Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kan simpelthen ikke fatte at ventetiden er straks over! Helt siden jeg fikk prøve VR på en spillsjappe i London på nittitallet har jeg ventet og ventet og ventet... Kunne selvfølgelig kortet ned ventetiden med oculus eller rift, men lommeboka la ned veto i og med jeg ikke har allverdens pc. Men NÅ!! Fyttiflate!!

Word!! 

 

Jo det er ord, men hva er feil ved det han skriver da. Bare positivt da, PSVR.  :love:  :love:  :love:  :love:

 

 

Word=enig/bra sagt

 

Jeg trude det betydde ord, er ikke så bra i engelsk. Er selv lært mere eller mindre.

Lenke til kommentar

Søk opp PSVR-Norge under Samfunn på PS4. Så kan vi møtes der og finne andre å spille med eller mot i PSVR multiplayer spillene!

 

AKIRA

Bra tiltak!

 

Skal forresten prøve å unngå hippe ungdommelige uttrykk som "word" i framtiden. Jeg ønsker nødig å skape forvirring av slike proporsjonene igjen.  

Endret av Iwar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

06.10.2016 12:31 SANDEFJORD,

EDI informasjon mottatt. Vært slik siden den 6.

 

Også fått mail om at brillene er sendt og estimert leveringstid er i dag. Burde ikke den statusen ha forandret seg da?

 

er ikke alltid komplett sender ut samme dag som man får mailen om att pakken er sendt desverre, men du kan jo fortsatt være heldig da det somregel kommer inn post i 4-5 tida til postkontor og butikker

 

men ja litt merkelig de ikke har sendt ut da noen allerede har fått den levert

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Gikk inn på posten.no som fortalte meg at cdon har booket inn en forsendelse til meg idag. Skal være fremme den 13 oh happy days

Hmm.. hvordan gjorde du det? En link du fikk fra cdon.com på epost eller?

 

EDIT: Fant ut av det. Det er registrert sending på meg også. Forventet levering 12. oktober  :D

Endret av johnviggo
Lenke til kommentar

 

06.10.2016 12:31 SANDEFJORD,

EDI informasjon mottatt. Vært slik siden den 6.

 

Også fått mail om at brillene er sendt og estimert leveringstid er i dag. Burde ikke den statusen ha forandret seg da?

 

er ikke alltid komplett sender ut samme dag som man får mailen om att pakken er sendt desverre, men du kan jo fortsatt være heldig da det somregel kommer inn post i 4-5 tida til postkontor og butikker

 

men ja litt merkelig de ikke har sendt ut da noen allerede har fått den levert

 

Ja lov å håpe hvertfall.

 

Står selv inne på profilen min på komplett at orderen er sendt, men sporinga sier noe annet:p Får bare vente i Guess.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...