Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før i tiden, da jeg brydde meg så mye om 17 mai at jeg knapt fikk sove, var det drittvær 9 av 10 17 maier.

Nå når jeg håper på drittvær fordi jeg ikke vil noe på 17 mai, er det knallvær 9 av 10 17 maier.

Er det ikke rart? Sånn er det med alle ting syns jeg: går mot det som passer meg. 

 

Lenke til kommentar

Før i tiden, da jeg brydde meg så mye om 17 mai at jeg knapt fikk sove, var det drittvær 9 av 10 17 maier.

 

Nå når jeg håper på drittvær fordi jeg ikke vil noe på 17 mai, er det knallvær 9 av 10 17 maier.

 

Er det ikke rart? Sånn er det med alle ting syns jeg: går mot det som passer meg. 

 

 

Kanskje du kan leve som George Costanza:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cKUvKE3bQlY

 

Bare tenk deg det motsatte av det du egentlig vil. Ønsk at du vil gjøre noe på 17. mai. Da blir det nok dårlig vær. 

Lenke til kommentar

Martha Louise og hennes nye partner gjør min forskning innen prekognitive drømmer om til en vits. Større sjarlataner skal man lete lenge etter. Er klar over at sjamanen påstår at det er en del av et stort repertoire av evne som healing og slikt. Og har møtt en del andre svindlere når jeg har samtalt med folk som mener at de har prekognitive drømmer.

 

Samtidig er også prekognitive drømmer et reellt fenomen, men folk får dem ofte i et lite omfang i løpet av livet. 

 

I hvert fall, spekulerte tidligere at det kan være skapt av en form for generator før. Du skal ikke se at et mindre utviklet lederskap i et overnasjonalistisk land kan ha gjort dette mot folk for å fremstille den fremste representanten for norsk nasjonalisme i et godt lys. 

 

Vi vet ikke, Erna vet det sikkert heller ikke. Men gladionene i PST/Forsvaret vet det nok. 

Lenke til kommentar

All religiøs ekstremisme som skjuler og forbyr sex gjør ingenting annet enn å forverre situasjonen. Som sagt kommer ikke folk til å slutte med det, så hvorfor ikke lære dem hvordan man gjør det trygt og for å forebygge sykdommer og uplanlagte barn.

 

Kommer vel til å ende med at familien tar med dattera til småbyens pastor for abortering.

Lenke til kommentar

Alt er jo ikke så ille da. Amerikanske kristne har noe som heter abstinence, som oversettes med "å vente". 

 

De bør vente med sex til de er ferdig utformete som mennesker og har nådd sitt intellektuelle potensiale. Motsvarigheten er jo det vi har i Norge hvor folk begynner med sex veldig tidlig og man sliter med å få folk smarte til tross for at man øser ressurser på dem (som i mest i verden, soleklart). 

 

Men familieplanlegging er jo et gode. 

Lenke til kommentar

Nice. Det er Jens Stoltenbergs favorittserie. 

 

Bra episode. Er vel helt i begynnelsen av førstesesongen om jeg ikke tar feil, blitt en stund siden jeg så den.

 

Du har mye å vente, serien blir bare bedre og bedre.

 

men liker Junior Sopranos: I am waiting like a xxxx on a monument for punishment to be handed down to Chris Moltisanti (litt omgjort). Den linjen føler jeg at passer min livssituasjon for tiden. Rundt den setningen er det mye bra som viser hvorfor jeg har vært så sint i det siste. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sopranos er helt fantastisk. Men det kan bli litt for mye av det gode.. Ble ofte veldig kjedelig, og det er ikke en serie jeg klarer å bing watche for mye av.. Når jeg virkelig digger en serie så ser jeg som regel en sesong dagen.

 

Nå har det dog blitt mindre av det i det siste.. Dumt, da jeg digger å se serier hele dagen lang.. :p

Skummelt, men ikke uforventet.. Nå som Trump sitter ved makten er det nok bare et spørsmål om tid før det blir ulovlig føderalt..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sopranos er egentlig bare bra på grunn av James Gandolfini (som spiller Tony Soprano). De andre skuespillerne er i beste tilfelle for amatører å regne. Da tenker jeg spesielt på han som spilte Pussy og Joseph Gannascoli.

 

Klasse-skuespillerne er Michael Imperioli, Frank Vincent og Edie Falco. Det var litt blandet rett og slett, men Gandolfini var ren klasse.

 

Serien er også litt urealistisk med all volden. John Gotti var voldelig, men den italianske mafiaen ligger historisk sett lavt og er mest opptatt av å tjene penger. Den irske mafiaen i USA derimot dreper mer. Det samme gjør den meksikanske og de svarte gjengene i Los Angeles. Dette skyldes at det er mindre penger å tjene fordi de ikke kontrollerer distribusjonen, men er heller "nesten" løpegutter eller kontraktører for større kriminelle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...