Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Russisk krimforfatter, tidligere ukrainsk.

Nei sidt gang jeg leste om hans olav lahlum, så er han Lahlum ble født i Mo i Rana i Nordland. Han er oppvokst i Jektvik iRødøy kommune, Nordland, men bosatt i Gjøvik

 

Det var en vits som ikke hadde noe med Lahlum å gjøre. Poenget var bare at Russland har tatt Krim-halvøya i Ukraina, slik at forfattere derfra nå er Russiske. Jeg mistenker den gikk over hodet på de fleste her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Om fire og en halv uke reiser jeg til Amsterdam! :w00t:

Om en halvtimes tid reiser jeg fra Savannah til Orlando. Må bare dusje, og raide Walmart for drit først :fun:

 

 

Jamie Luner : The South shall rise again , y'all.

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Osloensere har bare kosteskaft opp i ræva (kanskje de liker den slags , hva vet jeg ?) , de ville ikke visst hva humor er om de så fikk en ambolt i hodet :D 

Lenke til kommentar

Nu snart blir det mer Fallout 4, :dribble:  :dribble:  søndag ble halv 5 før jeg sluttet å spille, å noen ganger er faen meg dogmeat total idot noen ganger da, :huh:  jeg var i diamond city å jeg var kontoret til en der, for å få en nøkkel, etter på var det en heis der ute da jeg hoppet ned med power amor faen meg dogmeat hoppet etter å det ble total katastrofe da  :hm:

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skup-ansatt-politianmeldes/a/23662760/

 

 

Skup-ansatt politianmeldes

 

Sekretariatsleder Jens Egil Heftøy har sagt opp sin stilling med umiddelbar virkning etter at revisor fant avvik i regnskapet på nesten 43.000 kroner.

Ingen tvil om hvem som skal få Skup-prisen til neste år, i hvert fall. Det blir første gang den går til en revisor.
Lenke til kommentar

Eneren og toeren er fantastiske hvertfall. Tactics har jeg ikke prøvd.

 

Kjøp de hvis du liker isometriske rollespill. Et høydepunkt i sjangeren.

 

Om det ikke er din greie, så tviler jeg på at Fallout kommer til å overbevise deg om det.

Om jeg gjør Fallout 4 spillet jeg til halv 5 på morgnen, husker nå jeg kjøpte fallout 2 for mange  år siden men da var ikke det min type spill da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...