Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

 

Syns 4700 er på grensa til flåeri for PSVR. Riktig pris burde vore 3990 eller gjerne enda litt billigere.

Sjekket nettopp ordren min hos Gamezone, og prisen er endret til kr 5.498,- for kun brillene? WTF?  :grumpy: Men er nok for sent å bestille andre steder hvis jeg vil ha brillene på release. Helvete heller... rimelig kjipt.

 

Er du kjapp og bestiller fra elkjøp, får du rundt release.

De har fremdeles noen få igjen på nettlageret sitt.

 

Ellers synes jeg forøvrig det er helt sykt av GameZone å holde på slik.

Istedet for å innrømme at de ikke klarer å leverer, justerer de prisene kraftig opp, og satser på at en del avbestiller.

Møkkabutikk.

Så når du skriver at dine briller er gått opp til 5.500,- skjønner jeg hvorfor min bundler gikk fra 5495 til 7000.

Ny pris på GameZone sine briller, 5500 + kamera 600 + movekontrollere 900,- er jo akkurat lik 7000,-

Så de gir ikke bundlepris en gang, bare teiper tingene sammen løst og kaller det bundle.

 

Her er sitat fra noe av svaret jeg fikk fra dem da jeg spurte om prisøkning.

Når det gjelder endring i pris kommer dette som en følge av at vi 23/9 fikk info om norsk pris fra Sony og nordisk leverandør. Den viste seg dessverre å bli langt høyere enn antatt.

Pris på VR brille alene vil komme på rundt 5500,- når den blir tilgjengelig igjen, og totalt rundt 7500 dersom du skulle kjøpt produktene hver for seg – bundle gir altså en rabatt hos oss.

Dersom VR er rimeligere et annet sted vil du nok se en endring i pris så fort andre butikker får oppdatert sine systemer med korrekt norsk pris.

 

 Merkelig hvordan kun GameZone har fått en dyr pris fra Sony og nordisk leverandør, da alle andre holder seg på 4700-4800,-

Og selv med briller til 5500, så koster kamera 600 og move 1000, så det ville blitt  7.100,- kjøpt løs, men de påstår at de koster 7500,- løst.

Altså mange tegn på at den butikken ikke har orden i sine tall og utregninger.

Og hvis en totalpakke på hele 7.100,- gir kun 100,- i rabatt, er det ikke mye bundle-pris i mine øyne.

Nok rant om GameZone. Jeg ser frem til å prøve PSVR når det kommer.

Vi må være flinke til å poste hvilke spill og applikasjoner som er verdt pengene, og hva en bør hoppe galant over.

Ikke så interessert i å blåse 179,- ene og andre veien på noe som kan vise seg å være mer en techdemo.

Heller ikke på noe som har frustrerende kontroller, innlevelse eller annet.

 

Selv gledet jeg meg til den Tsjernobyl-opplevelsen fra Reality 51, men ser på Steam at brukeranmeldelsene er rimelig dårlige.

Er vist mer bare noen dårlig oppløste fotos i 360 grader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt 2 stk lys-dildoer og ein sånn ekstra utan lys med kamera til PS3 for mange år sia, Fekk dette på salg til under 500,- kr. Fekk og tak i PS4 kamera til 150 kr på salg. Er difor ganske så bestemt på at eg ikkje kommer til å legge ut noko meir enn maks 4000 for PSVR. Det einaste som plager meg er at eg ikkje får testa VR-spill framover da ingen rundt meg heller har vurdert 4700 som eit godt tilbud. Dårlig gjort av Sony å ikkje bestemme ein pris for vårt marked og. Nå blir det opp til kjedane og kor mykje di forventer det er mulige å flå forbrukerene. Blir smått provosert når eg tenker meg om. :hrm:

Lenke til kommentar

Mener å huske at Gamezone har gjort noe lignende tidligere.Og da var pris økningen rett og slett pga dem ikke fikk tak i nok enheter ifra deres leverandør og måtte gå via andre kanaler og da med en høyere pris.

 

Noe en da ble informert om og fikk beskjed om å kunne avbestille eller beholde orderen.

