Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Ser 1080 Ti fra MSI er på tilbud nå til 7300kr. Det er den såkalte "Aorus"-utgaven. (komplett.no som har det). Det skal vel være et bra kort? Litt usikker på om det har noen hensikt å vente mer på Vega. Ytelsen der virker å være et stykke under ja.

Gigabyte "aorus" 1080ti har jeg, og det er helt topp :) stock boost er 1950mhz. Nok luft til kortet er viktig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser 1080 Ti fra MSI er på tilbud nå til 7300kr. Det er den såkalte "Aorus"-utgaven. (komplett.no som har det). Det skal vel være et bra kort? Litt usikker på om det har noen hensikt å vente mer på Vega. Ytelsen der virker å være et stykke under ja.

Gigabyte "aorus" 1080ti har jeg, og det er helt topp :) stock boost er 1950mhz. Nok luft til kortet er viktig!

 

Woops. Gigabyte er nok mer riktig enn MSI, ja. Er det Extreme-utgaven du har?

Lenke til kommentar

 

 

Ser 1080 Ti fra MSI er på tilbud nå til 7300kr. Det er den såkalte "Aorus"-utgaven. (komplett.no som har det). Det skal vel være et bra kort? Litt usikker på om det har noen hensikt å vente mer på Vega. Ytelsen der virker å være et stykke under ja.

Gigabyte "aorus" 1080ti har jeg, og det er helt topp :) stock boost er 1950mhz. Nok luft til kortet er viktig!

Woops. Gigabyte er nok mer riktig enn MSI, ja. Er det Extreme-utgaven du har?
Vanlig
Lenke til kommentar

Litt sikker på pm dette er gpu eller cpu relatert, men jeg trur gpu.

 

Når jeg skal alt+tab ut av et spill så skjer det noe rart, det kan gå fint 4-5 ganger, men så når jeg tabber ut til skrivebordet så endrer oppløsningen seg til 1080x720 å når jeg tabber inn i spillet igjen er den tilbake til normal. Men når jeg da er i skrivebordet og endrer oppløsningen tilbake til 1920x1080 så får jeg bare svart skjerm, jeg har fortsatt lyd men jeg må slå av maskinen og Starte på nytt. Da får jeg beskjed om "overclocking failed enter bios bla bla bla" så gjør jeg det, endrer ikke på noe der bare trykker f10 for save and restart så er alt i orden igjen fram til jeg da skal spille og må tabbe igjen.

 

Skjer bare med det ene spillet, så kan det også være spill relevant?

 

5960x, 1080ti eller noe annet møffin? ☺

Lenke til kommentar

ARK? For det skjer med meg også, pluss flere andre, pluss litt diverse crash ala det samme. GPU-driver får crash også, sier ARK - men den crasher ikke på ordentlig. Så, ARK-things ville jeg tro :p

 

Og ting som dette skjer på systemer uten klokk også. Du kan prøve å se om det hjelper å kjøre spillet i borderless?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Knall. I 2560x1080 60hz regner jeg med at det holder finfint til nyere titler som Destiny 2 og det som måtte komme den nærmeste tida :)

 

Får passe på nå som det er litt prisreduksjon :)

 

Første tester av Vega 56 er ute nå. Det slår 1070 på ytelse. Om prisen blir lik med 1070s, så følg med på det. Er det ikke Freesync skjerm du har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...