Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil telefon å få mail om.

 

Du ser ikke noe mer spennende i kildekoden på siden for 6P? :dremel:

Hehe.. ;) Når jeg fikk mailen i morges på mobilen så jeg bare at den var fra Google Store. Du kan jo tenke deg skuffelsen når jeg åpna og så at det var for 5X og ikke 6P (hadde nesten glemt at jeg hadde satt meg på venteliste for 5X). Ikke noe mer snacks å se der enda dessverre. Siden 5X kom ut på Google Store 1 uke før release (9. november) er det jo høyst sannsynlig at det samme skjer med 6P (altså at den kommer på Google Store 11. november, og release 18. november). :wee: Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
 

Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig?

 

Meldte meg på ventelisten for begge telefonene så fort de oppdaterte sidene sine, og har fortsatt ikke fått noen mail. Litt rart, egentlig.

 

Edit: Fikk den nå for noen minutter siden, rundt 16:15.

 

 

 

Nytt ord fra Söta bror! :)

 

Tre.se bekrefter dato på 5X og 6P i Sverige! :)

 

EDIT: https://tre.se/privat/handla/mobiltelefoni/mobiler/Huawei---Nexus-6P/

Hmm, spennende priser!

 

Dette er forsåvidt ikke ny informasjon, da Huawei selv bekreftet datoen på sin svenske Facebook-side for nærmere en måned siden. 

 

 

Det var da svært så negative folk var her nå da :p

Er ny informasjon jo, for dette handler om telefoner med gitt subsidiering, med binding, 

Det er betrygende for oss som f.eks venter på en 6P med binding, og vite at de også kommer 18.11 :)

 

 

Det var forøvrig ikke meningen å fremstå som negativ, sorry.  :wee:

Endret av bruvs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig?

 

Meldte meg på ventelisten for begge telefonene så fort de oppdaterte sidene sine, og har fortsatt ikke fått noen mail. Litt rart, egentlig.

 

 

 

 

Nytt ord fra Söta bror! :)

 

Tre.se bekrefter dato på 5X og 6P i Sverige! :)

 

EDIT: https://tre.se/privat/handla/mobiltelefoni/mobiler/Huawei---Nexus-6P/

 

Hmm, spennende priser!

 

Dette er forsåvidt ikke ny informasjon, da Huawei selv bekreftet datoen på sin svenske Facebook-side for nærmere en måned siden. 

 

 

Det var da svært så negative folk var her nå da :p

Er ny informasjon jo, for dette handler om telefoner med gitt subsidiering, med binding, 

Det er betrygende for oss som f.eks venter på en 6P med binding, og vite at de også kommer 18.11 :)

 

 

Det var forøvrig ikke meningen å fremstå som negativ, sorry.  :wee:

 

 

Hehe, så bra :) Peace, love and all the good stuff!

 

La merke til noe på Prisjakt... 

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341556

 

Infopakken prisjakt har fått fra Elkjøp/Lefdal sitt vareregister, setter 17.11 som dato. Hvis du holder pekeren over det gule "lager" symbolet, så får du opp "ETA 2015-11-17"

 

Kan ikke noen fra Google bare gi oss en damn dato :p haha

Lenke til kommentar

 

Snakket med Elkjøp i Fyllingsdalen i går og de skal få inn 32gb i grå den 20.11. Er ikke usannsynlig med release 11.11 og utlevering 18.11 fra google store :)

Liker ikke at det er så mye snakk om 32GB og så lite om 64GB... :S

 

Er redd for at de kommer til å bli forsinket.. Ser i hvert fall ut som butikkene kun får inn 32GB med det første. Forhåpentligvis kan vi bestille 64GB fra google store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...