 

Kommer pokker meg ikke på hva det var for noe. Men det var en stor lansering av noe...

skjedde jo med the witcher 3 collectors edition som kom 1uke før release og ble satt opp en del hundre kr etter som antall på lager minka, dark souls 3 collectors edition med 2 figurer kosta ca 6k (var vel en import fra amazon.co.uk siden de hadde eneretten på produktet), så de er helt jævlige til tider, men fungerer relativt greit når det kommer til AAA spill som er prisa normalt og somregel kommer før lanseringa

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

snakka nettopp med elkjøp og de sender ut mandag :wallbash: blir ei lang helg :cry:

Uheldig da, nei vent du er heldig forhold til meg ang PsVR da, null sendingsbekreftelse fra gamezone dessverre, fikk i stedet epost på min PlayStation VR Bundle med Kamera+Move prisen har økt fra 5815.kr til 7097.kr da. :) 

 

hadde avbestilt hos gamezone og heller bestilt hos elkjøp da de ennå har noen på lager

Lenke til kommentar

 

 

snakka nettopp med elkjøp og de sender ut mandag :wallbash: blir ei lang helg :cry:

Uheldig da, nei vent du er heldig forhold til meg ang PsVR da, null sendingsbekreftelse fra gamezone dessverre, fikk i stedet epost på min PlayStation VR Bundle med Kamera+Move prisen har økt fra 5815.kr til 7097.kr da. :) 

 

hadde avbestilt hos gamezone og heller bestilt hos elkjøp da de ennå har noen på lager

 

Nei er utsolgt nå ser jeg, men prisen på vr Bundle VR head sett å Kamera+Move og VR World blir prisen 6767.kr hos Elkjøpe er 330.kr til da hos gamezone, 330.kr er ikke så farlig for jeg har sikret meg VR. prisen er helt ok i mine øyne. :thumbup: 

 

VR Worlds 
Lenke til kommentar

Mener å huske at Gamezone har gjort noe lignende tidligere.Og da var pris økningen rett og slett pga dem ikke fikk tak i nok enheter ifra deres leverandør og måtte gå via andre kanaler og da med en høyere pris.

 

Noe en da ble informert om og fikk beskjed om å kunne avbestille eller beholde orderen.

 

Kommer pokker meg ikke på hva det var for noe. Men det var en stor lansering av noe...

Var det da Move Starter Pack kom ut med PlayStation Eye Camera å 

Move Controllere til ps3du. Jeg husker uklart der. :) 

 

 
Lenke til kommentar

Mener å huske at Gamezone har gjort noe lignende tidligere.Og da var pris økningen rett og slett pga dem ikke fikk tak i nok enheter ifra deres leverandør og måtte gå via andre kanaler og da med en høyere pris.

 

Noe en da ble informert om og fikk beskjed om å kunne avbestille eller beholde orderen.

 

Kommer pokker meg ikke på hva det var for noe. Men det var en stor lansering av noe...

Mulig det er noe sånt. Men fikk sendingsbekreftelse i dag. :) Liker ikke helt denne prisøkningen, men har vært trofast kunde hos gamezone lenge, og kommer til å fortsette å være det. De har alltid vært hyggelige folk som gir raskt og bra svar på service, og de sender spill i god tid. Veldig god tid, faktisk. Har fått spill en uke før lansering. :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 16.3 hos Komplett og fikk i går "Behandles" (står fortsatt der). Bor rett utenfor Oslo.

 

Dere som har fått sendt, hvor i Norge bor dere? Vet at tidligere har de som bor litt øde fått sending en dag tidligere.

Jeg bor i Oslo, men det burde ikke ha noe å si. Hadde jeg vært deg så ville jeg nok tatt en telefon til dem og spurt. Men settet mitt blir nok ikke sendt ut før neste uke, da det står 3 dagers estimert leveringstid, og postnord kun har fått EDI info fra dem.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 16.3 hos Komplett og fikk i går "Behandles" (står fortsatt der). Bor rett utenfor Oslo.

 

Dere som har fått sendt, hvor i Norge bor dere? Vet at tidligere har de som bor litt øde fått sending en dag tidligere.

Bor i Nordnorge. Bestilte tidlig i juli hos gamezone og har fått sendingsbekreftelse. Har vel headsettet på mandag, sammen med Until Dawn: Rush of blood. :) Driveclub VR er ennå ikke sendt.

Lenke til kommentar

07.10.2016 11:34 BERGEN, Norge Ankommet utleveringssted og klar for henting

 

Komplett :love:

 

heldiggris, håper du gir noe tilbakemelding viss du får testa det i løpet av helga, merker jeg treger noe på att jeg avbestilte fra komplett og bytta til elkjøp 7 dager siden :wallbash: hehe

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...