Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjønner ikke hva folk får ut av noe slikt

 

Hva får du ut av sex? Det er nok det samme de får ut av det.. 

 

 

Merker at jeg ikke trives helt i Norge.

 

Det er både for mange rasister og fundamentale muslimer her.

 

Og jeg er hatet av begge. 

 

Noen andre som har merket dette?

 

Nei, jeg føler at jeg trives ganske godt som muslim.. Eneste som er irriterende er jo at vi har en regjering som er høyrevridd og som kommer med helt idiotiske uttalelser som de burde holde seg for gode til.. 

 

Er nok ikke akkurat rart at FRP gjør det så dårlig på meningsmålingene.. Nå håper jeg bare at det blir realiteten ved årets valg og stortingsvalget. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg får ikke noe ut av sex. Har aldri hatt det.

 

Hehe, var mer generelt ment. Har heller ikke hatt sex med noen før, men orgasme har jeg garantert hatt en eller annen gang. 

Lenke til kommentar

Nei, jeg føler at jeg trives ganske godt som muslim.. Eneste som er irriterende er jo at vi har en regjering som er høyrevridd og som kommer med helt idiotiske uttalelser som de burde holde seg for gode til.. 

 

Er nok ikke akkurat rart at FRP gjør det så dårlig på meningsmålingene.. Nå håper jeg bare at det blir realiteten ved årets valg og stortingsvalget. 

Da er du på den ene siden i hvert fall. Jeg er fanget midt i mellom. 

 

Det er hjem for de som ikke eier nåla i veggen. Noen av beboerne var litt tåkete da jeg var der.

Litt kjipt med disse kommunalboligene. Husker det var noen ved der jeg bodde i Trondheim. Bodde ved Gløshaugen og menneskene der hadde en del uforskyldte problemer. 

Lenke til kommentar

Litt kjipt med disse kommunalboligene. Husker det var noen ved der jeg bodde i Trondheim. Bodde ved Gløshaugen og menneskene der hadde en del uforskyldte problemer. 

Har vært brukt som midlertidige boliger og natthjem for folk med rusproblemer, som ikke har andre steder å gjøre av seg.

Lenke til kommentar

Kjipt å høre.. :(

 

Vil helst bare bli ferdig med alt her og flytte videre. Alt jeg har gjennomgått bare for å få en grad på universitetet. Det kan virkelig ikke fortsette sånn.

Har vært brukt som midlertidige boliger og natthjem for folk med rusproblemer, som ikke har andre steder å gjøre av seg.

Det er jo et fint tiltak da. Kunne nok ha vært litt mer slikt i Oslo. Mange hjemløse her. Både norske og fra andre land. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil helst bare bli ferdig med alt her og flytte videre. Alt jeg har gjennomgått bare for å få en grad på universitetet. 

 

Krysser fingrene mine for deg.. Høres ikke ut som en grei situasjon å være i. 

 

Det sjukeste med utdanning er at du ikke er garantert en jobb.. Flere og flere som er ferdig med utdanningene sine må vente i år før de finner seg en jobb.. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere.. 

 

Så er det folk som meg, som har verken utdannelse eller særlig arbeidserfaring.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er ikke en trivelig situasjon å være i nei.

 

Da jeg skjønte at de ikke kom til å gi seg emigrerte jeg til Oslo og UiO. Tok alle emnene her for å få en grad.
 

 

Dessverre var jeg uheldig og noen medlemmer av dette nettverket enten begynte her etter NTNU eller de hadde studert sin Phd der oppe og jeg kom over dem på en eller annen måte. Slik at problemene begynte her også. 

 

De folkene jeg har problemer med på UiO har alle en eller annen kobling til de folkene jeg har sendt et varsel mot på NTNU. 

 

I tillegg er det en del nasser på UiO rent generelt. Ikke snilt når elevmassen er 40 prosent innvandrer. 

 

Regner likevel med at jeg er i Los Angeles i januar/februar. :D

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...