Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Ta en titt på denne folkens . Dette er en al jazeera dokumentar hvor to journalister har fått adgang til en IS leir i Afghanistan hvor de viser hvordan de rekrutterer unge gutter og hvordan deres tro blir indoktrinert . Nå er dette litt sånn indirekte til saken her, men den gir et veldig godt bilde på tankesettet og bakgrunnen til at de er imot vesten og oss vantro.

 

https://m.youtube.com/watch?v=pYfBeeUzVME

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, du ser på religiøse mennesker som bikkjer som er så syke at de må avlives. 

Hvorfor skal noen være fornøyd over noe slikt? Blir heller småkvalm av deg.

 

Du startet med å kalle dem kreftpasienter. Jeg bare fortsatte sykdomsanalogien din, men med mer passende eksempler: hunder med rabies, eller zombier, angriper andre personer. Kreftpasienter gjør ikke. See?

Lenke til kommentar

 

Jeg begynner å bli jævlig,jævlig og jævlig bekymret over hvordan dette urtarter seg..

 

Jeg lurer på: Tilhengerne av muslimsk innvandring, synes dere at det er verdt det? Er det så viktig for dere å ha muslimsk innvandring til Europa, at noen terrorangrep her og der, tusenvis av voldtekter  etc. er en pris dere synes det er verdt å betale?

Det synes ikke jeg. Det er pur ondskap å støtte muslimsk innvandring til Europa når man ser hva resultatet er.

 

Jeg er ikke tilhenger av muslimsk innvandring, men er for ikke-vestlig innvandring.

Lenke til kommentar

Ta en titt på denne folkens . Dette er en al jazeera dokumentar hvor to journalister har fått adgang til en IS leir i Afghanistan hvor de viser hvordan de rekrutterer unge gutter og hvordan deres tro blir indoktrinert . Nå er dette litt sånn indirekte til saken her, men den gir et veldig godt bilde på tankesettet og bakgrunnen til at de er imot vesten og oss vantro.

 

https://m.youtube.com/watch?v=pYfBeeUzVME

 

 

Litt lang til å se nå, men har bokmerket den. Takk.

Lenke til kommentar

Nå har Europa gått fra å være et relativt trygt sted, til å bli et jihadist helvette, hvor man nå kan måtte forvente seg å bli sprengt i fillebiter eller maltraktert av Muslimer med AK47 hvor det enn måtte være.. Å her sitter det folk å forsvarer all denne innvandringen, jeg tror nesten disse kun sitter her inne å troller og provoserer..

 

Vi importerer folk som kommer fra samfunn som har kollapset pga den skakkjørte religionen sin, å nå kommer de drassende hit med faenskapet sitt..

 

Jeg håper nå att Europa får opp øya før det virkelig er for sent..

 

Jeg vil tro skepsisen til all denne innvandringen bare vokser å vokser der ute nå..

 

Det er selvfølgelig ikke bra at religiøse fundamentalister herjer rundt, men Europa er sånn ca akkurat like trygt som før. Det kan være lurt å basere risikobildet på fakta og ikke føleri.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ta en titt på denne folkens . Dette er en al jazeera dokumentar hvor to journalister har fått adgang til en IS leir i Afghanistan hvor de viser hvordan de rekrutterer unge gutter og hvordan deres tro blir indoktrinert . Nå er dette litt sånn indirekte til saken her, men den gir et veldig godt bilde på tankesettet og bakgrunnen til at de er imot vesten og oss vantro.

 

https://m.youtube.com/watch?v=pYfBeeUzVME

 

Litt lang til å se nå, men har bokmerket den. Takk.

Jeg syns det var en grei dokumentar hvertfall. Vanskelig å finne slikt som ikke er enten laget av høyreekstreme eller IS sympatisører.

Lenke til kommentar

 

 

Så det som har skjedd her har noe med innvandring å gjøre?? Wow.

 

Selvsagt. Man må være både blind og døv, psykisk sett, for å benekte det.

 

Jeg har ikke benekta noen ting, men gidder du å forklare det for meg?

 

 

Følg med i tråden. Er blitt forklart mange ganger, både av meg og andre,

Lenke til kommentar

Okay, da er jeg vel for blind og døv (psykisk sett, altså) for å forstå sammenhengen. Er terrorangrepene i Europa et resultat av muslimsk innvandring?

 

De skjer ikke på grunn av innvandring, men fordi terroristene kommer seg inn gjennom innvandring. Det er vel enkel logikk, noe å diskutere det?

Lenke til kommentar

Okay, da er jeg vel for blind og døv (psykisk sett, altså) for å forstå sammenhengen. Er terrorangrepene i Europa et resultat av muslimsk innvandring?

 

Ja, selvsagt. Dette sier seg selv. Spørsmålet er om man er villig til å godta at det skjer terrorangrep i Europa med ujevne mellomrom, for å beholde såkalte "multikulturelle" samfunn (med betydelig muslimsk innvandring), eller om man ikke ønsker å betale for dette med blodet til Europas urbefolkning lenger og heller reversere denne innvandringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...