Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Ja, bare bittelitt skeptisk med trykkoppbygning når loopen min er så stor som den er kan du si (3x480, to gpuer og en cpu og bare en pumpe). Og de bygget veldig mye også, og jeg kjører de tjukkeste slangene. Men må vel bare bite det sure eplet tilslutt jeg også vel :p

 

Ah, Ok. Det kan være lurt om du finner den rette tingen å gå videre med. Lykke til :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da har jeg god tid da.

 

@bshagen: Kjører samme selv. D5 pumpe på ca 4 av 5 klarer det fint.

Har ddc selv, men skulle jo klare det den også, men er redd det blir stopp tilslutt at trykket går opp for høyt til at det blir noe særlig flow. Men ja, det er sikkert bare hydraulikkern i meg som er paranoid :p

Lenke til kommentar

 

Har ddc selv, men skulle jo klare det den også, men er redd det blir stopp tilslutt at trykket går opp for høyt til at det blir noe særlig flow. Men ja, det er sikkert bare hydraulikkern i meg som er paranoid :p

 

Min D5 har jeg hatt gående nesten 24/7 siden jeg begynte å folde aktivt for hardware.no. Det var November/Desember 2015. Før det hadde den ca 2 årsbrukstid. 

Lenke til kommentar

Siden Vega ble som det ble har jeg bestillt meg et "INNO3D GeForce GTX 1080 Ti iChill X4 Ultra". Regner med et kort med et slikt navn vil innfri mine forventninger i 4k ytelse. :grin2:

 

Var jeg deg ville jeg heller gått for Asus Strix OC kortet istedenfor.

 

Hva er dine forventninger til 4K ytelse da? Medium settings? Ingen skjermkort ute i dag er raskt nok for 4K Ultra settings i nye spill.

Lenke til kommentar

 

Siden Vega ble som det ble har jeg bestillt meg et "INNO3D GeForce GTX 1080 Ti iChill X4 Ultra". Regner med et kort med et slikt navn vil innfri mine forventninger i 4k ytelse. :grin2:

Var jeg deg ville jeg heller gått for Asus Strix OC kortet istedenfor.

 

Hva er dine forventninger til 4K ytelse da? Medium settings? Ingen skjermkort ute i dag er raskt nok for 4K Ultra settings i nye spill.

Vel... Får 90 fps med ett 1080ti ultrasettings i bf1 i 4k. FxAA

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det som taler for Asus kortet da? ser det har 8+8 strøm vs 8+6 for Inno3d.lavere boost mhz da. Mener du det overklokker bedre?

 

Jeg forventer bare konstant over 60fps på høy eller ultra. Jeg har brukt 390 til 4k før så tror det skal bli en grei oppgradering.

 

/

Mangler bare å finne en passende CPU nå...

Endret av SVD
Lenke til kommentar

Hva er det som taler for Asus kortet da? ser det har 8+8 strøm vs 8+6 for Inno3d.lavere boost mhz da. Mener du det overklokker bedre?

 

Jeg forventer bare konstant over 60fps på høy eller ultra. Jeg har brukt 390 til 4k før så tror det skal bli en grei oppgradering.

 

Asus kortet er mere stillegående. Nesten alle 1080Ti kort stopper på litt over 2 Ghz uansett. (~2025-2050 Mhz.)

 

 

60 Hz gaming er kanskje nok for deg :) 

Lenke til kommentar

Jeg har både en 165 Hz, 1440p skjerm her og en 60 Hz, 4K skjerm. Gjett hvilken jeg spiller på da... Grusomt å gå tilbake til 60 Hz når man er vant med bedre. Klart at har man en 4K skjerm med G-Sync så hjelper det sikkert :)

Nei :p

 

Har asus 4k g-sync, og spiller kun på den for "bench"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...