Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

14. altså... Da blir det ikke mulighet for spilling før neste søndag for min del, og da er jeg garantert rimelig redusert etter skiftfest på fradagen, og 3xmetallkonsert + øl på lørdagen :roll: OM jeg får av første forsendelse selvsagt, selv om Elkjøp så og si garanterte det :p

 

Hardt liv :/

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det gjeldene for alle Leffi78 ?  Snakka å med Elkjop å dem snakka om at jeg skulle ha det til 14 Oktober .... 1 dag etter Release :(

de sa i chatten at de skulle sende ut på mandag sånn att headsettet skulle være på postkontoret innen 13, så merkelig de sier 14oktober til dere, står og 13 oktober når jeg sjekker min bestilling

 

Bruker dog denne sida til å spore bestillinga:

 

http://www.elkjop.no/cms/20131205_094255/aftersales-0010-spor-din-forsendelse/

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Til tross for at jeg fikk en sendingsbekreftelse fra komplett tidligere så har Postnord kun mottatt EDI-informasjon, og leveringstiden står til ca 4 dager. Blir nok ikke noe PSVR før neste uke på denne karen heller dessverre  :hrm:

Endret av Iwar
Lenke til kommentar

14. altså... Da blir det ikke mulighet for spilling før neste søndag for min del, og da er jeg garantert rimelig redusert etter skiftfest på fradagen, og 3xmetallkonsert + øl på lørdagen :roll: OM jeg får av første forsendelse selvsagt, selv om Elkjøp så og si garanterte det :p

 

Hardt liv :/

#firstworldproblems :p

 

IGN har begynt å anmelde launchspillene. Noen som overrasker positivt, andre ligger der jeg regnet med. En del ligger midt på treet, mens noen overrasker med høy score. Alt i alt ikke så verst til å være launchspill. :)

 

http://uk.ign.com/articles/2016/10/05/playstation-vrs-launch-games-reviewed

Lenke til kommentar

Slett ordren fra Gamezone og bestill fra Elkjøp eller Gamespot.
Jeg har en teori om at Gamespot skrudde prisen så grasalt opp fordi de ikke fikk fatt i bundles, men i stedet for å innrømme, så vil de at vi skal slette ordre.
De kan jo bundle selv en VR til 4800, kamera til 600 og move til 900 til 6.300,- 

Jeg hadde ordre som deg hos dem. Gikk fra 5.495,- og opp til 6.995,-
Fikk et "idiotsvar" da jeg spurte om hvorfor det var steget så mye i pris.
De mente at 4800,- for bare VR er feilpriset i Norge, og at vi vil se de andre  forhandlerne må justere prisene sin opp.

Da tenker jeg det er rart at det koster 349£ og 399$. For i norske kroner blir det jo henholdsvis 3.550,- og 3.250,- i norske kroner.
Så at norsk pris på 4.800,- er satt for lavt er i mine øyne reinspikka tøv.
Til og med Gamesport gikk jo fra 4.800 og NED til 4700,- Så at prisen skal opp tror jeg er vås.

Lenke til kommentar

Syns 4700 er på grensa til flåeri for PSVR. Riktig pris burde vore 3990 eller gjerne enda litt billigere.

Enig.

Leste en artikkel idag om at når en tar PS VR, og trenger kamera, og en del spill krever move, så nærmer prisen seg Vive eller Oculus.

Men å påstå at 4.800,- er priset for lavt, og derfor må Gamestop heve prisen, vitner om tullebutikk.

Lenke til kommentar

Syns 4700 er på grensa til flåeri for PSVR. Riktig pris burde vore 3990 eller gjerne enda litt billigere.

Sjekket nettopp ordren min hos Gamezone, og prisen er endret til kr 5.498,- for kun brillene? WTF?  :grumpy: Men er nok for sent å bestille andre steder hvis jeg vil ha brillene på release. Helvete heller... rimelig kjipt.

Lenke til kommentar

Mener å huske at Gamezone har gjort noe lignende tidligere.Og da var pris økningen rett og slett pga dem ikke fikk tak i nok enheter ifra deres leverandør og måtte gå via andre kanaler og da med en høyere pris.

 

Noe en da ble informert om og fikk beskjed om å kunne avbestille eller beholde orderen.

 

Kommer pokker meg ikke på hva det var for noe. Men det var en stor lansering av noe...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Syns 4700 er på grensa til flåeri for PSVR. Riktig pris burde vore 3990 eller gjerne enda litt billigere.

Enig.

Leste en artikkel idag om at når en tar PS VR, og trenger kamera, og en del spill krever move, så nærmer prisen seg Vive eller Oculus.

Men å påstå at 4.800,- er priset for lavt, og derfor må Gamestop heve prisen, vitner om tullebutikk.

 

Da må du kjøpe varene på svartebørsen. Kamera og 2 move kontrollere kostet meg mindre enn 600 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...