Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen år siden da jeg var i Bergen, gikk jeg innom et sted som heter Skipperstuen. Da skulle jeg være kul Clintern og bestilte "en øll og en whisky" og satt der og lagde Clintern øyne  og syns jeg var tøff. 
Så gikk jeg ut litt, og da jeg kom tilbake var det en vakt på utsiden som stoppet meg, og begynte å stille spørsmål. Det likte jeg dårlig når jeg skulle være kul, så bare gikk et annet sted. Bestilte det samme der også.

Lenke til kommentar

Er du kjekk da? Og er du god til å suge?

Ok, jeg gir meg! Du vinner...

 

For noen år siden da jeg var i Bergen, gikk jeg innom et sted som heter Skipperstuen. Da skulle jeg være kul Clintern og bestilte "en øll og en whisky" og satt der og lagde Clintern øyne  og syns jeg var tøff. 

Så gikk jeg ut litt, og da jeg kom tilbake var det en vakt på utsiden som stoppet meg, og begynte å stille spørsmål. Det likte jeg dårlig når jeg skulle være kul, så bare gikk et annet sted. Bestilte det samme der også.

if you talk the talk you gotta walk the walk

Lenke til kommentar

Godt å høre. <3

 

Det er leit å høre at det ikke tar knekken på alt, men at det hjelper litt er ihvertfall bedre enn ingenting.

 

Forresten. Er det noen her som bor i Bergen? Om så kunne dere tenke dere å ta en tur på byen eller noe slikt? Ønsker gjerne å møte nye folk. Da forskjellige interesser her er gjengangeren så passer det jo ypperlig.

 

Om enkelte har veldig angst for store folkemengder er det også mulig å møtes to og to eller noe slikt. Jeg er ikke verdens mest sosiale vesen men ønsker å må bli mer sosial.

 

Kommer ganske mange gode filmer på kino og nå, så det er bare å gi en lyd om noen føler for å lufte huet.

Holder ikke til i Bergenstraktene, men bra av deg å gå ut og invitere. Er alt for mange som sitter hjemme og ønsker seg større kontaktnettverk, uten å gjøre noen innsats :-)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...