Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

 

 

 

Det jeg tror desverre må til, er en terroraksjon der tusenvis blir drept. Ikke 50-100. Først da tror jeg det skjer noe drastisk. Hvor mange angrep har USA hatt i landet siden 9/11? Jeg kommer ikke på noen nevneverdige. De skjerpet sikkerheten i landet drastisk mye. Det må Europa og gjøre. Det er lettere å komme seg fra Midtøsten til Europa enn til USA i tillegg. Dessuten har mange av disse terroristene bodd i sine respektive land i mange år før det først smeller...

 

På 1990 tallet:

18 terror angrep.

 

På 2000 tallet:

19 terror angrep.

 

Så langt på 2010 tallet:

20 terror angrep.

 

Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11?

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

terrorism-EU-2-638x599.png,

http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

 

 

Så fordi terror blir begått av folk som ikke er muslimer også, så er det greit at muslimer begår terror i Vesten? Er det poenget ditt? Det er i så fall pur ondskap du gir uttrykk for.

 

 

Skjønner at alle bedriver pur ondskap her med unntak av deg... hehe. Gå å les en faktabok er du grei, dette er pinlig.

 

 

Jaja, her lyver du uten omsvøp. Det er bare du som snakker om "alle." Du burde lese en faktabok, eller flere. Du klarer ikke svare saklig engang, bare kommer med ren løgn. En unnskyldning fra deg er på sin plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hahahahahhhhhh. Selvfølgelig vil kriminalitet som voldtekt, overfall, ran osv. forsvinne om islam forbys i vesten.

 

Utenlandske statsborgere og innvandrere, da i særlig stor grad muslimer og folk ifra de baltiske landene, står for rundt halvparten av den alvorlige kriminaliteten i Norge. De utgjør en liten andel av befolkningen <3-4%.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil bare at islam skal forbys i Vesten, slik at urbefolkningene her slipper å bli utsatt for hatkriminalitet som voldtekter, overfall, ran og terror.

 

Håper du ikke tar skade av sjokket.

 

Hva om jeg forteller deg at vi alltid har blitt utsatt for voldtekt, overfall, ran og terror og mest trolig alltid vil bli utsatt for dette så lenge vi lever i et fritt samfunn der menneskene har mulighet til å omgåes hverandre?  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er 100% for å forby Islamonazisme, men da eksisterer den ikke lenger i sin nåværende form, og da står konklusjonen :p

 

Jo, den kan jo eksistere i den muslimske verden slik som nå. Jeg vil bare at islam skal forbys i Vesten, slik at urbefolkningene her slipper å bli utsatt for hatkriminalitet som voldtekter, overfall, ran og terror. Hva muslimer gjør i sine egne land, mot sine egne, bryr jeg meg ikke noe om, :)

 

hahahahahhhhhh. Selvfølgelig vil kriminalitet som voldtekt, overfall, ran osv. forsvinne om islam forbys i vesten.

 

 

Svært mye av det vil forsvinne. Hvordan kan du forsvare muslimsk innvandring til Vesten når du vet at det fører til at urbefolkningen daglig utsettes for hatkriminalitet som voldtekter, overfall og ran, og med jevne mellomrom terror? Hvordan er det mulig å forsvare dette?

Lenke til kommentar

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

terrorism-EU-2-638x599.png,

http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

 

 

Statistikk som dette er ikke representabelt for virkeligheten. Statistikker som dette inkluderer ting som å tagge en politisk mening, eller kaste egg på en politiker de er uenig med, eller å oppføre seg som en blitzer. For å ikke snakke om at mesteparten av denne "terroren" kommer fra Katalan som har lyst å skilles fra Spania, og ikke involverer tapte menneskeliv.

Og er heller ikke overrasket om "religiøst motivert" er såpass vagt at selv Charlie Hebdo er i grenseland for å være godkjent som religiøst motivert terror. Skal vedde på at "dansken" som drepte 2 folk forrige helg ikke går under denne kategorien.

