Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd ut så vidt før det fôr på jobb. Generelt fornøyd med oppgraderingen, men det virker ikke som at kortet vil klokke altfor høyt. Kræsjet i BF4 på ca +150 på core, og da lå den vel på rundt 1950 mhz. Skal se om det går ann å tyne litt til, men er ikke verdens undergang om det ikke lar seg gjøre :)

 

Kortet mitt "booster" til mer en 1950 med stock settings. Har et MSI Gaming X 1080.

Lenke til kommentar

Fikk bestilt meg et Gainward Gtx 1080 Phoenix i går før det gikk tomt, ble sendt avgårde nå nettopp! Bør bli en fin gaming helg dette. Fikk det billigere og, 6800 kr etter å ha fått rabatt på Komplettvarer via Nextgentel (innenfor begrenset tidsrom). Håper selve kortet innfrir, da det vel er enkleste Phoenix utgave. Har et Gtx 970 fra før så er spent på om jeg merker mye forskjell... Uansett, er jeg hvertfall forspent mot framtiden :). Takk og lov for feriepenger... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvilken software bruker folk med 10xx-kortene? Afterburner?

Det og Evga Precision X16. Evga PX16 syns jeg funker bedre.

 

 

Jeg har veldig dårlig erfaring med PX. Har de fikset den nå? Når jeg testet sist så var det en del som ikke stemte. De påstår at man kan sette en OC, trykke apply og så lukke ned PX mens OC'en blir stående. Det var bare tull. La jeg ned PX etter en 150MHz OC, så scoret jeg nøyaktig samme i Valley og Heaven som uten OC. Mens lot jeg PX være oppe, så scoret jeg høyere med 150MHz OC. Men ikke med 50 - 100MHz. Så PX stjal rett og slett en haug av computing power..

 

Jeg har EVGAs SC+ kort, så jeg gidder ikke dille så mye mer med OC. Har ikke testet afterburner, men det er den jeg ville gått for om jeg skulle prøve igjen..

Lenke til kommentar

 

Fikk prøvd ut så vidt før det fôr på jobb. Generelt fornøyd med oppgraderingen, men det virker ikke som at kortet vil klokke altfor høyt. Kræsjet i BF4 på ca +150 på core, og da lå den vel på rundt 1950 mhz. Skal se om det går ann å tyne litt til, men er ikke verdens undergang om det ikke lar seg gjøre :)

 

Kortet mitt "booster" til mer en 1950 med stock settings. Har et MSI Gaming X 1080.

 

 

Det er såpass forskjell opp til Gaming X ja. Kortet mitt (Armor OC) ser ikke til å ville være stablit i spill på over 1945mhz. Ihvertfall ikke i BF4

Lenke til kommentar

Fikk bestilt meg et Gainward Gtx 1080 Phoenix i går før det gikk tomt, ble sendt avgårde nå nettopp! Bør bli en fin gaming helg dette. Fikk det billigere og, 6800 kr etter å ha fått rabatt på Komplettvarer via Nextgentel (innenfor begrenset tidsrom). Håper selve kortet innfrir, da det vel er enkleste Phoenix utgave. Har et Gtx 970 fra før så er spent på om jeg merker mye forskjell... Uansett, er jeg hvertfall forspent mot framtiden :). Takk og lov for feriepenger... :p

Har den selv. Meget fornøyd! Blir aldri mer enn 68C ved 100% load.  Forskjellen fra 970 var enorm. Black ops 3 kunne jeg bare cranke opp alt grafikk jalla uten noe problem. Witcher 3 på absolutt max i 1080P med 80-140fps.

Kommer selvsagt også litt ann på resten av maskinen din.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

"Quit playing games with my heart", aka themet for bekreftelse-datoene for 1070 hos de forskjellige webshoppene  :dontgetit: .

 

For ikke å snakke om oss som bestilte 1080 for to uker siden... :(

 

Eller 4 uker i mitt tilfelle. Måtte bare gi opp EVGA FTW bestillingen da leveringstidspunktet ble flyttet til 16. august(!). Bestilte et Gigabyte G1 istedenfor, som er på vei i posten nå, gadd ikke å vente lengre. Blir digg å oppgradere fra 980 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...