Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Du fortsetter å lyve og bruker stråmenn som vanlig. Skammelig.

 

Hvem er det som hater muslimer her? Hvem er det som sier at alle muslimer er pur onde? Så vidt jeg ser, er det bare du som skriver om "alle" og stempler store grupper her inne, ikke jeg.

 

Ditt verdensbilde er altfor enkelt, verden er mer kompleks enn hva du tror. At du tror islamkritikk er "muslimhat" viser hvor enkel tankegang du har.

 

 

Du bedriver ikke islamkritikk, det er det jeg som gjør. Du bedriver muslimkritikk, og det blir noe helt annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du fortsetter å lyve og bruker stråmenn som vanlig. Skammelig.

 

Hvem er det som hater muslimer her? Hvem er det som sier at alle muslimer er pur onde? Så vidt jeg ser, er det bare du som skriver om "alle" og stempler store grupper her inne, ikke jeg.

 

Ditt verdensbilde er altfor enkelt, verden er mer kompleks enn hva du tror. At du tror islamkritikk er "muslimhat" viser hvor enkel tankegang du har.

 

 

Du bedriver ikke islamkritikk, det er det jeg som gjør. Du bedriver muslimkritikk, og det blir noe helt annet.

 

 

Nå lyver du igjen. Du kaller kritikk av islam for "muslimhat," du er visst her for å sabotere debatt etter debatt. Du tåler ikke at islam kritiseres, og svaret ditt er å forsøke deg på å kneble meningsmotstandere ved å stemple det som skrives som "muslimhat"(sic). Hersketeknikkene dine fungerer ikke på meg, så bare gi de opp med en gang. :)

Du burde nok oppføre deg atskillig mer anstendig og ærlig om du vil fortsette å skrive her inne.

Endret av Hekate81
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

224130.png?_encoded=2f66666666666678302f

 

Synes vi har hatt en fin nedgang i kriminalitet de siste 15 årene, skulle tro den grafen skulle gått rett til tops slik som innvandringen har tatt av i samme periode. 

 

Tenk på hvor mye større nedgangen hadde vært, om Norge hadde vært spart for muslimsk innvandring. Vi kunne hatt et samfunn mer på linje med det homogene Japan hva angår kriminalitetsnivå. Det hadde vært et trygt og harmonisk samfunn det.

 

 

Og jeg som trodde at det var menn i 16-30 årsalderen med problematisk oppvekst som førte til majoriteten av kriminalitet, ikke muslimsk innvandring.

Det er jo svært hyggelig for deres del at gruppen som klarer å flytte eller har økonomi til å ta turen er for det meste menn, vokst opp i hardt vær.

 

Om alle mannfolk ble utestengt fra landet, kvinnene i Norge ble satt på isolat der de fikk bestilt sperm fra utlandet så hadde samfunnet vært foruten kriminalitet.

Det at vi har lavere kriminalitet enn vi har hatt i løpet av de siste 20 årene er ikke godt nok. Så lenge vi kan følge landet i verden med høyest gjeld og høyest selvmord rate så går det riktig vei. Finn en brun hakkeskylling eller en polsk en og få med folket på en felles fiende så blir alt så mye bedre *smirk*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

224130.png?_encoded=2f66666666666678302f

 

Synes vi har hatt en fin nedgang i kriminalitet de siste 15 årene, skulle tro den grafen skulle gått rett til tops slik som innvandringen har tatt av i samme periode. 

 

 

Se på grafene for narkotika, seksual og voldskriminalitet. Disse har økt betraktetlig siden 1993.

 

Om det blir hundrevis av færre sykkeltyverierer så veier ikke det opp for de som blir ofre for overfallsvoldtekt.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vil repetere meg selv fra en annen tråd:

 

1. Den vestlige verden er IKKE i krig med Islam.

 

2. Islamistene er i krig med absolutt alle andre, og innimellom til og med noen av sine egne grupper.

 

Bare for å påpeke et par enkle sannheter...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Om alle mannfolk ble utestengt fra landet, kvinnene i Norge ble satt på isolat der de fikk bestilt sperm fra utlandet så hadde samfunnet vært foruten kriminalitet.

 

Burde være unødvendig å påpeke, men norske menn er norske og hører til i Norge. Vi har ikke noen som helst obligasjon til å ta imot kriminelle, opportunister, velferdsmelkere og terrorister ifra tredje verden.

Lenke til kommentar

 

1. Den vestlige verden er IKKE i krig med Islam.

 

 

 

Men Islam er i krig med vesten. Spørsmålet er hvor lang tid det tar før vesten virkelig våkner.

Da "vet" du mer enn alle oss andre - det eneste vi sikkert vet, er de to setningene jeg skrev (og nummererte).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har Europa gått fra å være et relativt trygt sted, til å bli et jihadist helvette, hvor man nå kan måtte forvente seg å bli sprengt i fillebiter eller maltraktert av Muslimer med AK47 hvor det enn måtte være.. Å her sitter det folk å forsvarer all denne innvandringen, jeg tror nesten disse kun sitter her inne å troller og provoserer..

 

Vi importerer folk som kommer fra samfunn som har kollapset pga den skakkjørte religionen sin, å nå kommer de drassende hit med faenskapet sitt..

 

Jeg håper nå att Europa får opp øya før det virkelig er for sent..

 

Jeg vil tro skepsisen til all denne innvandringen bare vokser å vokser der ute nå..

Endret av Simkin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vil repetere meg selv fra en annen tråd:

 

1. Den vestlige verden er IKKE i krig med Islam.

 

2. Islamistene er i krig med absolutt alle andre, og innimellom til og med noen av sine egne grupper.

 

Bare for å påpeke et par enkle sannheter...

