Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lycan: Hva i helvete skal det bety?

 

 

Her er jeg helt uerfaren, men jeg tenker at ikke har med tiden man har vært sammen, men hvor mye man har testet å leve sammen 24 timer i døgnet. Så om dere har mulighet, ta en ferie sammen. Gjerne i en 10 meters seilbåt. Tettere på blir det ikke.

Tja, hun bor jo i Kristiansund, så når hun kommer hit så er hun jo hos meg 1 uke om gangen osv., så får jo testet åssen det er å ha hun er 24 timer i døgnet. Har også planer om ferie sammen til sommeren ja.

 

Men hun skal flytte hit til østlandet i slutten av året, bare pga meg. Hvis hun flytter til en egen leilighet så blir det liksom til at hun nesten aldri er der uansett. Hun kjenner ingen andre her.

Du bry deg ikke om sånne svar  :) dritt i det :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Jeg skriver mye rart jeg. Ja jeg responderte. Hva så? Still don't care.

Du bryr deg helt åpenbart. Du presterte å lyve til deg selv to ganger i løpet av en håndfull timer.

 

keep it up homeboy

 

 

attachicon.gif2064695.jpg

 

jeg spanderer middagen idag

 

ikke glem favorittdesserten hans

 

4991450_0.jpg?itok=Y5wxG7q2

Lenke til kommentar

Folkens, synes dere det er for tidlig å flytte sammen etter å vært kjærester i ett år? Hvis forholdet er godt og vi sjeldent/aldri krangler.

Synes ikke det er for tidlig. Det er når man flytter sammen man finner ut om forholdet er liv laga.

 

Ps. Det å aldri krangle bør vel ikke å være er mål i seg selv.. kan tyde på at man kanskje svelger for mye kameler.

Lenke til kommentar

Ahh, Fjordland... Denne herlige middagsretten som får man selv til å føle seg som et ekte medlem av middelklassen. Godt jeg kan bruke innpakningen til annet søppel når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar

 

Folkens, synes dere det er for tidlig å flytte sammen etter å vært kjærester i ett år? Hvis forholdet er godt og vi sjeldent/aldri krangler.

Synes ikke det er for tidlig. Det er når man flytter sammen man finner ut om forholdet er liv laga.

 

Ps. Det å aldri krangle bør vel ikke å være er mål i seg selv.. kan tyde på at man kanskje svelger for mye kameler.

 

Okei. Takk for godt svar :)

 

Vil ikke krangle med hu, jeg elsker hun. Men vi har hatt et par diskusjoner da. Key point er å ikke la det gå over i sint krangling, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vaska for hånd én gang i løpet av perioden. Ikke igjen. Det tar for lang tid og er for slitsomt for hender og fingre for meg. Utenom det så brukte vi bare omtrent hele garderoben og vaska hos andre to ganger. Det var undertøy det gikk tomt for raskest.

Lenke til kommentar

Jeg vaska for hånd én gang i løpet av perioden. Ikke igjen. Det tar for lang tid og er for slitsomt for hender og fingre for meg. Utenom det så brukte vi bare omtrent hele garderoben og vaska hos andre to ganger. Det var undertøy det gikk tomt for raskest.

Bra dere fikk vaskemaskinen til bake da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...