Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nøyaktig samme kort bare i 1080? visst ja, kan du ta et bilde av kortet inni kabinettet og et bilde over kortet? :) ligger veldig lite bilder av disse korta ute..

Jeg og har 1080 kortet med det som ser ut som samme kjøler. Bla deg tilbake noen sider så finner du mine bilder. Anbefales av meg ja.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

nøyaktig samme kort bare i 1080? visst ja, kan du ta et bilde av kortet inni kabinettet og et bilde over kortet? :) ligger veldig lite bilder av disse korta ute..

Jeg og har 1080 kortet med det som ser ut som samme kjøler. Bla deg tilbake noen sider så finner du mine bilder. Anbefales av meg ja.

 

Samme bilde som er over hele nettet :p vill gjerne se side ilde (slik det ser ut i kabinettet)

Lenke til kommentar

 

 

Fikk akkurat Battlefield 1 closed Alpha invitasjon :D

 

Konge :D

 

Blir litt opptatt nå hehe...

 

Hmmm..... har du benyttet deg av forhånds bestillingen slik som meg?

Har ikke fått closed invitt.

 

 

Forhåndsbestillt og meldt meg på insider. Fått alpha/beta til bf3, bf4 og bf hardline og nå bf1. Fornøyd med det. Kan jo fortelle at jeg nesten bare spiller Battlefield også ;)

 

Kjøpte spillet 7. mai, samt meldte meg på insider jeg også, men nå spiller jeg nesten ikke noe Battlefield lenger.

Siste Battlefield som var noe er BF3.

BF4 og spesielt Hardline er for meg bare trist greier og et latterlig antall juksemakere.(70% av de spurte spillerene sier de jukser eller er villig til og gjøre det)

 

Så BF1 kan fort bli det siste EA spillet for meg, noe som jeg antar er det mest sannsynlige utfallet, om de ikke endrer holdningene  og håndteringen av juksemakerne radikalt.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Jeg opplever sjeldent hackere, noen er rett og slett bare gode. ;)

 

Er moro når du spiller med kamerater og fienden kaller deg hacker. Makes my day. ^^

Har heller ikkje noe problem, og jeg spiller bf4 stadig vekk. Akkurat nå er det Bf1 closed Alpha som gjelder :D

 

Jeg er så gammel at jeg bare koser meg med å spille. Irritere seg over andre er jeg ferdig med for mange år siden.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Christian at du sjelden merker noe til juksere går nok mye mer på deg enn at det ikke finnes nok av dem.

Klart at spiller du på en spesifikk server stort sett, med aktive og dyktige admin kan problemet reduseres noe, til et slikt nivå at de fleste ikke vil merke noe til bastardene.

..." noen er rett og slett bare gode" er i en slik diskusjon en standard frase fra jukserne,........ lool,,,,,,,, ikke ment som en spesifikk beskyldning.

 

Var/er også ganske flink til og overse juksemakerne, men siste perioden jeg spilte Battlefield spill var stort sett juksingen så massiv at det totalt ruinerer spill opplevelsen. Men det er fryktelig moro og slå dem.

 

Nizzen bare vent til du blir så gammel som meg, da har du kanskje gått lei dem.

 

Synes ikke noe om og bli kalt juksemaker, men er det det en juksemaker som kommer med beskyldninger, takker jeg for komplementet og storkoser meg, i hvert fall en liten stund.

 

Spiller litt Warface, fordi som ikke vet hva det er kan jeg opplyse om at her mangler det ikke på juksemakere for og si det mildt.

 

Kanskje jeg ikke er god nok til og overgå disse juksemakerne, har en FPS K/D ratio fra 0.6 til 4 alt etter som hvilket spill det gjelder.

 

Nok OT fra meg om dette teamet i denne tråden

Lenke til kommentar

 

 

nøyaktig samme kort bare i 1080? visst ja, kan du ta et bilde av kortet inni kabinettet og et bilde over kortet? :) ligger veldig lite bilder av disse korta ute..

Jeg og har 1080 kortet med det som ser ut som samme kjøler. Bla deg tilbake noen sider så finner du mine bilder. Anbefales av meg ja.

 

Samme bilde som er over hele nettet :p vill gjerne se side ilde (slik det ser ut i kabinettet)

 

http://imgur.com/a/53ajE Her har du et par bilder, ikke noe fantastisk kvalitet men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

nøyaktig samme kort bare i 1080? visst ja, kan du ta et bilde av kortet inni kabinettet og et bilde over kortet? :) ligger veldig lite bilder av disse korta ute..

Jeg og har 1080 kortet med det som ser ut som samme kjøler. Bla deg tilbake noen sider så finner du mine bilder. Anbefales av meg ja.

 

Samme bilde som er over hele nettet :p vill gjerne se side ilde (slik det ser ut i kabinettet)

 

http://imgur.com/a/53ajE Her har du et par bilder, ikke noe fantastisk kvalitet men...

 

Takker! Lyser inno3D logoen opp ?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å oppgradere fra 970 kortet mitt.

Men samtidig så klarer eg meg utmerket med det.

Vannskelig valg det der.

 

Hvilket custom 1080 kort ville flertallet her anbefalt?

 

Etter litt research falt valget mitt på MSI Gaming X. Håper kortet kommer på lager denne uken (la inn bestilling for 2 uker siden). Jeg valgte kortet primært fordi det er veldig stillegående (tester viser at det er blant de mest stillegående 1080-kortene på markedet nå). Det har også fått veldig positive omtaler, og valget ble derfor enkelt for meg.

 

Mer info:

https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-GAMING-X-8G.html

 

EDIT: Link til omtaler:

https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-GAMING-X-8G.html#hero-award

Endret av hal9k
Lenke til kommentar

 

Vurderer sterkt å oppgradere fra 970 kortet mitt.

Men samtidig så klarer eg meg utmerket med det.

Vannskelig valg det der.

 

Hvilket custom 1080 kort ville flertallet her anbefalt?

Etter litt research falt valget mitt på MSI Gaming X. Håper kortet kommer på lager denne uken (la inn bestilling for 2 uker siden). Jeg valgte kortet primært fordi det er veldig stillegående (tester viser at det er blant de mest stillegående 1080-kortene på markedet nå). Det har også fått veldig positive omtaler, og valget ble derfor enkelt for meg.

 

Mer info:

https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-GAMING-X-8G.html

 

EDIT: Link til omtaler:

https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-GAMING-X-8G.html#hero-award

Kjøpte først ett 1080 gaming x, ble så fornøyd at det ble 2 :p

Lenke til kommentar

Kjøpte først ett 1080 gaming x, ble så fornøyd at det ble 2 :p

 

 

Hehe, gleder meg til kortet er i hus. Er litt utålmodig, så å måtte vente i 2 uker på noe jeg har bestilt er "ubehagelig", for å si det på den måten (leveringsdatoen har endret seg hele tiden, på grunn av leveringsproblemer fra MSI. Men nå tror og håper jeg at den nye juli-datoen stemmer...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...