Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Gleder meg til noe litt mer kos! Ja, den kommer også til PSVR.

Så VR versjonen av Artemis mao.

Men hvordan vill dette fungerer på PSVR med bare ett headset da tro?

 

Edit: å ja, man må ha 4 maskiner :p

lurer på om det kan spilles over internett og om pc og ps kan spille sammen.

Endret av Svar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt mulig å bestille fra komplett eller elkjøp og få headsettet på release dag? :)

Det står på Komplettt sinn hjemme side der man  bestille da, Lagerstatus:  Ikke på lager. 100+ stk. Bekreftet 12.nov.2016 da, men hos ekjøpe vet jeg, ikke send en epost til elkjøp å spør. :) 

http://www.elkjop.no/cms/20131206_073730/aftersales-0041-kontakt-oss/?intcid=int22569

Lenke til kommentar

Som nevnt over ser du at komplet sin ikke kommer før en måned senere.
De har fyllt opp første levering til reserverte nå om 14 dager.
Elkjøp vet jeg ikke.
GameZone påstår at de vet hvor mange enheter de får, og hvis du forhåndsbestiller i butikk, 4.790,- er du garrantert levering første dag.
De lukker for forhåndsbestilling når de går over det antall enheter de får på release.

Lenke til kommentar

Bestilte idag fra elkjøp da det ser ut som at gamezone har fjerna PSVR fra sine sider(?).

 

Spurte elkjøp om det var mulghet å fortsatt få på releasedag og fikk i svar at om jeg bestiller nå så "skal jeg kunne få det til lanseringsdato, vi fikk inn flere bestillinger enn forventet men vi skal få inn flere enheter klar for lansering".

 

Så får krysse fingra og be til de høyere makter.

Endret av kjempe8
Lenke til kommentar

 

Gleder meg til noe litt mer kos! Ja, den kommer også til PSVR.

Så VR versjonen av Artemis mao.

Men hvordan vill dette fungerer på PSVR med bare ett headset da tro?

 

Edit: å ja, man må ha 4 maskiner :p

lurer på om det kan spilles over internett og om pc og ps kan spille sammen.

 

Luring du trenger  bare et Vr head sett da. :)

Lenke til kommentar

 

Et av spillene jeg gleder meg mest til :)

 

F*ck no!

 

Nope!

 

Nada!

 

Ikke F*en!

 

:eek:

 

 

:lol:

 

Kjenner jeg begynner å glede meg nå. Har forhåndsbestilt alt for mange spill til PSVR, kameraet er klart (PS4-kamera heldigvis; ante ikke at PS3 og PS4 har forskjellig kamera, men bare tok med meg det jeg fant) og kjøpte en USB-hub til PS4 i fall det trengs. Ikke at jeg får faenskapet til å funke, men det ordner seg når jeg trenger det. :) Blir bra, det her.

 

Btw noen som har hørt noe om hvordan VR vil funke i Tekken 7? De har bekreftet at det (logisk nok) ikke blir slossing i førsteperson, så tipper de heller bruker det til andre ting. Har hørt rykte om at Tekken Bowling vil komme tilbake, så hadde vært tøft med VR der. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg får tilgang til "vanlig" Driveclub hvis jeg kjøper VR-utgaven?

 

Kommer sikket til å kjøpe Driveclub VR når headsettet kommer. Men er det en egen "strippet" versjon, eller får jeg hele Driveclubopplevelsen slik at jeg kan ta av meg VR-headsettet, og spille HELE Driveclub.

 

Har ikke lyst å kjøpe en utgave som begrenser seg til f.eks 5 baner og 8 biler.

Lenke til kommentar

Fra gamezone.no:

 

Driveclub VR til PS4. Ta plass bak rattet når DRIVECLUB starter opp motorene for en oppfølgersesong med heseblesende racing.


Ved å kombinere den vakre grafiske kraften og tilkoblingsmulighetene til PlayStation 4 med den fengslende opplevelsen du får med PlayStation VR, tar DRIVECLUB VR deg med til noen av verdens flotteste steder i noen av verdens kraftigste produksjonsbiler.


Opplev Canadas Fraser Valley eller Japans vakre Lake Shoji som aldri før med helt nye funksjoner, inkludert en cruise control-modus som gjør at du kan følge med på omgivelsene, og Virtual Passenger som gjør at du kan gjenoppleve de beste rundene dine fra passasjersetet.


Et nytt utvalg av urbane baner gjør at du nå kan velge mellom totalt 114 baner. Ta plass i én av 80 kraftige biler for å sladde rundt hjørner, suse nedover langsider og kjempe helt til mållinjen.

Lenke til kommentar

Tror Driveclub er ett sikkert kort for min del av lanseringstitlene altså. Ser bra ut og det må være så sykelig artig i VR!

 

Har aldri testet VR før på PC, så det som måtte være av tydelig steg ned rent teknisk fra Rift eller Vive..vel det er kanskje ikke så tydelig for meg :p

 

Popper VR-cherryen med Playstation :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Testet PSVR på Elkjøp Ullevål i helgen. Der fikk jeg prøve RIGS Mechanized Combat. For jeg prøvde Ocean Decent og The Heist på House of Nerds for et par uker siden. 

 

Det første jeg la merke til at fokuset var mye bedre denne gangen. Men det var nok mest min feil sist som ikke satte det ordentlig på hode. Det er ikke noe fokus innstillinger på selve headsettet. Man skal bare løfte det opp og ned eller noe sånt.

 

Både The heist og Ocean Decent kjente jeg ikke noe i magen på. Men RIGS kjente jeg litt ubehag på. Man beveget seg med en kontroller og kunne se og sikte med våpen med hode. Og med ukjent kart så var det vanskelig å føle hvor man kom og hvor man var på vei. Så jeg tror med mer spilling så vil nok ubehaget gi seg.

 

Gleder meg til å få den hjem og leke mer!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...