Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten digresjon bare; hvor gamle er folk her? Jeg er 34, og har ikke vært så spent på å få ny tech i hus siden Sega Mega Drive kom ut på tidlig nittitall. Prøver å holde forventningene mine i sjakk, hvis ikke er jeg nok dømt til å bli skuffa, men god damn altså! VR har vært en livslang drøm, og nå er den bare dager unna realisering. 

Endret av Iwar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faan irriterende. Har egnetlig holdt meg rolig og har ikke stressa med VR, men nå som det endelig nærmer seg, har hypen sneki seg innpå meg:p Jævla irriterende om jeg ikke får det i dag da komplett selv sier at de sendte det ut forige torsdag. Postnord sier fortsatt at de kun har fått EDI info, men ikke kolli:p

Endret av Karankiz
Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt og betalt PSVR fra Elkjøp Carl Berner (Ble gjort for 1 uke siden, og de skulle få inn 10, og ingen hadde forhåndsbestilt). Skal gå innom rett før stengetid 12 oktober å se om jeg kan få det med meg hjem. Hvis ikke er det å være der kl 09:00 den 13ende og hente det før jeg går på jobb.

 

Var innom Gamestop på lørdag og fisket litt etter kamera som er forehåndskjøpt der. Han sa at selv om de fikk det inn før, så får de ikke lov å gi det ut før 13 oktober. Var en stor varsel på skjermen når han søkte opp min ordre.

 

Så jeg regner med å ha alt stående på jobben her fra 09:30 på torsdag og så bare beine hjem å sette opp etter jobb.

 

Håper folk joiner PSVR-Norge samfunnet på PS4!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

En liten digresjon bare; hvor gamle er folk her? Jeg er 34, og har ikke vært så spent på å få ny tech i hus siden Sega Mega Drive kom ut på tidlig nittitall. Prøver å holde forventningene mine i sjakk, hvis ikke er jeg nok dømt til å bli skuffa, men god damn altså! VR har vært en livslang drøm, og nå er den bare dager unna realisering. 

 

 

På tampen av 30 her, og jeg gleder meg nesten litt irriterende mye. Redd for å bli litt skuffet. Men jeg har aldri tatt i ett VR-headsett i noen form, så jeg har ingenting å sammenligne med. Og det er kanskje en fordel ?

Lenke til kommentar

Elkjøp på deg også Schreiber?

 

EDIT: Nei det var vel Gamezone ?

Er nok gamezone, ja. Headsettet ble sendt fredag, så har det forhåpentligvis i dag. Men det er jo for stort til å dytte ned i postkassen, så satser på å få hentemelding pr telefon i løpet av dagen. :) Har fått hentemelding så sendt om i femtiden på ettermiddagen noen ganger.

Lenke til kommentar

35 år her med to barn, men dette er til meg selv :D Når jeg var student hadde jeg aldri råd til slike ting, det er først nå jeg kan frotse i nye gadgets :D

 

Edit: Jeg har prøvd Oculus Rift DK1 og ble helt lamslått!!!! Etter å ha spilt i 3-4 timer (selv med dårlig oppløsning) var jeg helt frelst og bestemt på at dette skulle jeg ha. Planen var å bygge en PC for å klare Oculus, men så fikk jeg høre om PSVR og tanken på VR til konsoll fristet mer. Jeg har også prøvd HTC Vive så jeg har en viss formening om hva som venter meg når PSVR kommer.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

HTC Vive har en mye bedre head tracking. Her kan man bevege seg fritt rundt i et område på ca 5 x 5 meter og man kan snu seg 360 grader. Slik jeg har forstått det så kan man ikke snu seg helt rundt med PSVR uten å miste tracking. PSVR er ment for å sitte i sofaen.

headsettet har 360 tracking men derimot move kontrollerne mister trackinga viss man snur seg bort fra kameraet :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm... Cdon forteller meg at bestillingen min er delvis sendt. Psvr er sendt, mens kamera og Eve:V er ikke det.

Ikke fortell meg at jeg blir sittende å se på headsettet en hel dag uten å ha muligheten til å prøve det??!

du får jo demo disken med i pakken, og the playroom vr ligger nå gratis på psn

 

Edit: så ikke det var snakk om kameraet da du ikke får brukt det mye uten hehe :whistle:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...