Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan møtte du din nåværende kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho xD den her må jeg nesten ta litt på anonymen... Jeg har altid rare måter å skaffe meg kvinnfolk på.

 

Hun første møtte jeg ved at jeg trudde hun var mann. Jeg var ute etter en å være litt drittsekk mot, og offeret jeg hadde valgt var en mann som stod i en svart uniform og spilte tuba. I det jeg tok han på skulderen forstod jeg fort at det var puter i skuldrene og jeg så strikket i håret hans. Forstod fort and mannen var en jente. Jeg begynte å rødme som faen og kniste som en jente i det hun snudde seg og lurte på hva jeg dreiv med. Da jeg endelig hadde samlet meg litt opp så spurte jeg henne ut på en date... Det forholdet varte i 3 og halvt år.

 

Hun jeg har i dag fant jeg på ventelista mi på Facebook. Jeg gikk igjennom ventelista mi og slettet alle som jeg ikke viste hvem var. Men i da jeg gikk forbi hennes profil. Som ikke hadde alder, bilde eller ikke en eneste post på et år, skrev jeg en dårlig spøk på at "jeg hater alle som ikke bruker Facebook, men selv om du ikke bruker Facebook, så liker jeg deg." Jeg fikk et svar innen minuttet, og hun skrev: "Ok, jeg kjeder meg og jeg vet ikke hvem du er, la oss dra på kino" sånn gikk nå dagan xD

 

Anonymous poster hash: b105e...d4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes ikke dere denne tråden blir litt kjedelig hvis man bare skriver "på jobb", "tinder", "I et spill" osv...?

Jeg tror hele poenget til trådstarter var å få noen gode historier her, ellers er det jo absolutt ingen vits å skrive noe!

Jeg har null behov for å vite at du traff din kjære "via nettdating" hvis ikke det følger en koselig eller rar eller saftig eller romantisk historie med.

 

Så der!  :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke dere denne tråden blir litt kjedelig hvis man bare skriver "på jobb", "tinder", "I et spill" osv...?

Jeg tror hele poenget til trådstarter var å få noen gode historier her, ellers er det jo absolutt ingen vits å skrive noe!

Jeg har null behov for å vite at du traff din kjære "via nettdating" hvis ikke det følger en koselig eller rar eller saftig eller romantisk historie med.

 

Så der!  :D

 

Da bør man kanskje spesifisere dette. Dessuten, det er ikke nødvendigvis slik at man egentlig har noen saftig historie å komme med. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...