Gå til innhold

FIFA på PC - Funker det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får kjøpe billige 3rd party x360 kontrollere som plugger rett i USB-port på pc uten å måtte bruke ekstra oppsett-programmer. Bare vær obs på at trådløse x360-pads virker ikke på PC, uansett om du kjøper USB-ladekitten.

Da må du ha en dyr dongle som du plugger i PC'n.

Det er kun til lading. Så du må ha en kablet.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar. Da blir det til at jeg heller oppgraderer min PC fremfor å kjøpe PS4 :)

Jeg har forsøkt å koble til min PS3- kontroller trådløst til PC uten hell, men det sies at det skal gå via bluetooth. Jeg får forsøke litt til. Om det ikke går er det jo fint at dere sier det skal gå lettere å sykronisere Xbox-kontrollerne :) 

Lenke til kommentar

Dette fungerer utmerket, jeg har selv spilt mange av de seneste FIFA titlene på PC, kobler da til en PS3 kontroll og bruker programmet MotioninJoy, som er meget enkelt å konfigurere. 

 

 

Kan liste hva jeg selv mener er fordeler og ulemper med FIFA på PC, fremfor konsoll.

 

+ Bedre Grafikk og flyt i spillet

+ Tilnærmet ingen loading

+  PC versjonen er billigere

+  Mulighetene for en hau av mod's - http://www.moddingway.com/ (Champions League, for å nevne noe)  :wee:

+ Færre spillere, enklere å nå Divisjon 1, samt å vinne Cup trofeer

 

- Langt færre spillere, derav et lavere nivå 

- Du er avhengig av at Origin fungerer optimalt

- Ikke like sosialt som på konsoll

   

 

Det var alt jeg kom opp med i farta, lykke til med valget  :thumbup:

Endret av Nemesis90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det mye juks på pc versjonen? Det er mye disconnecting på konsoll men det er pga serverne har mye problemer, hva med på pc? Jeg har også en trådløs xbox 360 kontroller, kan jeg kjøpe noe som jeg kan bruke på kontrollen sånn at jeg kan spaken på pcen?

Endret av Rtse
Lenke til kommentar

Du må kjøpe en USB wifi dongle for å få trådløs kontroller til å virke på PC'n. De selger dem der de selger xbox og sånt. Det nytter ikke med USB-ladekit kabel, den er kun for lading. 

 

Du må isåfall kjøpe en annen 360-kontroller med kabel. Det fins flere tredjeparts kontrollere med kabel også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...