Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått bekreftet via troverdige kilder, at telefonen er å finne i butikk mellom 18 - 24 November. (Dette gjelder da 6P, 5X er å forvente noen dager tidligere)

Telefonen er allerede ankommet på flere sentrale lager i Europa, men etter beskjed fra Google (Eventuelt fra Huawei og LG) skal den ikke sendes ut, før Mandag 16.11 slik at den kan være på plass og klar til salgs mellom 18. og 24.

 

For øverig så kan det nevnes at Huawei sliter med å produsere nok antall med 64GB og 128GB, noe som har resultert i at flere av bestillingene lagt inn via Gethuawei.com og Google Store, i USA, har blitt dyttet fra "Late October" til "Mid November". Dette gjelder foreløbig kun 64GB og 128GB - det ser ut til at alle 32GB bestillinger går som normalt.

Selger unna S6en til fordel for 6P. Har ikke helt bestemt meg enda... 32GB Graphite, eller 32GB Aluminium?  :dribble:

Mye interessant info her, ikke veldig oppløftende, men det høres rimelig ut.

 

Meget mulig det blir 32 GB på meg pga. dette, jeg hadde vært villig til å betale mer for 64GB, spesielt siden jeg kan se for meg at flashminnet kan være raskere ved høyere kapasitet, men siden min N4 gikk i stykker er jeg ikke villig til å vente.

 

Angående farge satser jeg på mørk, jeg synes kamera baren er litt skjemmende, og tenker at den synes mindre på den mørke modellen.

 

Min bestilling hos elkjøp blir værende inntil videre.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Den ripes nok ikke noe lettere enn de andre, men det er synligere. Kommer uansett til å sette på skin.

Synes ikke at den testen der var ordentlig utført. Glasset var jo allerede delt på tvers noe som sikkert gjorde det mye lettere å bøye det.

 

Sant nok. Glassen kan jeg tenke meg har mye å si for integriteten til telefonen, så når man har mistet den er det vel kun et hovedkort og tynn aluminium bak som holder. Og aluminium er ikke stål.

Lenke til kommentar

Den ripes nok ikke noe lettere enn de andre, men det er synligere. Kommer uansett til å sette på skin.

Synes ikke at den testen der var ordentlig utført. Glasset var jo allerede delt på tvers noe som sikkert gjorde det mye lettere å bøye det.

 

Ja, det er nok et poeng, men det er jo nok et bevis på at folk burde være mindre opptatt av "kvalitetsfølelse" (les aluminium) og mer opptatt av "kvalitet".

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

...det er jo nok et bevis på at folk burde være mindre opptatt av "kvalitetsfølelse" og mer opptatt av "kvalitet".

Akkurat det fenomenet har nok eksistert siden tidenes morgen, det griper langt inn i følelser vs fornuft tematikken.
Lenke til kommentar

https://www.reddit.com/r/Nexus6P/comments/3qtuaj/nexus_6p_does_not_bend/

 

Trykk på lenka ; 

 

https://twitter.com/luckyankit/status/660052058326720513 

 

"Can confirm, this is the reason right here. Cracked glass means that you no longer have a boxed structure - you're effectively bending a flat sheet of aluminum now.

In automotive and aerospace engineering, we call this a "body in white", compared to a fully assembled vehicle. In a car, the front and rear windshield alone increase the stiffness of the frame by a factor of 2x. This is why crash testing is done with a fully assembled car, rather than just the frame and restraint system" 

Endret av KlamiLysken
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...