Gå til innhold

De har ødelagt diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Nå får dere føle moderniseringens vrede. Det gamle, tradisjonelle forsvinner til fordel for noe "nytt" og det de kaller for "fancy", men tanken bak det nye er rett og slett egne interesser, personlige preferanser, noen ganger også økonomsike motiv. Det spiller absolutt ingen rolle om du er fornøyd, så lenge de er det.

 

Jeg er ikke tilfreds med dette utseende, enda lei er jeg at "mine innlegg" er flyttet opp. Det er greit at det kommer en ny generasjon unge mennesker, men hva med oss andre, de som er vandt med det gamle utseende? Skal dere prioritere de nye menneskene framfor de som løftet dere opp, til der dere er idag?

 

Nå blir sikkert dette innlegget sensurert, jeg lokalisert, og kanskje forsvinner imorgen. Spre budskapet, før modernismen ødelegger forumet helt.

Endret av NeEeO
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver eneste forandring på forumet får tilhørere - og motstandere.

 

Eg liker heller ikke endringer, men prinsippet med shut up or pay up er veldig gjeldende her. Om vi ønsker å benytte oss av en tjeneste, med stor brukermasse, mye hjelp, stor nytteverdi og stort faglig omfang - gratis - så må vi akseptere noen kameler. Dette er en av de.

 

Så blir spørsmålet, hvor mye er du villig til å betale for å kunne få utseendet slik du ønsker?

Lenke til kommentar

 

 

Dette kuppet som er blitt gjort i nazistisk stil.

Hahaha! tok ikkje lang tid før "Godwin's law" slo inn nei xD

 

Kan du vennligst forklare nærmare korleis dette kan sammenliknast med nazismen?

De kommer gjerne snikende. Jeg hadde absolutt ingen anelse at dette skulle skje og det verste av alt : Det ble aldri holdt noen folkeavstemning. Jeg våknet plutselig opp til en halvt indoktrinert befolkning, som virker/virket bestemt på at idag skal vi forandre hele samfunnet. Helt uten mål og mening. Hvordan kan de være så naive? Jo, dette er folk som lett blir påvirket av propaganda, synd at det ikke finnes flere intelligente, kan hende jeg må flykte til kvinneguiden(USA).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...