Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke ta 19 emner på et semester. Og så dra på tur og bli syke og slikt :D

 

Helt sjukt at folk klarer å ta så mange fag på en gang.. Jeg hadde selv ikke klart 1 en gang fordi jeg sliter med lærevansker..  :eek:

Lenke til kommentar

Hadde en prosessplan,

 

ta notater (ble ferdig)

 

les notatene (fant ut klokken 20.30 dagen før eksamen at det var alt jeg ville rekke)

 

gjør øvingsoppgaver (ikke gjort nok)

 

gjør eksamenssett (rakk ikke)

 

så tiden rant ut, rett og slett. ikke så viktig, kan alltids ta det igjen. men professoren virker grei og man ønsker ikke å belaste dem unødvendig. 

 

ga da opp i løpet av steg 2. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Vel, da ble det kont. La det være en lærepenge til alle dere der ut.

 

Ikke ta 19 emner på et semester. Og så dra på tur og bli syke og slikt :D

 

Spesielt du Jokerjævelen som er kjent for slikt. 

Hvahh?! I tradisjonens tro gjør jeg alltid minst mulig på lengst mulig tid.

 

Hint, han klarte det ikke heller

Har kanskje en sammenheng med at han er på randen av psykisk sammenbrudd til en hver tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er hardt å være krokofant i dagens samfunn.

 

Med tanke på at samfunnet kreve så jævelig mye av deg så er ikke det akkurat rart at h*n sliter.. At vedkommende i tillegg tar så mange fag er ikke akkurat så sunt, men h*n prøver ihvertfall.. 

 

 

det var vel DMX som sa:

 

N***** that know me, see me and think I'ma problem

 

N***** that don't know me, see me and think I'ma problem

 

I'm just a N**** thats misunderstood.

 

føler at det treffer bare her.

 

Høres ut som det samme jeg har gått igjennom selv.. Når du sliter med psykiske lidelser på toppen av alt annet så er det ikke enkelt å leve "normalt". 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

I dag begynte de med noe gravearbeid utenfor her. Noen minutter seinere forsvinner Internett. Litt etterpå sjekker jeg driftsmeldinger hos ISP. Strømbrudd til en boks i området. I mellomtiden har arbeidet sluttet.

 

Er det flere enn meg som ser en mulig årsakssammenheng?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hadde en prosessplan,

 

ta notater (ble ferdig)

 

les notatene (fant ut klokken 20.30 dagen før eksamen at det var alt jeg ville rekke)

 

gjør øvingsoppgaver (ikke gjort nok)

 

gjør eksamenssett (rakk ikke)

 

så tiden rant ut, rett og slett. ikke så viktig, kan alltids ta det igjen. men professoren virker grei og man ønsker ikke å belaste dem unødvendig. 

 

ga da opp i løpet av steg 2.

Bruk mindre tid på Diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Har selv jobbet for en av Norges største ISP'er og om det var brudd i større områder var det utelukkende pga. 2 ting: dårlig vær (dog var fiber mindre utsatt) eller en eller annen sopp som hadde begynt å grave uten å sjekke hva som lå av kabler der de skulle grave.

Edit: @L4r5

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

I dag begynte de med noe gravearbeid utenfor her. Noen minutter seinere forsvinner Internett. Litt etterpå sjekker jeg driftsmeldinger hos ISP. Strømbrudd til en boks i området. I mellomtiden har arbeidet sluttet.

 

Er det flere enn meg som ser en mulig årsakssammenheng?

Avgravd kabel er en stor mulighet. Høysesongen for kabelavgraving er godt i gang for å si det slik.

 

Enten er stamkabel til telenettet tatt, eller strømmen til sentral eller node.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...