Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Merker jeg gleder meg til å få et litt mer stabilt syn. Etter operasjonen nå så har det vært veldig mye fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal det være sånn skam rundt sexleketøy for menn? Det lurer jeg på.

Jeg innrømmer gladelig at jeg har både buttplugs og lommefitte.

 

Also: autokorrekt ville endre lommefitte til lillegutt. Wtf?

Antydigen er vel at du ikke klarer å få den ekte varen.

 

Noe jeg heller ikke klarer, så vet ikke helt hva poenget er....:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Antydigen er vel at du ikke klarer å få den ekte varen.

 

Noe jeg heller ikke klarer, så vet ikke helt hva poenget er.... :D

 

Er det ikke bare å bestille fra USA da? De har jo så mye av det greia der at det er litt skummelt egentlig... Den industrien er jo kjempesvær der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mente da "ekte varen" som i ekte kvinner selvsagt.

 

Haha, den tok jeg ikke! 

 

Nei, er ikke mye her i gården heller. Men handler jo også om at man muligens må bli mer aktiv med å søke etter dette på f.eks tinder eller gå med ut på byen.. Det er dog vanskelig om du er som meg og ikke alltid har de rette antennene til det. 

Lenke til kommentar

California eller Florida. Om du klarer å leve i Amerika, med deres rariteter og systemer. I Rio risikerer du å bli skutt og drept hver bidige dag. I Istanbul kommer du til å bli undertrykt eller fengslet.

Rio og Istanbul er vel ikke de beste stedene å sykle akkurat. Favelaen virker spesielt tøff.

 

Florida er kanskje det beste, men muligens verre for arbeid/investeringer. Å henge på nattklubber i Miami må jo være herlig. 

Lenke til kommentar

Det eneste jeg vet er at jeg må dra.

 

Kunne tenke meg en tidligere dato, men dette er ikke mulig. Januar/Februar er det tidligste.

 

Tar muligens et mellomstopp, men så tilbake og så dra permanent. 

 

Har ikke noe valg lenger og klamt/varmt er perfekt.

 

EDIT: I am taking my talents to South Beach. - LeBron James. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

EDIT: I am taking my talents to South Beach. - LeBron James. 

Regner med at om et års tid svømmer du med fiskene i Everglades.

 

Du liker å oppholde deg i ovner? Jeg fryser lett men come on liksom.. sto ved frysedisken lengre enn nødvendig og savnet norge noe jævlig

Jeg skal jo flytte til høsten akkurat for at jeg vil vekk fra kulda. Nå er det 5 grader og regn utenfor.

Lenke til kommentar

Perfekt, da kan jeg sitte inne og drikke kakao. Kvaliteten på luften er også helt annerledes, også er vannet fra springen her hjemme myyye bedre enn det beste flaskevannet du finner der. Det første jeg gjør hver eneste gang jeg kommer hjem fra norge uansett hvor jeg har vært er å gå rett til springen og drikke maaaasse masse kaldt deilig vann!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...