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Forventer ikke mye fra lavt utdannede mennesker. Les hva faglærte individer har sagt om dette her.

http://steigan.no/2014/08/26/hvem-skapte-monsteret-is/

http://www.globalis.no/Konflikter/Irak-krigen

 

 

Snakk for deg selv. Det eneste du har kommet med så langt er det sedvanlige norske, venstreradikale, anti-USA pjattet hvor du unskylder Islamsk Stat og legger skylden på amerikanere.

 

"Islamsk Stat", kalifatet, eksisterte i mange hundre år og endte først i 1924.

Dagens Islamsk Stat oppstod i Jordan i 1999.

 

Din kunnskap og dine personangrep er pinlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg vil bare at islam skal forbys i Vesten, slik at urbefolkningene her slipper å bli utsatt for hatkriminalitet som voldtekter, overfall, ran og terror.

 

Håper du ikke tar skade av sjokket.

 

Hva om jeg forteller deg at vi alltid har blitt utsatt for voldtekt, overfall, ran og terror og mest trolig alltid vil bli utsatt for dette så lenge vi lever i et fritt samfunn der menneskene har mulighet til å omgåes hverandre?  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

 

 

Jaha, så da mener du at man ikke skal forsøke å hindre så mye som mulig av slik kriminalitet, fordi det aldri kan fjernes 100%? Alle vet hvor enormt overrepresentert muslimske innvandrere er på kriminalitetsstatikkene, særlig når det gjelder voldtekter begått mot urbefolkningen, så hvorfor skal man ikke fjerne denne kriminaliteten ved å stanse og reversere muslimsk innvandring til Vesten? Synes du ikke det er verdt det, foretrekker du at europeere skal fortsette å bli utsatt for hatkriminalitet når det er mulig å fjerne overgriperne??

Lenke til kommentar

 

Dette var vel forventet? 

 

Når vesten  er med på å bombe ned Syria og yppe mot slike gale organisasjoner, så vil dem forsøke seg på "hevn" mot oss.

La oss legge til grunnlag at mange flere sivile har blitt rammet av vestens bomber enn det som skjedde her i Brussel.

Jeg er enig.  Det er derfor litt av meg gir fanken, med tanke på hva andre land også måtte ha opplevd

 

 

Hadde vært bedre at vesten bare sto å så på mens det blir begått folkemord i Syria og Irak (a la det som skjedde i Rwanda)? Er det ikke en moralsk forskjell på forebyggende drap og drap i Guds navn? 

Lenke til kommentar

 

 

Det jeg tror desverre må til, er en terroraksjon der tusenvis blir drept. Ikke 50-100. Først da tror jeg det skjer noe drastisk. Hvor mange angrep har USA hatt i landet siden 9/11? Jeg kommer ikke på noen nevneverdige. De skjerpet sikkerheten i landet drastisk mye. Det må Europa og gjøre. Det er lettere å komme seg fra Midtøsten til Europa enn til USA i tillegg. Dessuten har mange av disse terroristene bodd i sine respektive land i mange år før det først smeller...

På 1990 tallet:

18 terror angrep.

 

På 2000 tallet:

19 terror angrep.

 

Så langt på 2010 tallet:

20 terror angrep.

 

Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11?

 

Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp?

terrorism-EU-2-638x599.png,

http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

Så fordi terror blir begått av folk som ikke er muslimer også, så er det greit at muslimer begår terror i Vesten? Er det poenget ditt? Det er i så fall pur ondskap du gir uttrykk for.

 

Hvis det var begått 300 terrorangrep i 2009. Så er terskelen for å hva som er et terrorangrep til de som laget statistikken ganske lav.

 

Hvis vi snur på flisa å lager statistikk over antall liv religiøse terrorangrep

Har tatt etter etter 9/11 . så er det vel kun breivik som kan måle seg med jihadistene.

Lenke til kommentar

Fredens religion står for den store majoriteten av væpnet konflikt i dag. De står også for den store majoriteten av angrep på sivile befolkninger i både Europa og i muslimske land og land med store muslimske befolkninger.

