Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er islam i praksis!

 

Dette er religionsutøvelse i sin mest ekstreme form.  Dette er handlinger begått av mennesker som har den samme troen som muslimene du ser hver dag, i gata, på bussen, på jobben.  Avstanden er kanskje ikke så stor som man skulle tro, fra "hverdagsislam", til handlinger slik som de vi har sett i Brussel i dag.

 

Den jevne muslim aksepterer stilltiende det som skjer.  Det er problematisk.  Jeg kan ikke huske å ha hørt om forsamlinger av titusenvis av muslimer som demonstrere mot terroraksjoner.

 

Det er en oppblomstring av radikal islam i Norge.  Min mening er at disse bør interneres, før det skjer noe.  Jeg håper og tror at europa er i ferd med å våkne, og at det allerede nå legges planer for hvordan man kan få kontroll med denne kreftsvulsten av en religion.

Nå er du helt på bærtur. Islam i praksis? Jevne muslim aksepterer det? En jevn muslim anser ikke terrorister som muslim. 

Dreper du et menneske, har du drept en hel nasjon, det sier Islam. Dette er bare noen idioter som tolker ting feil og blir ekstremister. Jihad handler om selvforsvar.Det hadde hver og en av dere gjort, hvis noen skulle angrepet deres eller deres familie. Men den blir feiltolket, og noen jævla idioter ekstremister gjør idiotiske handlinger basert på det. Men de er ikke muslimer, selv om de anser seg for å være muslim.

 

Og hvor har du det fra at jevne muslim aksepterer det som skjer? Vet du hvor vondt jeg har det akkurat nå? 

Hvert og et menneske med litt fornuft får vondt av dette, uavhengig av religion. Tror du er så blind av hele situasjonen, at du vil bare legge skylden på noen,. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Det er idiotisk å verbalt angripe uskyldige mennesker, fordi de deler nasjonalitet, rase, religion, etc med noen som begår kriminelle handlinger.

 

 

De deler ikke religion. De deler IDEOLOGI.

Hva skal vi da gjøre med de mange nordmenn som deler ABBs ideologi om at muslimer bør stenges ute? Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er 1.6 milliarder muslimer i verden. 1 600 000 000.

 

Å tro at alle disse har som mål å sprenge så mange hedninger i lufta som mulig, og behandle dem deretter, er temmelig skremmende.

 

Forferdlig det som skjer i disse tider, men å skulle peke på enhver muslim og si at dette er deres ansvar blir feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det er nå kommentatorer som snakker om at Belgia ikke har fått muslimer til å føle seg velkomne nok....Som vanlig når muslimer begår terror, er det ofrene som får skylden. Avskyelig og umoralsk.

Jeg har ikke gitt ofrene skylden, tvert imot jeg har påpekt at disse er uskyldige.

 

 

Ja, men poenget er at politisk korrekte kommentatorer i mediene ofte legger skylden på ofrene og unnskylder islamsk terrorisme. Som nå, i Belgia, hvor noen begynner å kommentere at Belgia ikke fått muslimer til å føle seg velkomne nok! Som om det er en gyldig grunn til å begå terror. Det er heller et argument for å stoppe all muslimsk innvandring til Vesten (som aldri burde startet i utgangspunktet -det er et eneste stort overgrep mot Europas urbefolkninger).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg tror desverre må til, er en terroraksjon der tusenvis blir drept. Ikke 50-100. Først da tror jeg det skjer noe drastisk. Hvor mange angrep har USA hatt i landet siden 9/11? Jeg kommer ikke på noen nevneverdige. De skjerpet sikkerheten i landet drastisk mye. Det må Europa og gjøre. Det er lettere å komme seg fra Midtøsten til Europa enn til USA i tillegg. Dessuten har mange av disse terroristene bodd i sine respektive land i mange år før det først smeller...

 

På 1990 tallet:

18 terror angrep.

 

På 2000 tallet:

19 terror angrep.

 

Så langt på 2010 tallet:

20 terror angrep.

 

Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11?

