Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden får deg til å tro at du ikke kan tune pointer precision i linux?

Jeg har googlet endel. Er du sikker på at du vet hva det alternativet gjør? Du må gjerne komme med en løsning, men husk på hver gang jeg skriver her på forumet at man ikke kan gjøre det-og-det i Linux, så kommer det en nisse og sier "selvsagt kan man det" og linker til det første treffet på google, som ikke gjør noe i nærheten engang.

 

Men du skal få plusspoeng om du henter frem en reell løsning. Bare vær sikker på at du har skjønt problemet og at "løsningen" virker.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se er det en av/på, og aksellerasjon er jo ikke lineært.

Jeg er ikke matematiker eller ekspert på musekontroll.

 

Normalt er vel aksellerasjonen en konstant faktor? Altså at hastigheten ganges med et tall, som alltid er det samme. Størrelsen på dette tallet justeres med en slider i Xfce.

 

(Edit: skriv inn x = 1.5*y, der 1.5 er aksellerasjonen og y er farta før aksellerasjon, i en graf, så får man en linje. Så jeg vet ikke hva du mener med at det ikke er lineært.)

 

Sånn jeg har forstått det, gjør "enhance pointer precision" denne faktoren er mindre når hastigheten (før aksellerasjon er regnet ut) er lav, og høyere når hastigheten er høy, regnet ut etter en kurve som de er kommet frem ved nøye forskning på brukere.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

 

Du av alle burde vite at jeg har flørta med Linux flere ganger. Det er deg jeg har spurt om hjelp. Når jeg da stadig vender tilbake til Windows burde du ha lært at Linux egentlig ikke er noe for meg.

 

Du må da vite at det å be om Lycantrophe om hjelp er som å tisse i motvind.

Han har jobbet i mange år med å dyrke sitt selvbilde om at ingen er så flink og hardcore som han. 

 

dd kan forresten ta seg en jævla bolle og dø sakte. 

Lenke til kommentar

 

Du må da vite at det å be om Lycantrophe om hjelp er som å tisse i motvind.

Han har jobbet i mange år med å dyrke sitt selvbilde om at ingen er så flink og hardcore som han.

du er så folkelig x-DD

 

Hva jobber du med, for du minner meg om en på tv med jevla høy iq. Du virker glup ja intelligent da. 

Lenke til kommentar

 

ay106834555epa03642387-a-yo.jpg

 

En stk dose av cute.

 

 

Fint dyr. Hva er det?

 

 

Ligner litt på en tapir, men med uvanlig mønster.

 

 

Det er en malaysisk tapir-baby. De har dette mønsteret frem til de er ca 6. måneder gamle, og begynner å ligne mer på en panda i voksendrakten sin. Alt i alt et veldig kult dyr. Utrydningstruet, med ca 1000-1500 individer igjen i verden. Flere oppdrettsprogrammer eksisterer, og den lille karen på bildet der oppe er født i fangenskap i Japan.

 

Bicolor_Tapir_600.jpg

Voksen malaysisk tapir

Endret av Niao
Lenke til kommentar

 

Hva jobber du med, for du minner meg om en på tv med jevla høy iq. Du virker glup ja intelligent da.

Oh...jobber med folk. Så hva hadde TV med saken å gjøre?

 

MlNxUPX.gif

 

Det spørsmålet var til lLycantrophe da, ang tv kan jeg prøve å forklare litt bedre da, jeg har ikke navnet på den personen, han har sjevla høy iq da han har gitt ut 2 til 3 bøker, sist jeg så han på tv satt som gest i et tv program har  amerikanske president valge å gjøre, å han har vært gest i god morgen på tv2  da. Men noe  navn har jeg ikke da på han,  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...