Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trosset svarene jeg fikk her og spurte om eksen hadde planer. Hun svarte «vet ikke, hva da?».

 

Jeg tenker. Fuck it. Det er jævlig fra før av og føler det ikke kan bli mer jævligere. Har jeg ikke prøvd ihvertfall og liksom fått en natt så kommer jeg til å angre siden hun flytter. Så får jeg heller aldri kontakte hun igjen.

 

Men jeg vet ikke helt om jeg skal svare på dette nå da...

Lenke til kommentar

Senere syns jeg sikkert at jeg er helt idiot ja. Men tenker ikke klart nå og tar tydeligvis ikke til meg noe. Føler meg helt traumatisert. Klarer ikke slutte. Nesten så jeg må skru av telefonen...

Det du føler er ikke unormalt. Jeg har selv knust en telefon, for å forhindre meg fra å sende flere dumme meldinger på fylla :-)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Føler meg så ensom. Ikke en jævla dritt kommer inn på tlf. Ingen meldinger, snap eller what so ever

 

Får utrolig vondt av dette innlegget.. Håper det gå bra med deg. Skriv gjerne til oss for å okkupere tankene. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Skulle sendt over en kurv med bittesmå katteunger, noen søte, tamme lam, og en glad hund til Lami! Som hadde overøst han masse kos.

 

Urelatert, men wish me luck med å begynne å snu døgnrytmen i morgen. Kanskje stå opp 7-8? Jobbintervju på tirsdag på morgenen så må komme i gang med døgnrytmen nå. Og det må nok gjøres på den harde måten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Urelatert, men wish me luck med å begynne å snu døgnrytmen i morgen. Kanskje stå opp 7-8? Jobbintervju på tirsdag på morgenen så må komme i gang med døgnrytmen nå. Og det må nok gjøres på den harde måten

 

Lykke til! Jeg har ikke hatt en stabil døgnrytme på år. 

 

 

Skulle sendt over en kurv med bittesmå katteunger, noen søte, tamme lam, og en glad hund til Lami! Som hadde overøst han masse kos.

 

Og en kurv med hunder! ;)

Lenke til kommentar

Senere syns jeg sikkert at jeg er helt idiot ja. Men tenker ikke klart nå og tar tydeligvis ikke til meg noe. Føler meg helt traumatisert. Klarer ikke slutte. Nesten så jeg må skru av telefonen...

Ingen skam i å skru den av og la den ligge hvis du ikke klarer å la vær å sjekke den. Jeg gjør det innimellom når jeg ikke orker at folk skal kunne få tak i meg hele tiden, har også OCD tendenser så kan sjekke den hvert fuckings minutt. Slitsomt. Så bare skru den av neste gang, er faktisk en kjempegod ide.

Lenke til kommentar

Dessverre ringte brannalarmen kl 5, ca 1-2 timers søvn på øyet og så sovnet jeg igjen etter vi hadde sjekket ståa. og våknet ikke opp før 12 igjen. Sov meg nesten gjennom brannalarmen og helt gjennom mobilalarmen. Tydeligvis bruker jeg for gode ørepropper nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...