Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sålenge det blir skalert til konsollene så blir BF serien aldri bra igjen. Det er for småe kart.

 

Du har ikkje spillt noe særlig BF 3 og 4 tydeligvis...

 

Men folk er forskjellige. Bf4 synes jeg nå er utrolig bra. Har dog kost meg med BF4 siden starten.

Hei Nizzen.

Prøvde å spille bf2 for 6 mnd siden ble bare kastet ut av serveren.har det noe med den gamle PB å gjøre beholder jeg våpen å grad som jeg brukte.må nok opp på loftet å finne spillet igjen.Håper jeg finner ut av det synes at bf2 er det beste av bf spillene (karkand)

Endret av Sjt.Orkan-NOR
Lenke til kommentar

Enspillerbiten har vært helt krise, foruten om i Bad Company da. Hadde ikke mot eller vilje til å fullføre BF4 på PC, orket ikke starte en gang på PS4. BF3 husker jeg ikke om jeg maktet å fullføre. Grusomme greier, her er COD bedre. Men DICE prøver å være COD i enspilleren føler jeg, og de feiler på alle områder.

Lenke til kommentar

Bad Company var gøy mins jeg. En stund siden jeg spilte det. Men var vel endel humor i det om jeg ikke husker helt feil?

 

Da har jeg starta opp Twitch appen på PS4 å ser på pre-showet til Dice. Må nesten få med meg dette live :D

 

EDIT: Jævla dårlig bilde via Twitch appen på PS4..er slik på samtlige kanaler jeg har prøvd nå. Ikke bra nok Sony/Twitch!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

I starten var det helt tragisk dårlig. Gikk vel nærmere 1.5-2 år før spillet ble bra, rent teknisk.

Selv hadde jeg så si nesten ingen problemer mtp crash, error og slik,  problemet var relatert til netcode og mye tradekills

Kjøpte 280x bundle med bf4. Spilte mest de første månedene etter release og var rimlig førnøyd imo

1024.png

Lenke til kommentar

Vennligst oppdater så raskt som mulig. Er på 3G langt uteni ødemarken, og kan ikke se trailer

 

Det er en scene.

 

EDIT: Det er en mann på scenen.

EDIT2: Det er to menn på scenen.

EDIT3. Jepp, definitvt en amerikaner og en svenske.

EDIT4: Det er tre menn på scenen, og den tredje mannen har enda mer pompøse og uinterresante ord enn de første.

EDIT5: Trailer med så raske klipp at man må se videoen 10 ganger eller en 10 minutter lang analyse for å få med seg noe i det hele tatt.

EDIT6: De viser traileren en gang til... fordi de vet ingen fikk med seg en dritt.

EDIT7: Det er masse menn på scenen. Jeg tror de later som de ikke har manus.

EDIT8: De tar imot spørsmål fra publikum. Jeg tror de later som de ikke har manus.

Endret av Lakus
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det time travel greiene tipper jeg var en callback til da Ubisoft sin scenedude under E3 for noen år siden gjorde nettopp det der... Men det er ikke gøy, det er bare cringe, så parodier blir bare mer cringe :p

 

 

De må da skjønne at ingen bryr seg om hva de sier...

 
De må jo padde ut konferansen med noe mer enn 30 sekunder gameplay (håper jeg tar feil :p )
Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...