Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ?

 

Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre 

 

:(

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ?

 

Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre 

 

:(

du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P

Lenke til kommentar

 

Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ?

 

Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre 

 

:(

du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P

 

 

Forbrukertvistutvalget gir medhold til kunden i slike tilfeller med mindre det er snakk om såpass stor forskjell i pris at det bare kan oppfattes som riv ruskende galt. F.eks noe til 10 000,- til 5,-

 

Den prisen der vil de bli felt for, avtalen med butikken er bindende og utvalget driter langt i om butikken har forbehold. Krysser fingrene for alle som har penger til overs.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

 

 

Øøøh, dette er jo tydelig feilprising.. Hva skjer hvis jeg legger inn order ?

 

Edit; Vi tar forbehold om feil i priser og feil i beskrivelser eller bilder. Feil som er forårsaket av valutakursendringer, krig, terrorisme, naturkatastrofer, kjernevåpenangrep, force majeure, leveringsproblemer, skatteforandringer, utsolgte varer, systemfeil og trykkfeil. Proshop AS tar også forbehold om utsolgte varer og forsinkede leveranser fra våre leverandøre 

 

:(

du får sannsynligvis bare beskjed om at du får refundert pengene dine etter noen dager. basicly eneste du oppnår er å "fryse" pengene dine en uke eller 2:P

 

 

Forbrukertvistutvalget gir medhold til kunden i slike tilfeller med mindre det er snakk om såpass stor forskjell i pris at det bare kan oppfattes som riv ruskende galt. F.eks noe til 10 000,- til 5,-

 

Den prisen der vil de bli felt for, avtalen med butikken er bindende og utvalget driter langt i om butikken har forbehold. Krysser fingrene for alle som har penger til overs.

 

en vare som normalt koster 7000-7500kr som selges for 3500kr uten at det er opplyst om salg/rabatt eller lignende?

 

https://www.reddit.com/r/norge/comments/50o0tf/rettigheter_ved_feilprising/

 

Eneste unntaket der butikkene "må" levere er gyldig grunn til å tro at prisene kan være korrekte. feks at konkurrenter leverer lignende produkter til lignende priser.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1737359&page=14

 

Er eksempeler på lignende tilfeller.

Det er svært sjelden du får varene til den "feil prisen" men for all del:P Ikke jeg som får pengene mine fryst.

Lenke til kommentar

 

Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? :D

 

De fikk medhold i sine klager hos forbrukerklageutvalget og kort til avtalt pris. 

Hva Christian eller andre som bestilte fikk vet jeg ikke. 

 

Picture/proof, or it did not happen  :tease:

Lenke til kommentar

 

Hvem skal en stole på? En som forteller ut ifra egen erfaring eller en som kjenner 2 stykker? :D

 

De fikk medhold i sine klager hos forbrukerklageutvalget og kort til avtalt pris. 

Hva Christian eller andre som bestilte fikk vet jeg ikke. 

 

 

Eneste avtalen som kom ut fra forbrukerklageutvalget ved dette tilfellet for de som tok saken til veis ende var en rabatt på 25% som ga de som ville kortet til 3500 istedenfor 2500 som den opprinnelige feilprisingen var. Såvidt jeg vet vart denne saken lukket etter dette. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...