Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Skulle bodd i USA vøtt...bare stikke innom supern og kjøpe 1,5L whiskey på vei hjem for 5 dollar.

Lol, var på ferie i Frankrike med noen folk. Og det var en fyr som kjøpte billig cognac på Carrefour. [2 euro]

 

Han ble skikkelig dritings og forsøkte å ha sex med dama i resepsjonen.

 

Latterlig kis ass...

Endret av Sandy Koufax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle bodd i USA vøtt...bare stikke innom supern og kjøpe 1,5L whiskey på vei hjem for 5 dollar.

 

Det varierer visst mye fra stat til stat sier dem. Har bare vært i Chicaga, og der hadde superne åpent fra kl 6 om morgenen til 1 om natten, men noen mindre sjapper solgte brennings på natten også.

Nå holder jeg meg nesten bare til øll. Det frister ofte med en skarp en, men må bare prøve og roe ned .

Lenke til kommentar

Har i mange innlegg snakket om en person som jeg kaller for Grant. Vil be denne personen om unnskyldning.

Forsøkte å bruke han til å gi meg bevis for hvordan jeg hadde blitt behandlet gjennom mange år ettersom jeg forsøkte å bli akademiker. Hans samboer har svært mye info fordi hun har vært involvert i dette. 

 

Men siden jeg flytter fra Norge nå i september, så vil jeg trekke dette tilbake. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har i mange innlegg snakket om en person som jeg kaller for Grant. Vil be denne personen om unnskyldning.

Forsøkte å bruke han til å gi meg bevis for hvordan jeg hadde blitt behandlet gjennom mange år ettersom jeg forsøkte å bli akademiker. Hans samboer har svært mye info fordi hun har vært involvert i dette. 

 

Hva er det de gjorde som var så ille? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er samme gjengen vi snakket om på side 1268. Ikke så viktig nå lenger.

 

Jeg er borderline dement så det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Når jeg nå skal flytte så sier hvert kroppsorgan sitt.

 

Hodet sier California

 

Blodet (diabetes) sier Florida

 

Lommeboken sier Istanbul

 

og Kjønnsorganet sier Rio de Janeiro.

 

Hva gjør man? 

 

EDIT: vet om en fyr, Tardjeg, han dro til Rio etter utdanningen sin. ;an kan bare gjette hva slags dame han fikk der borte, yo...Sier bare, det har blitt gjort før. sikkert med en Adriana Lima på en strand der borte. 

 

#Standing_on_the_shoulders_of_giants

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du på død og liv til USA med diabetesen din? Man kan leve godt med diabetes hvor som helst, så lenge tilgangen på bra medisin er der. Klart, om du vil bruke mange titusen på medisin og leger i året så er sikkert USA åkei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du på død og liv til USA med diabetesen din? Man kan leve godt med diabetes hvor som helst, så lenge tilgangen på bra medisin er der. Klart, om du vil bruke mange titusen på medisin og leger i året så er sikkert USA åkei.

Det er et godt poeng. Spesielt prisene på medisinen.

 

Men skyldes en blanding av litt mye motgang og diabetes. Har en del ting som jeg ønsker å gjennomføre vitenskapelig og trenger bedre helse og mindre motgang. 

Lenke til kommentar

alright, tar ikke råd fra en sosialist og en isbjørn :D

 

det kan tenkes at tyrkiske kvinner er penere enn brasilianske. 

 

men hvis alt går som det skal med vitenskapen, så må jeg til slutt forholde meg til Daffy Duck der borte og det har jeg moralske kvaler med. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...