Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

 

Vet ikke om dette har blitt tatt opp før, men ser noe rykter om at Forza 6 skal komme til PC.

Er også noe rykter om at Forza Horizon 2 skal portes til PC.

 

Noe som vet noe nærmere om dette?

Slike rykter har det vel verdt siden forza 3.

Tror microsoft betaler dem såppas for å holde det eksklusivt til xBone at det ikke skjer med det første.

Selv kjøpte jeg 360 for å spille Forza 3 og xBone for å spille Horizon 2. Så det har virket på meg :p

 

Nå er jo Turn10 et inhouse team også kjent som firstparty developer, så tror Forza serien dukker opp den konsollen MS vil den skal dukke opp på :p  Eneste grunn jeg kan tenke meg at Forza enda ikke har hatt sin pc lansering skyldes skaleringen spillet må ta på en hver gitt hw. Og siden hw biten på en hjemmepc er så fragmentert som den er så kommer det nok heller ikke til å skje. Men like greit det, har nå en grunn til å eie maskinen og kjøpe et spill i året til den ^^ 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Tja, kjøper du det på US store så er det vel kanskje noen kr billigere. Vet dog ikke hva $ står til i dag.
 

Edit: Koster det 60$ så sparer du en tier ca ca i dag. Skulle hamstret $ og € når de var nesten halvert i forhold til dagens kurs.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kjempa meg til topp 10 plassering (av ca 970) på COTA West, klasse B ikveld! Fytti rakkern så morro!

 

 

 

Noen som veit om kvinneføreren veier mindre en den mannlige? :p

Hehe, tror den vekten er ganske så nøyaktig :p Er selv overrasket over at jeg ikke har blitt dumpet lengre ned enn til femteplass på Monza short, hadde 2-3 dager på førsteplassen i X-klassen :D 

Lenke til kommentar

Tja, kjøper du det på US store så er det vel kanskje noen kr billigere. Vet dog ikke hva $ står til i dag.

 

Edit: Koster det 60$ så sparer du en tier ca ca i dag. Skulle hamstret $ og € når de var nesten halvert i forhold til dagens kurs.

Ikke nok til at jeg gidder styret med  å handle der, blir vel kjøpt på elkjøp da om ikke det dukker opp noe annet sted :)

Lenke til kommentar

Fordelen ved å kjøpe det på Xbox Store for $60 er at du får det digitalt. Å bytte plater er noe herk synes jeg. Tar plass, platene blir skitne og ripete og man må faktisk røyse seg for å bytte spill.  :closedeyes:

 

Nei, takke meg til digitalt. Å få spillene rett på boksen til (fullpris) under 500 kr er digg. Enda bedre når det er tilbud eller gratis. 

Lenke til kommentar

Kjempa meg til topp 10 plassering (av ca 970) på COTA West, klasse B ikveld! Fytti rakkern så morro!

 

waLkzw6.jpg

aiCaZ8F.jpg

 

Noen som veit om kvinneføreren veier mindre en den mannlige? :p

la deg til som venn jeg. du er det jeg trenger på vennelista! en som setter gode tider i rivals hehe. lei av ikke måtte knive for tidene! (dine er dog MYE raskere enn mine men det gir bare motivasjon)

 

 

 

edit: etter 21 runder var du slått! ganske fornøyd mtp det er første gang på banen :p

Endret av Odin_89
Lenke til kommentar

 

Kjempa meg til topp 10 plassering (av ca 970) på COTA West, klasse B ikveld! Fytti rakkern så morro!

 

 

 

Noen som veit om kvinneføreren veier mindre en den mannlige? :p

Hehe, tror den vekten er ganske så nøyaktig :p Er selv overrasket over at jeg ikke har blitt dumpet lengre ned enn til femteplass på Monza short, hadde 2-3 dager på førsteplassen i X-klassen :D

 

dunka deg ned en plass og jeg :p

Endret av Odin_89
Lenke til kommentar

la deg til som venn jeg. du er det jeg trenger på vennelista! en som setter gode tider i rivals hehe. lei av ikke måtte knive for tidene! (dine er dog MYE raskere enn mine men det gir bare motivasjon)

 

edit: etter 21 runder var du slått! ganske fornøyd mtp det er første gang på banen :p

 

 

Hohoh! Da har jeg noe å gjøre når jeg får tid! :D

Flere må gjerne legge meg til; l0Ff - greit å ha noen rundetider å slå. :)

 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

la deg til som venn jeg. du er det jeg trenger på vennelista! en som setter gode tider i rivals hehe. lei av ikke måtte knive for tidene! (dine er dog MYE raskere enn mine men det gir bare motivasjon)

 

edit: etter 21 runder var du slått! ganske fornøyd mtp det er første gang på banen :p

 

Hohoh! Da har jeg noe å gjøre når jeg får tid! :D

Flere må gjerne legge meg til; l0Ff - greit å ha noen rundetider å slå. :)

 

 

 

Det klarer du lett som en plett! Slo det med 0.00.100 elns. Er mange plasser på banen du er raskere og mer effektiv ifra før og noen få hvor du gjorde feil jeg klarte å hente meg inn på. Men begge tidene våres blir nok slettet fram i tid etterhvert som folk rapporterer da vi bruker vel mye av banen. Vært med på det i forza 4 flere ganger

Lenke til kommentar

 

 

la deg til som venn jeg. du er det jeg trenger på vennelista! en som setter gode tider i rivals hehe. lei av ikke måtte knive for tidene! (dine er dog MYE raskere enn mine men det gir bare motivasjon)

 

edit: etter 21 runder var du slått! ganske fornøyd mtp det er første gang på banen :p

Hohoh! Da har jeg noe å gjøre når jeg får tid! :D

Flere må gjerne legge meg til; l0Ff - greit å ha noen rundetider å slå. :)

 

 

 

Det klarer du lett som en plett! Slo det med 0.00.100 elns. Er mange plasser på banen du er raskere og mer effektiv ifra før og noen få hvor du gjorde feil jeg klarte å hente meg inn på. Men begge tidene våres blir nok slettet fram i tid etterhvert som folk rapporterer da vi bruker vel mye av banen. Vært med på det i forza 4 flere ganger

 

Hehe, trodde jeg hadde satt deg som rival, men hadde valgt feil, havnet på 17 plass, men det var med ABS TCS&STM, er også ny på denne banen, ser etterhvert at man kan kutte ganske mye, skal sjekke ut top tiden å se hvordan de kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...