

Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette.

Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet.

 

Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142.

Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening.

De aller fleste serverne jeg spiller på har sniper limit, typisk rundt 3-4 pr. lag.

 

Skjønner dog ikke hvorfor folk gidder å spille denne klassen. Er kjedelig å se en hel kamp i et sikte...

Lenke til kommentar

Hadde vært episk med ww1. De kunne laget et fantastisk drama i kampanjedelen her. Være en "normal" soldat (ikke disse elite-squadene på 5/6 soldater) i en helvetes krig. Bare fantasien setter grenser her. Kanskje kan man være en russisk soldat, hvor matrasjonene er ikke-eksisterende og disiplinen knallhard. Man mister "venner" i kamp, moralen synker og det ender med at man styrter den russiske tzaren.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...