 

Og hva skal gjøres med dette, mener du? Er det en smart løsning å fortsette å tillate muslimske innvandring til Vesten f.eks.? Eller er dette ganske dumt?

Lenke til kommentar

 

Du bedriver ikke islamkritikk, det er det jeg som gjør. Du bedriver muslimkritikk, og det blir noe helt annet.

 

 

Nå lyver du igjen. Du kaller kritikk av islam for "muslimhat," du er visst her for å sabotere debatt etter debatt. Du tåler ikke at islam kritiseres, og svaret ditt er å forsøke deg på å kneble meningsmotstandere ved å stemple det som skrives som "muslimhat"(sic). Hersketeknikkene dine fungerer ikke på meg, så bare gi de opp med en gang. :)

Du burde nok oppføre deg atskillig mer anstendig og ærlig om du vil fortsette å skrive her inne.

 

 

 

Øøhh..

 

 

Tenk på hvor mye større nedgangen hadde vært, om Norge hadde vært spart for muslimsk innvandring. Vi kunne hatt et samfunn mer på linje med det homogene Japan hva angår kriminalitetsnivå. Det hadde vært et trygt og harmonisk samfunn det.

 

 

Forstår du kanskje ikke selv hva du skriver? Kan ikke se noe om Islamisme her jeg, kun om muslimer igjen... Skjerp deg, evnt kom ut av skapet på en ordntlig måte som rasebevisst så vi ser deg for hva du egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes ikke et sted i verden hvor det er muslimer hvor de ikke begår faenskap... Om det så er halshogging av blasfemikere i Iran, voldtektsbølger i Sverige, eller IS sympatisører i Filipinene som tar turistgissler... Islam er en en ondartet kreft uansett hvordan den manifiserer seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det finnes ikke et sted i verden hvor det er muslimer hvor de ikke begår faenskap... Om det så er halshogging av blasfemikere i Iran, voldtektsbølger i Sverige, eller IS sympatisører i Filipinene som tar turistgissler... Islam er en en ondartet kreft uansett hvordan den manifiserer seg.

 

 

Jupp. Og det er det som er Islams historie. Det er alt Islam gjør. Det er derfor Israel er så sårt for dem. Det er første gang noen har tatt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du bedriver ikke islamkritikk, det er det jeg som gjør. Du bedriver muslimkritikk, og det blir noe helt annet.

 

 

Nå lyver du igjen. Du kaller kritikk av islam for "muslimhat," du er visst her for å sabotere debatt etter debatt. Du tåler ikke at islam kritiseres, og svaret ditt er å forsøke deg på å kneble meningsmotstandere ved å stemple det som skrives som "muslimhat"(sic). Hersketeknikkene dine fungerer ikke på meg, så bare gi de opp med en gang. :)

Du burde nok oppføre deg atskillig mer anstendig og ærlig om du vil fortsette å skrive her inne.

 

 

 

Øøhh..

 

 

Tenk på hvor mye større nedgangen hadde vært, om Norge hadde vært spart for muslimsk innvandring. Vi kunne hatt et samfunn mer på linje med det homogene Japan hva angår kriminalitetsnivå. Det hadde vært et trygt og harmonisk samfunn det.

 

 

Forstår du kanskje ikke selv hva du skriver? Kan ikke se noe om Islamisme her jeg, kun om muslimer igjen... Skjerp deg, evnt kom ut av skapet på en ordntlig måte som rasebevisst så vi ser deg for hva du egentlig er.

 

 

For å få bukt med islamisme, så er det nok nødvendig å stanse muslimsk innvandring. Og hvorfor snakker du om rase? Er muslimer en egen rase? koranen er i alle fall veldig rasebevisst, og befaler muslimer å utrydde alle jøder. Ikke en god ide å la en slik rasistisk  og voldelig ideologi få enda bedre fotfeste i Europa.

 

Betyr det at du er en rasist som støtter utryddelse av jøder, slik koranen befaler? Du støtter jo muslimsk innvandring, noe som er en trussel for jøder og andre "vantro" i Vesten.

 

Om du skal være konsekvent, får du det travelt her. Er mange som ikke ønsker islam i Vesten. Skal du angripe alle, og beskylde dem for "muslimhat"? Enkle sjeler mener visst at å ikke ønske islam i Vesten= "muslimhat." Utrolig enkel tankegang du har.

Endret av Hekate81
Lenke til kommentar

 

Jeg tror jeg vil repetere meg selv fra en annen tråd:

1. Den vestlige verden er IKKE i krig med Islam.

2. Islamistene er i krig med absolutt alle andre, og innimellom til og med noen av sine egne grupper.

Bare for å påpeke et par enkle sannheter...

 

 

Og hva skal gjøres med dette, mener du? Er det en smart løsning å fortsette å tillate muslimske innvandring til Vesten f.eks.? Eller er dette ganske dumt?

Jeg vil ikke trekke konklusjoner her, til det vet jeg for lite - men jeg vil her kort påpeke to problemstillinger i sammenhengen:

 

1. Forskjellen på en islamist og en annen type muslim ligger mellom øra - noe som medfører visse vanskeligheter for de som måtte ønske å kunne vurdere hvorvidt noen er en mulig trussel.

 

2. Alle som har vokset opp og levet i sådanne samfunn som man har i (en del/alle) majoritetsmuslimske land, vil ha visse mentale kondisjoneringer, som da senere kan være et utgangspunkt for videre vanskeligheter. Jeg har litt problemer med å konkludere hva som bør gjøres med dette, men det er et faktum man må ta med i betraktningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...