 

Fredens religion er basert på en pedofil landeveisrøver og krigsforbryter. Islam har opp gjennom historien muligens drept fler mennesker enn kristendommen, fascismen og kommunismen til sammen. Muslimene hadde mange fler slaver enn USA, særlig hvite europeiske slaver, og særlig europeiske kvinner var populære, som puledukker. Terror er en taktikk de har brukt siden begynnelsen. Same shit, different year.

 

Går ikke an å ro seg vekk ifra fakta.

 

Dette gjør nå mange muslimske innvandrere i Europa daglig, nærmest uten å bli straffet for det engang. Ingen beskytter Europas urbefolkning mot rasistiske, voldelige islamister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Synes vi har hatt en fin nedgang i kriminalitet de siste 15 årene, skulle tro den grafen skulle gått rett til tops slik som innvandringen har tatt av i samme periode.

 

 

Lies, damned lies, and statistics. SSB elsker å lage slike misvisende statistikker og grafer.

 

Kriminaliteten i den etnisk norske befolkningen har gått rett ned. Kriminaliteten blandt en del grupper av asylsøkere og innvandrere fortsetter å øke i takt med at de blir fler.

 

Antall utlendinger i norske fengsler tredobelt seg de siste 10 årene.

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Skjønner at alle bedriver pur ondskap her med unntak av deg... hehe. Gå å les en faktabok er du grei, dette er pinlig.

 

 

Jaja, her lyver du uten omsvøp. Det er bare du som snakker om "alle." Du burde lese en faktabok, eller flere. Du klarer ikke svare saklig engang, bare kommer med ren løgn. En unnskyldning fra deg er på sin plass.

 

Tror det er syvende gang du benytter samme "pur ondskap" frasen i denne debatten... det begynner å bli litt dumt og er vel greit noen påker det sånn for din del.  

 

Jeg skal si unnskyld så fort du tar deg i nakken og innrømmer at alle som ikke har ett muslimhat er pur onde, samt at ikke alle muslimer er pur onde. Ikke engang islamistene som stod for terroren er sannsynligvis det, bare hjernevasket inn i en voldelig ideologi. Men dette er nok langt beyond deg..

 

Verden er nok litt mer enn det pinlig enkle bildet du tegner opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

224130.png?_encoded=2f66666666666678302f

 

Synes vi har hatt en fin nedgang i kriminalitet de siste 15 årene, skulle tro den grafen skulle gått rett til tops slik som innvandringen har tatt av i samme periode. 

 

Tenk på hvor mye større nedgangen hadde vært, om Norge hadde vært spart for muslimsk innvandring. Vi kunne hatt et samfunn mer på linje med det homogene Japan hva angår kriminalitetsnivå. Det hadde vært et trygt og harmonisk samfunn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner at alle bedriver pur ondskap her med unntak av deg... hehe. Gå å les en faktabok er du grei, dette er pinlig.

 

 

Jaja, her lyver du uten omsvøp. Det er bare du som snakker om "alle." Du burde lese en faktabok, eller flere. Du klarer ikke svare saklig engang, bare kommer med ren løgn. En unnskyldning fra deg er på sin plass.

 

Tror det er syvende gang du benytter samme "pur ondskap" frasen i denne debatten... det begynner å bli litt dumt og er vel greit noen påker det sånn for din del.  

 

Jeg skal si unnskyld så fort du tar deg i nakken og innrømmer at alle som ikke har ett muslimhat er pur onde, samt at ikke alle muslimer er pur onde. Ikke engang islamistene som stod for terroren er sannsynligvis det, bare hjernevasket inn i en voldelig ideologi. Men dette er nok langt beyond deg..

 

Verden er nok litt mer enn det pinlig enkle bildet du tegner opp.

 

 

Du fortsetter å lyve og bruker stråmenn som vanlig. Skammelig.

 

Hvem er det som hater muslimer her? Hvem er det som sier at alle muslimer er pur onde? Så vidt jeg ser, er det bare du som skriver om "alle" og stempler store grupper her inne, ikke jeg.

 

Ditt verdensbilde er altfor enkelt, verden er mer kompleks enn hva du tror. At du tror islamkritikk er "muslimhat" viser hvor enkel tankegang du har.

Endret av Hekate81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...