Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jupp klart de er. Jeg er mer forholdstypen også. Pleier å bli ganske seriøst når det først blir noe.

Jeg syns folk burde vente til de nærmer seg 30 før de går inn i noe skikkelig seriøst for å være helt ærlig, jeg har hoppet uti altfor mye altfor tidlig. Det tar så lang tid for hjernen å bli ferdig, for deg å bli helt moden. Klart man kan vokse med en annen, men er mye mye mer vanlig at man vokser fra hverandre under denne tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle stalker eksen sin i blant og det er vanskelig å unngå det etter et brudd. På en måte bra, at det kommer fram så mye dumt om henne, bedre å bli sint, nesten, for da kommer man fortere over folk. Når du er over det verste, så kommer du helt definitivt til å undre deg hvorfor du var sammen med henne. Hadde hun virkelig vært drømmedama, så hadde hun vært moden nok for å klare å binde seg til deg, ikke trashtalke osv. Når ting hsf lagt seg, så kommer du til å se henne i en annet lys, og tenke at ikke var så perfekt som det du opprinnelig tenkte og huske på hennes dårlige sider osv.

Lenke til kommentar

Men hvis hun begynner å følge nye gutter og folk som har vært keen på hun før og sånt, hvorfor gjør hun det? For å få bekreftelse igjen? Skal hu liksom få nytt forhold nå? Pule de før hun har kommet over meg? Kanskje hun har det allerede. Snakk om at jeg overtenker nå iallfall...

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Men hvis hun begynner å følge nye gutter og folk som har vært keen på hun før og sånt, hvorfor gjør hun det? For å få bekreftelse igjen? Skal hu liksom få nytt forhold nå? Pule de før hun har kommet over meg? Kanskje hun har det allerede. Snakk om at jeg overtenker nå iallfall...

Siden hun slo opp med deg, har hun nok kommet over deg ja. Det kan være så mangt, bekreftelse eller fordi hun har hatt lyst til å være med noen andre, kanskje allerede mens hun var sammen med deg. 

Lenke til kommentar

Hun har gjort det slutt med deg, og kan nå gjøre hva hun vil med hvem hun vil, uten at det er din sak. Bedre det enn at hun gjør hva hun vil med hvem hun vil mens dere er sammen?

 

Skulle ikke laget en egen tråd da? "Lami er knust etter brudd, tar ikke til seg råd og er virkelighetsfjern"? :) :) :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Generelt har jeg slitt med å få bestilt slike batterier fra Ebay. Hvis det står er kompatibel med din modell, så burde den passe 

 

Men dere.

Jeg vil lage meg rundstykker. Har kefir, havregryn, grovt sammalt hvetemel og salt. Så mangler i alle fall vanlig hvetemel, gjær. Men hva annet? Brenner noen med en god oppskrift? Gjerne stor porsjon

Lenke til kommentar

Skulle ikke laget en egen tråd da? "Lami er knust etter brudd, tar ikke til seg råd og er virkelighetsfjern"? :) :) :)

Gjerne det for å få litt utløp.

 

Føler jeg ble 2 hakk mer deprimert når jeg så dette pluss at hun har fjernet bilde av oss, jeg var ikke engang på første bildet av bildeserien, og bilder av hun jeg har kommentert på. Altså når hu sletter bilder av hun jeg har kommentert på, hvorfor ikke bare slette kommentaren ... crazy

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvordan kan man forøvrig se for seg folk som pene basert på hvordan de skriver? Skriver pene og stygge mennesker på forskjellige måter? 

Eller er det ting man sier og forteller som gir folk assosiasjoner til hvor pen man er? 

 

(Dette kan virke som et random spørsmål, men det var noe jeg undret over fra ifra forumskaffeens venner-chatten) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg vil lage meg rundstykker. Har kefir, havregryn, grovt sammalt hvetemel og salt. Så mangler i alle fall vanlig hvetemel, gjær. Men hva annet? Brenner noen med en god oppskrift? Gjerne stor porsjon

 

Prøvd å google litt? Jeg fant disse: 

https://www.tine.no/oppskrifter/bakst/brod-og-rundstykker/grove-rundstykker

https://www.melk.no/Oppskrifter/Bakst/Rundstykker/Grove-rundstykker

Lenke til kommentar

Hva faen, ser ut som hun har begynt på studie, what the fuck. Hun kom ikke inn på noe av det hun søkte wtf... Sikkert derfor hun slo opp ja. Jeg er helt sjokka.

Hu løy nok til deg. Hvorfor hu gjorde det veit jeg ikke, men det er jo helt klart at hu er over deg dessverre. Fuck den kjerringa der. Du fortjener bedre enn å bli behandla slik du fremlegger det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Akkurat Lars. Her på forumet og forumvennene får jeg svar og føler jeg kan skrive sånt. Er skikkelig fint å bli kjent med noen her som vi har i snapchat gruppen og dere som er her og svarer og sånt. Enten så er det forumet eller psykolog liksom. Er så utrolig fint å ha noe å snakke med det om selv om det kanskje blir litt slitsomt i lengden. Men nærmer meg egnt ferdig med hu nå. Blir ikke overraska lengre..... kjerring

 

Hu løy nok til deg. Hvorfor hu gjorde det veit jeg ikke, men det er jo helt klart at hu er over deg dessverre. Fuck den kjerringa der. Du fortjener bedre enn å bli behandla slik du fremlegger det.

Ja, enten så løy hun eller så gikk hun inn på en av de ledige studieplassene. Jeg heller kanskje på siste, fordi jeg så hun hadde kun to studier hun søkte på, bergen og kristiansand. I kristiansand lå hun på 44 plass sa hun.

Men ja. Om hun visste dette før hun slo opp det vet ingen ... får vel melding fra mora hennes snart om hvordan det går, får sikkert update da.

 

Studie der hun bor? Skulle hun ikke flytte pga studie?

Var ingen spesiell grunn til at hun skulle flytte. Var bare moren ville flytte ned dit også flyttet hun med. Søkte på jobber og sånt liksom. Kanskje hun ikke fikk noe jobb og endte opp med ledig studieplass. Fordi hu var desp etter fadderuka. Neida. Joda. Neida Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...