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

terrorism-EU-2-638x599.png,

http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er du helt på bærtur. Islam i praksis? Jevne muslim aksepterer det? En jevn muslim anser ikke terrorister som muslim. 

Dreper du et menneske, har du drept en hel nasjon, det sier Islam. Dette er bare noen idioter som tolker ting feil og blir ekstremister. Jihad handler om selvforsvar.

 

 

1400 år med "selvforsvar". Den opprinnelige kulturen og befolkningen blir alltid ødelagt og i mange tilfeller utryddet. Islam i dag følger det samme mønsteret.

 

Det er ikke Islamsk Stat som mistolker koranen. Det er du og 35% av andre muslimer som velger å tolke den på en positiv måte som gjør det.

 

Hvis du virkelig mener det du sier så frasier du deg Islam.

 

post-388664-0-69052900-1458640042_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er 1.6 milliarder muslimer i verden. 1 600 000 000.

 

Å tro at alle disse har som mål å sprenge så mange hedninger i lufta som mulig, og behandle dem deretter, er temmelig skremmende.

 

Forferdlig det som skjer i disse tider, men å skulle peke på enhver muslim og si at dette er deres ansvar blir feil.

 

Er det noen som har påstått at alle muslimer er ansvarlige? Har ikke jeg sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det jeg tror desverre må til, er en terroraksjon der tusenvis blir drept. Ikke 50-100. Først da tror jeg det skjer noe drastisk. Hvor mange angrep har USA hatt i landet siden 9/11? Jeg kommer ikke på noen nevneverdige. De skjerpet sikkerheten i landet drastisk mye. Det må Europa og gjøre. Det er lettere å komme seg fra Midtøsten til Europa enn til USA i tillegg. Dessuten har mange av disse terroristene bodd i sine respektive land i mange år før det først smeller...

 

På 1990 tallet:

18 terror angrep.

 

På 2000 tallet:

19 terror angrep.

 

Så langt på 2010 tallet:

20 terror angrep.

 

Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11?

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

terrorism-EU-2-638x599.png,

http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

 

 

Så fordi terror blir begått av folk som ikke er muslimer også, så er det greit at muslimer begår terror i Vesten? Er det poenget ditt? Det er i så fall pur ondskap du gir uttrykk for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men poenget er at politisk korrekte kommentatorer i mediene ofte legger skylden på ofrene og unnskylder islamsk terrorisme. Som nå, i Belgia, hvor noen begynner å kommentere at Belgia ikke fått muslimer til å føle seg velkomne nok! Som om det er en gyldig grunn til å begå terror.

Om det var ditt poeng burde du vel heller sitere en kilde på din påstand, enn å sitere meg?

 

Det er heller et argument for å stoppe all muslimsk innvandring til Vesten (som aldri burde startet i utgangspunktet -det er et eneste stort overgrep mot Europas urbefolkninger).

Nei, om noen skylder på ofrene som er uskyldige, så er ikke det noen god grunn til å straffe andre som også er uskyldige.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er islam i praksis!

 

Dette er religionsutøvelse i sin mest ekstreme form.  Dette er handlinger begått av mennesker som har den samme troen som muslimene du ser hver dag, i gata, på bussen, på jobben.  Avstanden er kanskje ikke så stor som man skulle tro, fra "hverdagsislam", til handlinger slik som de vi har sett i Brussel i dag.

 

Den jevne muslim aksepterer stilltiende det som skjer.  Det er problematisk.  Jeg kan ikke huske å ha hørt om forsamlinger av titusenvis av muslimer som demonstrere mot terroraksjoner.

 

Det er en oppblomstring av radikal islam i Norge.  Min mening er at disse bør interneres, før det skjer noe.  Jeg håper og tror at europa er i ferd med å våkne, og at det allerede nå legges planer for hvordan man kan få kontroll med denne kreftsvulsten av en religion.

Nå er du helt på bærtur. Islam i praksis? Jevne muslim aksepterer det? En jevn muslim anser ikke terrorister som muslim. 

Dreper du et menneske, har du drept en hel nasjon, det sier Islam. Dette er bare noen idioter som tolker ting feil og blir ekstremister. Jihad handler om selvforsvar.Det hadde hver og en av dere gjort, hvis noen skulle angrepet deres eller deres familie. Men den blir feiltolket, og noen jævla idioter ekstremister gjør idiotiske handlinger basert på det. Men de er ikke muslimer, selv om de anser seg for å være muslim.

 

Og hvor har du det fra at jevne muslim aksepterer det som skjer? Vet du hvor vondt jeg har det akkurat nå? 

Hvert og et menneske med litt fornuft får vondt av dette, uavhengig av religion. Tror du er så blind av hele situasjonen, at du vil bare legge skylden på noen,. 

 

 

Jihad er selvforsvar? Haha, ren løgn.

 

Hvorfor er ikke islam kun religion på begrensede geografiske områder på den arabiske halvøy da? Jo, fordi muslimer bedrev voldelig Jihad for å spre islam. Tar du avstand fra den volden som ble begått av muhammed og hans etterfølgere? Mener du at muhammed feiltolket islam når han bedrev jihad for å spre islam med vold?

Endret av Hekate81
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11?

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

 

 

 

Statistikken er bullshit. De cherrypicker cutoff points og endrer kriteriene for hva som konstituerer terror f.eks.

 

Siden 11 september 2001 i USA har det kun vært et fåtall terrorangrep med relativt få ofre. Nettopp fordi USA trampet hardt ned på islamisme og overvåker alle muslimer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ja, men poenget er at politisk korrekte kommentatorer i mediene ofte legger skylden på ofrene og unnskylder islamsk terrorisme. Som nå, i Belgia, hvor noen begynner å kommentere at Belgia ikke fått muslimer til å føle seg velkomne nok! Som om det er en gyldig grunn til å begå terror.

Om det var ditt poeng burde du vel heller sitere en kilde på din påstand, enn å sitere meg?

 

Det er heller et argument for å stoppe all muslimsk innvandring til Vesten (som aldri burde startet i utgangspunktet -det er et eneste stort overgrep mot Europas urbefolkninger).

Nei, om noen skylder på ofrene som er uskyldige, så er ikke det noen god grunn til å straffe andre som også er uskyldige.

 

 

Virkelig? Jeg siterer da personer som nevner temaet jeg skal skrive om. Om du er ukomfortabel med hvordan et debattforum fungerer, så burde du ikke være her.

Lenke til kommentar

Dette er islam i praksis!

 

Dette er religionsutøvelse i sin mest ekstreme form.  Dette er handlinger begått av mennesker som har den samme troen som muslimene du ser hver dag, i gata, på bussen, på jobben.  Avstanden er kanskje ikke så stor som man skulle tro, fra "hverdagsislam", til handlinger slik som de vi har sett i Brussel i dag.

 

Den jevne muslim aksepterer stilltiende det som skjer.  Det er problematisk.  Jeg kan ikke huske å ha hørt om forsamlinger av titusenvis av muslimer som demonstrere mot terroraksjoner.

 

Det er en oppblomstring av radikal islam i Norge.  Min mening er at disse bør interneres, før det skjer noe.  Jeg håper og tror at europa er i ferd med å våkne, og at det allerede nå legges planer for hvordan man kan få kontroll med denne kreftsvulsten av en religion.

Selvfølgelig aksepterer den jevne muslimen det og dette kan du dokumentere. Hvor idiotisk høres ikke det ut?

Realiteten er at dette skjer i like stor grad i muslimske land der befolkningen består av muslimer. Dette indikerer at alt ikke er svart- og hvitt. Det er mulig å tenke mer abstrakt 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så det som har skjedd her har noe med innvandring å gjøre?? Wow.

 

 

Ja, dette skjer ikke i land som har kontrollert innvandring.

 

Vesten er særlig utsatt fordi de er svakest, de er det mykeste målet det er lettest å ramme.

 

 

Formålet med innvandringen er splitt og hersk teknikk, og det funker akkurat som planlagt. Når vesten blir utrygt nok skal du se at det bygges høye murer og politi bevæpnes til tennene. Det er ikke mulig enda, mer innvandring må til først.

Endret av Pycnopodia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...